;
تفریح و سرگرمی

قابل توجه باهوشا: آیا زن جوان تصویر، واقعا از زندان فرار کرده است!؟

آزمون شناسایی فرد راستگو: امروزبا یکی از چالب ترین و در عین حال پیچیده ترین معماهای تصویری به اشتراک گذاشته شده در فضای اینترنتی با شما هستیم. این معما از آن دسته معماهایی است که شما را حسابی سردرد خواهد کرد. چرا که نیاز دارد برای ارائه پاسه به آن از نهایت قدرت دید، دقت و تمرکز خود استفاده کنید. مجله خبری چشمک به صورت مرتب، روزانه سوالات هوش تصویری جذاب و متنوعی را با شما به اشتراک می گذارد. هدف اصلی این سوالات هوش، ارائه یک تمرین خوب برای ذهن و مغز شماست.

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

به این ترتیب شما به کمک این سوالات هوش خواهید توانست که به خوبی ورزش روزانه مغز خود را به انجام برسانید. در آزمون شناسایی فرد راستگو، شما با یک چالش تصویری جالب روبرو هسنید. زمان ارائه پاسخ به این آزمون نیز بخاطر افزایش درجه سختی سوال، محدود است. تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا راه حلی برای این معمای تصویری پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی فرد راستگو همراه باشید.

شاید بپسندید:تست شخصیت شناسی منظره پائیزی:کدام تصویر پائیز از نظر شما زیباتر است!؟

آزمون شناسایی فرد راستگو

همانطور که در بالا اشاره گردید، آزمون شناسایی فرد راستگو یک از پربازدید ترین سوالات هوش تصویری در فیس بوک بوده است. بسیاری از افراد نتوانستند در زمان مشخص شده به این آزمون پاسخ درست دهند و جالب اینجاست که پس از ارائه پاسخ سازنده این سوال تصویری، همگی دچار شگفتی شدند!

در تصویر آزمون شناسایی فرد راستگو شما با صحنه ای از یک فروشگاه روبرو هسنید. سه فرد در تصویر حضور دارند. صندوقدار و خانم جوانی که مشغول تسویه حساب لباس های انتخابی خود است و پیرزنی که با عصبانیت به زن جوان حرف هایی را می زند. ببینیم چه اتفاقی افتاده است!؟

زن جوان با تعجب به پشت سر خود و پیرزن نگاه می کند. پیرزن با توجه به لباس نارنجی که زن جوان پوشیده است، معتقد است که او از زندان فرار کرده است. اما زن جوان با تعحب و ناراحتی معتقد است که پیرزن دچار اشتباه شده است. به نظر شما چه کسی دروغ می گوید!؟ آیا واقعا پیرزن دیوانه شده است!؟ یا آنکه واقعا زن جوان به تازگی از زندان فرار کرده است و تلاش دارد با خرید لباس جدید، خود را پنهان کند!؟

آیا شما می توانید با کمک نشانه ها، می توانید پاسخ درست را شناسایی کنید. تنها توجه به جزئیات می تواند به شما در حل این معمای تصویری کمک کند. با دقت به تصویر آزمون شناسایی فرد راستگو نگاه کنید. یادتان باشد زمان شما محدود است.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی همسر خیانتکار: چه کسی در حال خیانت به همسر خود است!؟

 

آزمون شناسایی فرد راستگو

.

برایتان جالب خواهد بود:یکی از زندانیان تصویر مدعی است که زندانی دیگر کودک است، آیا او راست می گوید!؟

.

.

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه: اگر نکته سنج و تیزبنی،دکتر واقعی آزمایشگاه را شناسایی کنید!.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی نجات یافته: کدامیک از افراد تصویر، احتمال نجات بیشتری (از مرگ) دارد!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد راستگو

امیدواریم آزمون شناسایی فرد راستگو را تحلیل کرده و پاسخ درست آن را پیدا کرده باشید. اگر هنوز به دنبال پاسخ و شناسایی فرد دروغگو هستید، اشکالی ندارد. 5 ثانیه دیگر برای بررسی فرصت دارید. جزئیات را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی قاتل خطرناک: اگر مهارت کارآگاهی داشته باشی در 3 ثانیه قاتل را پیدا می کنی!

.

 

 

 

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی فنجان قهوه را بین پنگوئن ها پیدا کنید!

.

به اطراف دو فرد باید دقت می کردید. متوجه خواهید شد که در فروشگاه نمونه لباس این زن برای فروش وجود دارد. پس قطعا این زن از خریداران همیشگی این فروشگاه است. در ضمن شماره و علامتی بر روی لباس زن از زندان دیده نمی شود. کیف او همرنگ لباسش هست و او کارت اعتباری برای خرید دارد. لذا زن جوان دروغ نمی گوید و پیرزن صرفا به لحاظ شباهت لباس  با لباس زندانیان به زن جوان مشکوک شده است.

شاید بپسندید:ذهن کارآگاهی را فعال کن| چه کسی همسر خودش را کشته است!؟

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود: آیا شما می توانید در یک نگاه مامور مخفی را پیدا کنید؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی زندانی فراری تازه: چه کسی از زندان فرار کرده است؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: ملا نصرالدین و داستان دیگ: دیگ همسایه ملا نصرالدین بچه به دنیا می آورد!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

 

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد راستگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا