;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی مادر کودک: نابغه ای، اگر در یک نگاه مادر کودک را شناسایی کنی!

آزمون شناسایی مادر کودک: مجله خبری چشمک با یک سوال هوش تصویری جدید با شماست. بازی های فکری و سوالات هوش تصویری بسیار جالب هستند. این سوالات می توانند لحظات شاد و مفرحی برای شما به ارمغان بیاورند و با آنان اوقات فراغت خود را پر کنید. این سوالات در کنار جنبه سرگرم کننده می تواند تمرین خوبی برای مغز شما باشد. مجله خبری چشمک به صورت منظم، با جدیدترین و به روزترین مطالب سرگرمی با شماست.

در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

ورزش وتمرین مغز،می تواند فعالیت این عنصر مهم بدن که نقش اصلی و کلیدی در بدن را ایفا می کند، بهبود ببخشد. افزایش فعالیت مغز با افزایش مهارتهای شناختی همراه است. با انجام منظم بازی های فکری دقت وتمرکز شما افزایش پیدا می کند و در بلند مدت متوجه خواهید شد که جزئی نگر شده و بهتر می توانید جزئیات پدیده ها را شناسایی کنید. در آزمون شناسایی مادر کودک مجله خبری چشمک شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه مادر کودک را شناسایی کنید.

شاید بپسندید:شتر صحرا: اشتباه تصویر در کجاست و چرا؟

آزمون شناسایی مادر کودک

با توجه به آنچه در بالا اشاره شد، تست ها و دیگر مطالب در حوزه سرگرمی بسیار مورد توجه کاربران در فضای اینترنت هستند. سوالات هوش یا آنچه که این روزها در فضای مجازی تحت عنوان معماهای تصویری به اشتراک گذاشته می شوند، بسیار جالب هستند. شما باید بتوانید از زمان خود به خوبی استفاده کنید. ارائه پاسخ صحیح به این آزمون ها، استفاده حداکثری از توانائیهای شناختی شما می باشد.

تصویر آزمون شناسایی مادر کودک، یک تصویر جالب را با شما به اشتراک گذاشته است. شما در این تصویر دو فرد بزرگسال و یک کودک را مشاهده می کنید. کوودک از دور مادر خود را صدا می زند. دو فرد بزرگسال، هر دو لباس مردانه بر تن دارند و نوع آرایش موی آنان نیز شبیه مردان است. اما یک نشانه کوچک وجود دارد که نشان می دهد که یکی از افراد تصویر مادر کودک است. به نظر شما مادر کودک کدامیک از افراد بزرگسال تصویر است؟

تلاش کنید آزمون شناسایی مادر کودک را در کمتر از 5 ثانیه تحلیل کرده و به پاسخ برسید. برای موفق شدن از نهایت دقت و قدرت دید خود استفاده کنید. اگر آماده هستید به تصویر ذیل با دقت نگاه کنید.

شاید بپسندید:شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه: اگر نابغه ای سریع بگو که اشتباه تصویر کجاست!؟

آزمون شناسایی مادر کودک

.

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش: چند تفاوت در دو عکس وجود دارد؟ نابغه ها سریع می فهمند!

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی قاتل خطرناک: اگر مهارت کارآگاهی داشته باشی در 3 ثانیه قاتل را پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:سوال هوش سیب: دکتر استرنج کدام را باید انتخاب کند؟!

.

پاسخ آزمون شناسایی مادر کودک

 

اگر به این قسمت از متن رسیده اید، احتمالا پاسخی برای ارائه به آزمون دارید. اما اگر هنوز پاسخ درستی پیدا نکرده اید، بهتر است با دقت بیشتری به جزئیات نگاه کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی مادر راستگو: کدامیک از این سه زن، حقیقت را می گوید!؟

 

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت فرد دروغگو: یک نابغه می تواند در یک نگاه بگوید که کدامیک از این دو نفر دروغ می گوید!

.

حتما پاسخ را پیدا کرده اید. کاملا درست است. فرد بزرگسال سمت چپ تصویر مادر کودک است. به حرکات دست او نگاه کنید. همچنین به برجستگی درقسمت سینه هم توجه کنید. نگاه کودک هم تا اندازه زیادی به سوی اوست. لذا وی مادر کودک است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی: به نظر شما کدامیک فرزند زن و شوهر تصویر نیست؟

پاسخ آزمون

 

شاید بپسندید: یک تیزبین سریع تشخیص می دهد که کوله پشتی حاوی چاقو مال کدام دانش آموز است؟

چالش های تصویری

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس: دزد گردنبند الماس چه کسی است!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

 

شاید بپسندید: بازی فکری فرد بی خطر کدومه؟اگه ظاهر بین باشی حلش سخته!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

 

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیداریم از آزمون شناسایی مادر کودک استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

با این آزمون علمی،سن واقعی (بیولوژیکی) خود را تشخیص دهید!

آزمون شناسایی دانش آمور متقلب:اگر زرنگی، دانش‌آموز متقلب را در یک نگاه شناسایی کن!

با پیدا کردن کرم متفاوت در آزمون شناسایی کرم متفاوت،تیزبینی خود را اثبات کنید!

آزمون شناسایی دزد لباس: دزد لباس را در میان زنان تصویر شناسایی کنید!

نابغه ای اگر در 5 ثانیه، اشتباه تصویر جشن تولد را پیدا کنی!

آیا می‌توانید در یک نگاه تشخیص دهید که شوهر این زن کدامیک از مردان تصویر است؟

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هشت =

دکمه بازگشت به بالا