;
تفریح و سرگرمی

یکی از این سه نفر، پس از پریدن از هواپیما دچار سانحه شد!| کدامیک و چرا؟

آزمون شناسایی فرد احمق :سوالات هوش تصویری می تواند برای شما مفید باشد. از این جهت که این سوالات می تواند شما را سرگرم کرده و ذهن و مغز شما را ورزش دهد. در آزمون شناسایی فرد احمق، شما با یک سوال تصویری جذاب روبرو هستید. اگر فکر می کنید مهارت های شناختی شما برای شکست دادن این معمای تصویری شگفت انگیز عالی است، نمی توانید فرصت بررسی و حل آن را از دست بدهید.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

مجله خبری چشمک امروز معمای تصویری جدیدی را به شما معرفی می کند که به یکی از محبوب ترین سوالات و معماهای تصویری شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. بسیاری از کاربران در شبکه های مجازی پس از مواجه شدن با این آزمون دچار سردرد شدند و نتوانستند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای آن را حل کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی فرد احمق همراه باشید و تلاش کنید در زمان مشخص شده بر این آزمون غلبه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مرد مخفی: آیا مردی که زنگ‌ها را به صدا در می آورد را می‌بینی!؟

آزمون شناسایی فرد احمق

هزاران نفر برای غلبه بر این معمای تصویری مرموز تلاش کردند، اما تنها 5 درصد موفق به یافتن پاسخ در مدت زمان تعیین شده شدند، گروه دیگر پس از چندین بار شکست منصرف شدند.

آیا شما اماده ای؟ توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی پرهیز کنید و برای یافتن پاسخ، تمام جزئیات تصویر آزمون شناسایی فرد احمق را بررسی کنید.

در تصویر زیر شما سه شخص را می بینید. هر سه این افراد تصمیم دارند که از هواپیما به پایین بپرند و هیجان سقوط با چتر نجات را تجربه کنند. اما یکی از این افراد پس از پریدن از هواپیما، دچار سانحه شد و فوت کرد. این فرد کدامیک از افراد تصویر است؟ با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت سن عقلی: ابتدا در تصویر چه حیوانی را دیدید!؟

آزمون شناسایی فرد احمق

.

شاید یپسندید: کدام زن زندانی ماریا است و به زودی می خواهد ازدواج کند؟

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی مجرم تحت تعقیب:کدامیک از افراد در فروشگاه، متهم تحت تعقیب است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی خون آشام: اگر تیزبینی، در 5 ثانیه خون‌آشام موجود در تصویر را شناسایی کن!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد احمق

آیا پاسخ صحیح را پیدا کردید!؟ اگر پیدا نکردید، نگران نباشید، مجله خبری چشمک به همه چیز فکر می کند و تصویر حل شده را به شما نشان خواهد داد. اما قبل از دیدن پاسخ 5 ثانیه دیگر فرصت دارید!

 

شاید بپسندید:آزمون شناخت گارسون واقعی: یک تیزبین در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی می کند!

.

.

 

 

 

.

شاید بپسندید: سوال هوش: عدد بعدی را حدس بزنید: 4، 8، 14، 22؟

.

فرد اول از سمت راست، به نظر می رسد یک کوله پشتی معمولی به پشت بسته است. زیر گیره چتر نجات در کوله پشتی این فرد دیده نمی شود. این فرد، همانطور که در تصویر علامتگذاری شده است خواهد مرد. چون او نمی داند که به جای کوله پشتی چتر نجات، یک کوله پشتی معمولی به پشت بسته است.

شاید بپسندید: آزمون شناخت سن عقلی: ابتدا در تصویر چه حیوانی را دیدید!؟

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت فرد دروغگو: یک نابغه می تواند در یک نگاه بگوید که کدامیک از این دو نفر دروغ می گوید!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی زن فقیر: کدام زن تصویر، اوضاع اقتصادی چندان مناسب ندارد!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی عامل قتل در مدرسه: با مهارت کارآگاهی،قاتل را در این تصویر شناسایی کنید!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: اگر فکر می‌کنی ریاضی‌ات خوبه، سوال هوش ریاضی چالشی را در 10 ثانیه حل کن!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی همسر اصلی مرد: کدامیک از این دو زن دروغ می گوید؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود: یک نگاه تیزبین می تواند در یک نگاه چهره مخفی را در این تصویر شناسایی کند!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: هر دو زن تصویر قاتل‌اند، اما کدام یکی همسر خود را به قتل رسانده است!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید:تست بینایی فنجان قهوه را بین پنگوئن ها پیدا کنید!

امیداریم از آزمون شناسایی فرد در معرض خطر استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی خرس مخفی: تیزبین‌ها در یک نگاه خرس مخفی تصویر را پیدا می‌کنند!

آزمون شناسایی تعداد فرزندان: پرستار راست می گوید یا زن بیمار!؟

قابل توجه باهوشا: آیا زن جوان تصویر، واقعا از زندان فرار کرده است!؟

ثابت کنید که یک متفکر منطقی هستید|کدام فرد تصویر مدیر یک شرکت است؟

آزمون شناسایی آدم دروغگو: چه کسی خود را مریض جا زده تا از زیر کار در بره!؟

یک تیزبین سریع تشخیص می دهد که کوله پشتی حاوی چاقو مال کدام دانش آموز است؟

آزمون شناسایی قاتل در خانه: با ذهن کارآگاهی خود، قاتل را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. بنظر من اون خانم با لباسی که پوشیده وقتی برسه پایین احتمالا برهنه است و ممکنه مورد تعرض قرار بگیره
    چون لباسش ی تیکه و دامنی هست وقتی به سمت پایین میاد فشار باد لباسش رو میاره بالا و کامل برهنه میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا