;
تفریح و سرگرمی

یک تیزبین سریع تشخیص می دهد که کوله پشتی حاوی چاقو مال کدام دانش آموز است؟

آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی: فکر می کنید تا چه اندازه باهوش و جزئی نگر هستید.؟ آیا فکر می کنید می توانید یک کارآگاه خوب باشید؟ کارآگاهی که بتواند به راحتی هر چالش و مشکلی را حل کند. شما با تحلیل و پرداختن به سوالات هوش می توانید مهارتهای کارآگاهی خود را توسعه و بهبود بخشید. در آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی شما با یک سوال هوش تصویری بسیار خاص و در عین حال مشکل روبرو هستید. شما با پیدا کردن صاحب کوله پشتی می توانید مهارتهای شناختی خود را اثبات کنید.

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

بدون شک، پازل ها و معماهای تصویری در سال های اخیر  بسیار مورد توجه قرار گرفتند. به خصوص در زمان همه گیری ویروس کرونا این سرگرمی ها توانسته بودند بخشی از اوقات فراغت افراد را پر کنند. این بازی ها در کنار سرگرمی توانستند به لحاظ روحی و روانی تا اندازه زیادی افراد را در مواجهه با کرونا یاری کنند. اگر چه کرونا هنوز دست از سر بشر بر نداشته، اما سرگرمی ها و سوالات هوش هنوز که هنوز است طرفدران بسیاری دارد. با آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نامزد واقعی: اگر باهوشی بگو، نامزد واقعی تام، کدام یک از زنان تصویر است!؟ 

آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی

آزمون یا سوال هوش امروز در اینترنت بسیار داغ اشده است. تاکنون بارها در صفحات مختلف و گروههای مختلف شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. شاید یکی از دلایل مهم چالشی بودن این آزمون است. تنها ده درصد افراد توانسته اند به صورت درست به این سوال پاسخ دهند و این سوال معمایی را حل کنند. برای حل آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی تنها 8 ثانیه فرصت دارید.

در تصویر آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی ، 2 کودک و معلم آنها دیده می شود. معلم مدرسه در یکی از کوله پشتی های دانش آموزان یک چاقو پیدا کرد. دو دانش آموز کوله پشتی آنها شبیه هم است. وی دو دانش آموز را بازخواست کرد. هر کدام مدعی است که کوله پشتی که چاقو در آن قرار داشت، مال او نیست.اما ماموریت شما چیست؟ شما باید بتوانید در عرض کمتر از 8 ثانیه با کمک نشانه هایی که در تصویر وجود دارد مشخص کنید که کدام دانش آموز دروغ می گوید؟

بادقت به تصویر زیر نگاه کنید. به خاطر داشته باشید که زمان شما بسیار محدود است….

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اینفلوئنسر اینستاگرام: کدامیک از افراد تصویر در اینستاگرام، فالورهای زیاد دارد!؟

آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی صاحبخانه از دزد:به پلیس در شناسایی دزد واقعی تصویر کمک کنید!

.

.

.

 

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه: اگر نکته سنج و تیزبنی،دکتر واقعی آزمایشگاه را شناسایی کنید!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی پدر واقعی نوزاد: کدامیک از این دو مرد، نوزاد را از بیمارستان ربوده است!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی

اگر نتوانستید راه حل معمای تصویری را پیدا کنید، نگران نباشید، ما راه حل چالش را به اشتراک می گذاریم. با این حال، ابتدا می خواهیم تلاشی را که برای یافتن پاسخ صحیح انجام داده اید، بشناسیم. در بخش نظرات تحلیل های خاص خود را ارائه دهید.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی قاتل خطرناک: اگر مهارت کارآگاهی داشته باشی در 3 ثانیه قاتل را پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:5 دلیل برای این که چرا موهای رنگ نشده بهتر اند؟!

.

بدون هیچ مقدمه ای، ما راه حل صحیح را در اختیار شما قرار می دهیم. کودک سمت راستی دروغ می گوید. به نشانی که بر روی لباس و کیف وجود دارد دقت کنید. مشخص است کوله پشتی برای کودک سمت راستی با لباس زردرنگ است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل در خانه: با ذهن کارآگاهی خود، قاتل را شناسایی کنید!

پاسخ آزمون

 

شاید بپسندید: تست خطای تصویری: اشتباه تصویر چیست؟ چه چیزی عجیب است؟

 

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی: نابغه ای اگر در 5 ثانیه کارآگاه خصوصی را پیدا کنی!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی گربه مخفی شده:اگر گربه را در 1 نگاه پیدا کردی، قدرت چشمت فوق‌العاده است!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

امیدوارم از آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه: اگر نابغه ای سریع بگو که اشتباه تصویر کجاست!؟

آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی: به نظر شما کدامیک فرزند زن و شوهر تصویر نیست؟

تست شخصیت شناسی منظره پائیزی:کدام تصویر پائیز از نظر شما زیباتر است!؟

آزمون شناسایی همسر خیانتکار: چه کسی در حال خیانت به همسر خود است!؟

ذهن کارآگاهی را فعال کن| چه کسی همسر خودش را کشته است!؟

آزمون شناسایی مادر کودک: نابغه ای، اگر در یک نگاه مادر کودک را شناسایی کنی!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا