;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی مرد مخفی: آیا مردی که زنگ‌ها را به صدا در می آورد را می‌بینی!؟

آزمون شناسایی مرد مخفی: شما سوال معمایی امروز را تنها در صورتی که مهارت بالایی داشته باشید، می توانید حل کنید. اگر جرات غلبه بر چالش تصویری زیر را داشته باشید، شما نیاز به ذهن بسیار چابک و سریع دارید تا پاسخ صحیح را در زمان مشخص شده پیدا کنید. آزمون شناسایی مرد مخفی از جمله آزمون هایی است که شما برای غلبه به آن لازم است از تمام مهارتهای شناختی خود استفاده کنید. به خصوص قدرت دید و تمرکز شما برای غلبه بر این چالش بسیار کمک کننده است.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

اگر شما عاشق واقعی چالش های تصویری هستید، نباید این چالش را از دست بدهید. کاملاً  آمادگی داشته باشید، زیرا با آزمونی روبرو هستید که عده بسیار کمی می توانند در مدت زمان مشخص شده 7 ثانیه ای به جواب این آزمون دست پیدا کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی مرد مخفی همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تعداد فرزندان: پرستار راست می گوید یا زن بیمار!؟

آزمون شناسایی مرد مخفی

ماموریت بزرگی که برای امروز دارید این است که مردی را بیابید که زنگ ها را به صدا در می آورد، برای این کار باید تمام جزئیات را بررسی کنید. برای بالا بردن سطح پیچیدگی تمرین ذهنی شما فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ صحیح را پیدا کنید.

اگر موفق شدید مردی را که مسئول به صدا درآوردن ناقوس ها است را پیدا کنید، واقعاً یک نابغه هستید. اما، اگر آن را در زمان مشخص شده پیدا نکردید یا به سادگی تسلیم شدید، نگران نباشید. زیرا ما به شما نشان خواهیم داد که مرد موجود در آزمون شناسایی مرد مخفی کجا بوده است؟ آیا می توانید بر چالش غلبه کنید؟ شما می توانید با دقت تصویر زیر را مورد بررسی قرار دهید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی خرس مخفی: تیزبین‌ها در یک نگاه خرس مخفی تصویر را پیدا می‌کنند!

آزمون شناسایی مرد مخفی

.

برایتان جالب خواهد بود:سوال هوش جنایتکار: چه کسی جنایتکار است؟ 10 ثانیه فرصت دارید

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: یکی از زندانیان تصویر مدعی است که زندانی دیگر کودک است، آیا او راست می گوید!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان: کدامیک از افراد زندان، یک آدم عادی نیست!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی مرد مخفی

برای اینکه پاسخ را پیدا کنید لازم است آرامش کامل داشته باشید. به آرامی به تصویر نگاه کنید. آرام‌تر باشید و مدام به پاسخ این آزمون فکر نکنید، به شما نشان می‌دهیم که واقعاً همه چیز به داشتن چابکی و توانایی شناختی شما مربوط است. آیا پیدا کردید مرد درون تصویر را ؟

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی مادر کودک بازیگوش:پلیس در یک نگاه مادر کودک را شناسایی کرد، شما چطور؟

.

.

 

 

شاید بپسندید:آزمون شناخت گارسون واقعی: یک تیزبین در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی می کند!

.

به تصویر علامتگذاری شده زیر دقت کنید. مردی که زنگ ناقوس ها را به صدا در آورده است در این قسمت تصویر قرار دارد. امیدوارم در زمان مشخص شده توانسته باشید تصویر را پیدا کنید.

شاید بپسندید: ثابت کنید که یک متفکر منطقی هستید|کدام فرد تصویر مدیر یک شرکت است؟

پاسخ آزمون

 

شاید بپسندید: معمای تصویری جنگل: با توجه به آنچه در تصویر می بینید، آنکه آسیبی نمی بیند را شناسایی کنید!؟

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش پرنده: حاصل چقدر می شود؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی خون آشام: اگر تیزبینی، در 5 ثانیه خون‌آشام موجود در تصویر را شناسایی کن!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: فقط یک جزئی‌نگر قادر است دریک نگاه، اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: آزمون شناخت تفاوت زرافه: اگر همه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنی،یک تیزبین تمام عیاری!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: تست هوش مرگ عروس: اگر باهوشی کدام زودتر می میرد؟!

 

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود: 5 دلیل برای این که چرا موهای رنگ نشده بهتر اند؟!

امیدوارم از آزمون شناسایی مدیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی آدم در معرض خطر:فکر می‌کنید چه کسی ممکن است با قطار تصادف کند!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا