;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناخت مادر بی فکرتر: کدامیک از دو مادر تصویر بی فکر و حواس پرت است!؟

آزمون شناخت مادر بی فکرتر: امروز هم مجله خبری چشمک با یک معمای تصویر چالشی و در عین حال جالب با شماست. همانطور که بارها اشاره شده شده است هدف این سوالات بالا بردن سطح دقت، تمرکز و جزئی نگری شماست. شما برای پاسخ دادن به سوالات و  معماهای تصویری شما باید از نهایت دقت، توجه و تمرکز خود استفاده کنید. کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که توجه به بازی های فکری می تواند یک تمرین خوب ورزشی برای مغز شما باشد. لذا سوالات هوش، تست ها و پازل ها می توانند در این زمینه بسیار کمک کننده باشند. مجله خبری چشمک با عنایت به این موضوع، هر روز به ارائه جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری با مخاطبانش همراه است.

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

وب سایت چشمک امروز نیز یک معمای تصویری جالب دیگر را برای شما آماده کرده است. در آزمون شناخت مادر بی فکرتر نیز به مانند معماهای مشابه باید شما بدنیال یک مسئله متفاوت باشید. برای غلبه بر معما باید از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید. جزئی ترین موارد را بررسی کنید و زوایای مختلف را بررسی کنید. این نکته را نیز همواره در نظر داشته باشید که سوالات معمایی زمان محدودی دارند. برای ارائه پاسخ به آزمون شناخت مادر بی فکرتر تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل زن: اگر در یک نگاه قاتل را در این تصویر پیدا کنی، نابغه ای!

آزمون شناخت مادر بی فکرتر

رسیدن به پاسخ آزمون شناخت مادر بی فکرتر شاید زیاد سخت نباشد. دقت، تمرکز و همچنین تحلیل منطقی شرط اصلی برای ارائه پاسخ است. به تصویر آزمون شناخت مادر بی فکرتر با دقت نگاه کنید. توضیحاتی که در عنوان سوال یا معما داده شده است را دقیقا بخوانید و سپس با توجه به نوع ادراک و منطق خود آن را تجزیه و تحلیل کرده تا به پاسخ دست پیدا کنید. فراموش نکنید که ارائه پاسخ درست منوط به استفاده حداکثری شما از مهارت های شناختی تان است.

در تصویر آزمون شناخت مادر بی فکرتر شما با دو تصویر مجزا روبرو هستید. در هر دو یک مادر با کودک خود دیده می شود. در تصویر سمت راست، مادر در حال غذا دادن به کودک خود است و در سمت چپ نیز در حال بازی کردن با اوست. همه چیز نرمال و طبیعی به نظر می رسد. اما اگر دقت کنید یک جای کار می لنگد. به نظرتان چیست؟ چه چیزی باعث می شود که یکی از این مادرتان بی فکرتر از دیگری جلوه کند؟

بهم بگو وقتی چای می خوری، لیوان رو چه جوری نگه می داری تا بگم نقاط قوت و ضعف ات چیه!؟

شما می توانید پاسخ سوال آزمون شناخت مادر بی فکرتر را با پیدا کردن یک نشانه کوتاه اثبات کنید. اما یافتن این نشانه در آزمون شناخت مادر بی فکرتر، نیازمند دقت و توجه است. آیا شما می توانید در کمتر از 5 ثانیه آزمون شناخت مادر بی فکرتر، را رمز گشایی و سوال آن را پاسخ دهید!؟

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مرد تصویر: اگر فکر می کنی نکته سنج و تیزبینی، مرد تصویر را پیدا کن!

 

آزمون شناخت مادر بی فکرتر

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی انسان سالم:تیزبین‌ها در یک نگاه، فرد سالم را در میان زامبی ها شناسایی می کنند!

.

.

.

.

 

 

این آزمون را نیز امتحان کنید: آزمون: کدام بازیکن فوتبالی در رختکن دچار حمله قلبی شده و فوت کرده است!؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: تست شوکه کننده و دشوار: کدامیک خطرناک است؟؟

.

پاسخ آزمون شناخت مادر بی فکرتر

اگر به قسمت از متن آزمون شناخت مادر بی فکرتر رسیده اید، احتمالا در زمان مشخص شده به پاسخ نرسیده اید. شاید هم به پاسخ دست پیدا کرده،اما می خواهید پاسخ خود را با پاسخ سازنده آن مقایسه کنید. اگر به پاسخ قطعی نرسیده اید می توانید چند ثانیه بیشتر جزئیات تصویر آزمون شناخت مادر بی فکرتر را بررسی کنید.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی پزشک دزد: یکی از این سه پزشک کلیه اهدایی برای پیوند را دزدیده است، اما کدامیک!؟

 

.

.

 

شاید بپسندید: معمای چگونگی نجات از سقوط: زن تصویر از طبقه سی ام سقوط کرد، اما نجات پیدا کرد، چطور!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی پرستار قاتل: اگر نکته سنج و دقیق باشی، خیلی سریع پرستار قاتل را پیدا می‌کنی!

بسیاری از کاربران برای پاسخ به آزمون شناخت مادر بی فکرتر، مادر سمت چپ را که با قیچی بزرگ در حال بریدن کاغذ است را  بی فکر معرفی کردند. اینکه مادر؛ فرزند کوچک را تشویق می کند بعدها از این قیچی استفاده کند. اما واقعا نشانه ای دیده نمی شود که در این لحظه مادر کاری انجام داده باشد که آسیبی به کودک برسد. یک قیچی کوچک اسباب بازی چیزی  نیست که به کودک آسیب بزند.

اما به واقع می توان گفت که مادر بی فکر در تصویر سمت راست آزمون شناخت مادر بی فکرتر حضور دارد. درست است که او اکنون به کودک خود غذا می دهد، اما اگر خوب دقت کنید بر روی میز کناری بطری هایی وجود دارد که قرار دادن آنها در این مکان درست نیست. همواره توصیه می شود که مواد مایع شیمیایی و غیره را از دسترس کودکان دور نگاه دارید. اما این مادر آنقدر بی فکر است که به این اصل اساسی توجهی نکرده است. شما چه فکر می کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما در بخش نطرات به اشتراک بگذارید!

شاید بپسندید:آزمون شناسایی دزد: چه کسی بچه گربه دزدیده است!؟

پاسخ آزمون مادر بی فکر

 

برایتان جالب خواهد بود: اگر هوش فضایی خوبی داری بگو کی راست میگه؟

 

امیدوارم از آزمون شناخت مادر بی فکرتر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگر تیزبین باشی در 5 ثانیه ارواح سرگردان را در میان پانداها پیدا می کنی!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود: اگر فردی که در حال طراحی برای کودک ربایی است را پیدا کنی، نابغه ای!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

آزمون شناخت راستگویی همسر: آیا مرد راست می گوید یا آنکه به همسرش خیانت کرده است!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

آزمون شناخت بابانوئل زن: با یک نگاه سریع بگو که کدام بابانوئل یک زن است!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اشتباهاتی که در تصویر وجود داره رو پیدا کن!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تتیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

تست روان شناسی جالب: در این موقعیت قرار بگیرید چه کسی را نجات می دهید!؟| همسر یا فرزند!؟

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار: اگر فکر می کنی خیلی تیزی، در 5 ثانیه اشکال تصویر را پیدا کن!

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

برایتان جالب خواهد بود:  شناسایی بچه گمشده در باغ وحش: چه کسی بچه را در باغ وحش دزدیده است!؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان جالب خواهد بود

 

بگو چطور دستا رو را بهم قلاب می کنی، تا بگم چقدر تو زندگی صداقت داری!؟

آزمون شناخت زن باردار: کدامیک از زنان تصویر واقعاً باردار هستند!؟ چرا؟

آزمون شناخت قاتل فراری: تیزبین‌ها در یک نگاه، قاتل فراری را شناسایی می کنند!

اگه باهوشی، سریع بگو که چه کسی در این تصادف جان سالم به در برده است!؟

آزمون شناسایی زندانی زرنگ: کدام زندانی،در حال اقدام عملی برای فرار از زندان است!؟

آزمون شناسایی دندانپزشک قاتل: کدام یک از این دو دندانپزشک قاتل است؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. بله درسته مادر سمت راست بی فکر تر از مادر سمت چپ است.
    حتی ما می تونیم بر این فرضیه که مادر اشتباهی یا از سر حواس پرتی داره غذای حاوی مواد شیمیایی کشنده به بچه میده هم در نظر بگیریم!

    من به خاطر این تست ها واقعا از شما ممنونم چون خیلی به من کمک کرده مثلا سر خیلی از کلاس های درسیم مخصوصا ریاضیم دقت و حواس من نسبت به‌ قبل خیلی بهتر شده…واقعا متشکرم🙏🏻

    1. سپاس از همراهی همیشگی شما با وب سایت خودتان. امیدوارم که همواره از نظرات و پیشنهادات شما بیشتر استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا