;
تفریح و سرگرمی

احتمال کشته شدن کدامیک از افراد تصویر بیشتر است؛ مرد یا زن!؟

آزمون شناسایی فرد پیروز: امروزرا نیز با یک معمای تصویری  جالب از سری مطالب بخش سرگرمی مجله خبری چشمک آغاز کنید. به باور سازندگان این معما یا سوال تصویری، تنها افراد با ضریب هوشبالا قادرند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای آن را تحلیل و پاسخی منطقی ارائه کنند. بیشتر  سوالات تصویری ساده به نظر می رشند اما گاهی یافتن یک پاسخ مشخص و منطقی سخت است.

تست بررسی داشتن زندگی سالم: یکی از چشم ها را انتخاب تا بفهمید آیا سبک زندگی سالمی دارید؟

بر همین اساس این گونه مطالب طرفدارن زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کرده اند. چرا که حتی ارائه پاسخ به آن نیز دور از چالش نیست و افراد زیادی می توانند با منطق خود پاسخ را تأئید یا رد کنند. اما آنچه که در این میان مهم است میزان دقت و تمرکزی است که در طول توجه به این سوالات صرف میشود. این دقت و تمرکز سبب فعال تر شدن سلول های مغز می شود که در نهایت این فعال شدن می تواند رشد و سلامت این عنصر مهم ار بدن را تضمین کند.

آزمون شناسایی فرد پیروز تصویر نیز از جمله سوال های تصویری جذابی است که شما باید به دنبال فرد پیروز یک دعوای خیابانی باشید. با چشمک و آزمون شناسایی فرد پیروز همراه باشید.

شاید بپسندید: یک نگاه تیزبین می تواند در یک نگاه چهره مخفی را در این تصویر شناسایی کند!

آزمون شناسایی فرد پیروز

به باور سازنده آزمون شناسایی فرد پیروز، حل و ارائه پاسخ به این آزمون کمی پیچیده است و هر کسی ممکن است پاسخ به خصوصی در این زمینه داشته باشد. اما داشتن اطلاعات عمومی می تواند تا اندازه زیاد یه به یافتن و ارائه پاسخ درست به این آزمون کمک کند.

آزمون شناخت نامزد حقیقی: اگر نکته سنج باشی در 5 ثانیه نامزد واقعی این زن را شناسایی می کنید!

در تصویر  این معمای تصویری شاهد دعوای یک زن و مرد با هم هستیم. گویا یک دزد خیابانی تلاش دارد که زنی را تهدید کند تا اموال او را بدزدد؛ غافل از اینکه این زن نیز خود از اعضای یک گروه تبهکار است. این زن نیز بلافاصله مرد م دزد را که گمان می رود به تازگی این کار را شروع کرده است تهدید می کند. به نظر شما در این دعوا چه کسی پیروز می شود. چه کسی احتمال بیشتر دارد که به قتل برسد!؟

توانایی ذهنی و تحلیل خود را برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی فرد پیروز بسنجید. اگر آماده هستید با دقت تمام به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: چالش تصویری 15 ثانیه ای: در 15 ثانیه چند عدد 7 می توانید در این تصویر پیدا کنید!؟

آزمون شناسایی فرد پیروز

.

برایتان جالب خواهد بود: کدامیک از این دو پدر یا مادر نسبت به رفتارهای فرزند خود بی‌خیال تر است!

.

.

.

شاید بپسندید:فقط یک نگاه تیزبین می‌تواند، زن مخفی شده در میان فلامینگوها را پیدا کند!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی خون آشام: اگر تیزبینی، در 5 ثانیه خون‌آشام موجود در تصویر را شناسایی کن!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد پیروز

اگرزمان بیشتری برای تمرکز وارائه پاسخ نیاز دارید، مشکلی نیست. 5 ثانیه دیگر بیشتر فرصت دارید تا بیشتر فکر کنید.

.

.

 

شاید بپسندید:اگر طرفدار فوتبال هستید، باید نیمار را در نگاه اول پیدا کنید

.

.

ممکن است بسیاری از افراد به این نتیجه رسیده باشند که زن تصویر کشته خواهد شد. اما اگر به تصویر و توضیحات نگاه کنیدمتوجه خواهید شد که مرد دزد کاملا دست و پای خود را گم کرده است. مشخص است که او تا حالا سرقت مسلحانه انجام نداده و حتی کسی را نکشته است. لذا اگر او شلیکی هم انجام بدهد با توجه به نوع سلاح گرفتن مرد دزد، به احتمال زیاد به ظرف آهنی زن که مشخص است ضخامت زیادی دارد، برخورد خواهد کرد. تیر کمانه کرده و احتمال اینکه به خود مرد برخورد کند، زیاد است. اگر هم شلیکی انجام ندهد، زن همان طور که اشاره شد از اعضای باند تبهکار است و ممکن است به مرد به راحتی با چاقو آسیب برساند.

شاید بپسندید: اگر باهوشی در 5 ثانیه، سن برادر را در معمای تصویری تشخیص سن پیدا کن!

پاسخ آزمون

بنابراین احتمال اینکه مرد دزد به قتل برسد بیشتر از آن است که زن کشته شود! شما چه فکر می کنید!؟در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی:کدامیک از دو تصویر، یک مراسم خواستگاری واقعی است!؟

 

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مجرم تحت تعقیب:کدامیک از افراد در فروشگاه، متهم تحت تعقیب است!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی خون آشام در فروشگاه: کدامیک از کودکان می تواند یک خون آشام باشد!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: تست هوش مدیر: فکر می کنید کدام مرد یک مدیر است؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

یرایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی نوه پیرزن: کدامیک از دو دختر، نوه این پیرزن است؟ چرا؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

جالب خواهد بود: معمای علمی سرما و گرما : اگر 24 ساعت در این شرایط باشند، چه کسی زنده خواهد ماند؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

امیداریم از آزمون هوش دخترک و نردبان استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

کدامیک از افراد تصویر تلاش می کند خود را به جای یک فرد نابینا، جا بزند!؟

آزمون شناسایی صاحب واقعی سگ: آیا می‌توانید صاحب سگ را در یک نگاه تشخیص دهید!؟

روانشناسی گل ها: کدام گل را دوست دارید؟

آزمون شناسایی اشتباه تصویر زندان: اگر باهوشی اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

نبوغ و هوش خود را با حل معمای تصویری ریاضی جالب، اثبات کنید!

آزمون شناسایی زندانی تازه وارد: اگر باهوشی زندانی تازه وارد را در 6 ثانیه شناسایی کن!

شناسایی تفنگ مخفی: چه کسی تلاش دارد یک تفنگ واقعی را وارد اتوبوس کند!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. وقتی سعی می‌کنی خودتو یک فرد با تجربه نشون بدید ولی با خواندن متن که نوشته شده هر فرد عاقل با تجربه واقعی متوجه میشه که نویسندگان این جوک واقعاً هیچ ایده ای تفنگ و یا چیز دیگه نداره و فقط چندتا فیلم هالیوودی دیده
    ۱. گلوله از دیس رد میشه و به کالیبره تفنگ دار و حتماً رد میشه وگرنه تو تمام جنگ همه یا یک دیس از زد گلوله استفاده میکردند
    ۲.فقطی گلوله شلیک بشه بانو چاقو رو میندازه و جیغ می‌کشد و شاید دزدم بخاطر ترسش فرار کنه

  2. علاوه بر این که گلوله تفنگ از سینی فلزی رد میشه که بهش اشاره شد ، مگه دزده کاملا خنگ باشه که به سینی شلیک کنه در حالیکه اگه سر لوله تفنگ رو یکم بالا بگیره میتونه به سر خانم چاقو به دست شلیک کنه و بکشش ، الزاما چون طرف مضطربه نمیشه نتیجه گرفت که عقب مونده و خنگ هم هست و در ضمن دزدی که با تفنگ میره دزدی نمیتونه در این حد آماتور و بی تجربه باشه که یه چنین اشتباهی ازش سر بزنه !

  3. من این موضوع که مرد از بین میره رو قبول دارم و متشکرم که زحمت میکشید و این چالش ها رو با تصاویرشون با مردم به اشتراک میذارین، اما به غیر از دلایل منصفانه شما، اگر از یه جهت دیگه هم نگاه کنیم، احتمال کشته شدن زن هم زیاد هستش. چون که احتمال اینکه مرد ادعا کنه ترسیده و یهو تفنگ رو جابه‌جا کنه و تیر بزنه هم هست. تازه از نظر بنده چاقو از مرد فاصله داره اما طبیعتاً تیر تفنگ تا جاهای خیلی دور هم میتونه بره.

    خلاصه ممنونم از لطف شما که زحمت میکشین و هم تصویر ها رو میسازین، هم اینهمه متن طولانی رو تایپ میکنین.

    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا