;
تفریح و سرگرمی

ثابت کنید که یک متفکر منطقی هستید|کدام فرد تصویر مدیر یک شرکت است؟

آزمون شناسایی مدیر: یکی دیگر از سوالات هوش تصویری را با شما به اشتراک گذاشته ایم. در آزمون شناسایی مدیر شما باید بتوانید فرد ارشد تصویر را شناسایی کنید. ما دوباره اینجا هستیم تا چالش جدیدی را ارائه دهیم. مشخص است که تست های هوش انواع مختلفی دارند. اما بهترین و جذاب ترین آنها تست های هوش تصویری هستند که شما برای ارائه پاسخ نیاز دارید که از تمام حواس خود استفاده کنید.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

در آزمون شناسایی مدیر شما با یکی از چالش بانگیزترین سوالات هوش تصویری روبرو هستید. برای انجام این تست نیز زمان شما محدود است. این محدودیت تنها 6 ثانیه است. اگر بتوانید در 6 ثانیه این معمای تصویری را حل کنید، قطعا نشان می دهد که شما از هوش بالایی برخوردار هستید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی مدیر همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی: به نظر شما کدامیک فرزند زن و شوهر تصویر نیست؟

آزمون شناسایی مدیر

برخی معتقدند که نحوه لباس پوشیدن افراد با نوع شخصیت آنها رابطه مستقیم دارد. بر همین اساس در بسیاری از ادارات از لباس خاص و متحدالشکلی استفاده می کنند. بنابراین، برخی از شرکت‌ها قوانینی را در زمینه پوشش کارمندان وضع می‌کنند. در تصویر آزمون شناسایی مدیر باید شما بتوانید در تصویر بالا مدیر را شناسایی کنید.

شما می توانید با دقت تمام به جزئیات آزمون شناسایی مدیر نگاه کنید. به نظر می رسد یکی از افراد تصویر مدیر ارشد یک شرکت است. اما به نظر شما کدامیک از این افراد یک مدیر است؟ برای حل این تصویر باید از تفکر منطقی خود استفاده کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر ذیل نگاه کنید.

شاید بپسندید: شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه: اگر نابغه ای سریع بگو که اشتباه تصویر کجاست!؟

آزمون شناسایی مدیر

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی: آتش نشان واقعی را شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت تفاوت زرافه: اگر همه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنی،یک تیزبین تمام عیاری!

.

پاسخ آزمون شناسایی مدیر

پس از مطالعه کامل تصویر، می توانید یک نتیجه گیری درست بگیرید. شما با چند تصویر روبرو هستید. شما با یک نگاه منطقی می توانید این آزمون را حل کنید. اگر به پاسخ نرسیده اید، می توانید به پاسخ در پایین صفحه مراجعه کنید..

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی راننده مجرم: کدامیک از راننده های تاکسی، یک مجرم فراری خطرناک است!؟

.

.

.

 

شاید بپسندید: معمای تصویری جنگل: با توجه به آنچه در تصویر می بینید، آنکه آسیبی نمی بیند را شناسایی کنید!؟

  1. مردی با شلوار جین و ژاکت

مطمئنا در یک شرکت بین المللی، مدیر نمی تواند این گونه راحت لباس بپوشد. شاید کارمندان ساده ای مانند بخش نرم افزار و … بتوانند در محیط کاری خود چنین لباسی بپوشند. اما در دنیای مدرن و حتی در یک شرکت بین المللی، مدیر شلوار جین و ژاکت می پوشد. پس طبیعی است که زاکربرگ و … هم از لباس های غیر رسمی استفاده کنند.

شاید بپسندید:  فقط نابغه‌ها در یک نگاه فرد بی‌گناه زندانی را در این تصویر شناسایی می‌کنند!

پاسخ آزمون

 

شاید بپسندید: تست هوش مرگ عروس: اگر باهوشی کدام زودتر می میرد؟!

  1. مردی که در کنار نمودار ایستاده است

اولین تصوری که به من دست داد این بود که او یک معلم و یا کارشناس است که در حال ارائه یک برنامه است. او نسبتاً هوشمندانه لباس پوشیده بود. اما آیا “رئیس بزرگ” اینگونه رفتار می کند؟ در دنیای امروز، بله. به طور کلی، بسیاری از شرکت ها دارای برنامه های توسعه کارکنان و مدیران مجرب برای ارائه اطلاعات به کارکنان هستند.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی فرد غیر عادی:کدامیک از افراد تصویر یک انسان معمولی نیست!؟

جک دورسی

  1. مرد کنار پنجره

در اینجا می توان ظاهر یک دفتر کار شخصی را مشاهده کرد که از کت آویزان شده روی صندلی به چشم می خورد. خیلی ها معتقدند که این مرد، مقام بالایی دارد. علاوه بر این تصویر، اواخر شب را نشان می دهد. به نظر می رسد فرد تصویر تا دیر هنگام بر روی یافتن تصمیم درست در مورد یک موضوع متمرکز شده است. شاید او به شرکت فعلی خود یا حتی کل کشور فکر می کند.

در عصر فناوری و ارتباطات، بسیاری از کلیشه ها محو می شوند و جای خود را به حرفه ای گری و اراده می دهند. پس هر کدام از افراد می توانند یک مدیر باشند. دیگر نمی توان براساس لباس افراد، نتیجه گیری کرد.

برایتان جالب خواهد بود:  آزمون شناخت گارسون واقعی: یک تیزبین در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی می کند!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی گربه مخفی شده:اگر گربه را در 1 نگاه پیدا کردی، قدرت چشمت فوق‌العاده است!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

امیدوارم از آزمون شناسایی مدیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی تعداد فرزندان: پرستار راست می گوید یا زن بیمار!؟

قابل توجه باهوشا: آیا زن جوان تصویر، واقعا از زندان فرار کرده است!؟

آزمون شناسایی آدم دروغگو: چه کسی خود را مریض جا زده تا از زیر کار در بره!؟

یک تیزبین سریع تشخیص می دهد که کوله پشتی حاوی چاقو مال کدام دانش آموز است؟

آزمون شناسایی قاتل در خانه: با ذهن کارآگاهی خود، قاتل را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی اینفلوئنسر اینستاگرام: کدامیک از افراد تصویر در اینستاگرام، فالورهای زیاد دارد!؟

آزمون شناسایی نامزد واقعی: اگر باهوشی بگو، نامزد واقعی تام، کدام یک از زنان تصویر است!؟ 

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. چه ربطی داره آخه از کجا بدونیم داره به کاره بزرگ یا اصلا به مردم و کشورش فکر میکنه شاید داره به خانوادش فکرمیکنه شاید بچه اش مریضه داره بهش فکر میکنه شاید بهش خیانت شده 🤦

    1. راست میگه از کجا میشه فهمید به چی داره فکر میکنه،اصلا معما منطقی نبود که بخوایم منطقی فکر کنیم خودتون هم که جواب درست و راستی ندادین،

    2. سلام.گزینه‌ی شماره۳ درسته.
      کت و شلوارش باهم ست شده.از ارتفاع ساختمان و نگاهش به پایین و چیدمان اطاق و میز کار مشخصه که اونجا دفتر کاره.و اینکه خلوت بودن میز مدیریت یعنی فکر مهم و بزرگ….که نیاز به روی کاغذ اوردن و نقشه کشی نداره….اگر بچش مریض بود توی بیمارستان بود اگر هم خیانت بود روان پریش بود و دستش تو جیبش نبود.

  2. اصلا قبول نیست ما تو ایران هر چی مدیر دیدیم شبیه اولی بود 😎 چ گناهی کردیم خو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا