;
تفریح و سرگرمی

اگر تیزبینی، سریع بگو که نامزد استاد کدامیک از دختران دانشجو است!؟

آزمون شناسایی شناخت نامزد : شبکه های اجتماعی مملو از مطالب سرگرم کننده هستند. اما در این میان مطالبی همچون بازی های فکری که در قالب های مختلف ارائه می شوند بیشتر از هر چیزی سبب جلب توجه می شوند. این توجه از دو جهت قابل بررسی است. بازی های فکری وسوالات هوش تصویری و … بهترین گزنیه برای سپری کردن اوقات فراغت هستند. همچنین در کنار جنبه سرگرم کنندگی می توانند قدرت ذهن را افزایش دهند. با آزمون شناسایی شناخت نامزد با مجله خبری چشمک همراه باشید.

در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که توجه مستمر به بازی های فکری می تواند در بلندمدت علاوه بر اینکه مهارت های شناختی افراد را افزایش دهد، از سوی دیگر مانع از وقوع بیماری های مربوط به مغز در کهنسالی در افراد شود. پیشگیری از بیماریهایی نظیر فراموشی وغیره رابطه مستقیم با نوع تغذیه و نیز میزان فعالیت های مغزی دارد. آزمون شناسایی شناخت نامزد یک آزمون خاص است که می تواند برای لحظاتی ذهن و مغز شما را به چالش بکشید. مجله خبری چشمک هر روز جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد.

شاید بپسندید: تیزهوشا جواب بدن: چه کسی از زندان فرار کرده است؟

آزمون شناسایی شناخت نامزد

معمای تصویری که در آزمون شناسایی شناخت نامزد شما باید به آن پاسخگو باشید، یک تمرین عالی ورزشی برای مغز شماست. این معما سلول های خاکستری مغز شما را به چالشی اساسی دعوت می کند. به باور سازنده این معمای تصویرز از هر 10 نفر تنها 4 نفر توانسته اند در زمان مشخص شده 4 ثانیه ای بر معما غلبه پیدا کنند.

شما با کمک جزئیات و برخی نشانه می توانید این معما را حل کنید. جزئیات در تصویر قابل مشاهده است و اگر تمرکز و دقت شما در حد مناسبی باشد، به راحتی می توانید سوال تصویری موجود را حل کنید.

شما در آزمون شناسایی شناخت نامزد با تصویری جذابی روبرو هستید. اعلان نتایج امتحان یک درس اعلان شده است و برخی از دانشجویان نسبت به نمره خود اعتراض دارند. استاد تلاش دارد تا با تصحیح اوراق امتحانی در مقابل چشمان دانشجو، آنان را مجاب کند که در نمره دهی کوچکترین اشتباهی نکرده است.

تصویر را ببینید. سوالی که مطرح می شود در زمینه نمره و … نیست. یکی از داشجویان معترض، نامزد استاد است. همین مسئله کافی است که متوجه شویم استاد یک فرد کاملا دقیق است که حتی حاضر نیست نمره اضافی جتی به نامزد خود دهد. سوالی که مطرح می شود این است: کدامیک از دانشجویان نامزد استاد است. با تصویر با دقت نگاه کنید. شما تنها 4 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: یکی از افراد تصویر یک ربات است، نابغه ای اگر در 5 ثانیه آن را شناسایی کنی!

آزمون شناسایی شناخت نامزد

 

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت: اولین تصویری که می بینید مشخص می کند که مهمترین رویاهای شما چیست؟

 

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی بیگانه در مترو: اگر تیزبینی در 6 ثانیه آدم فضایی تصویر را شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی حیوانات قطار: چندتا حیوان را می توانید ببینید؟!

.

.

پاسخ آزمون شناسایی شناخت نامزد

همانطور که اشاره شد برای یافتن پاسخ باید تمام زوایا و جزئیات تصویر را تحلیل کنید تا در نهایت به پاسخ دست پیدا کنید. احتمالا حدس زده باشید که پاسخ سوال معمایی ما کدام است. اما برای کسانی که هنوز به نتیجه نرسیده اند یک فرصت کوتاه دیگر هم می دهیم. می توانید 3 ثانیه دیگر به جزئیات تصویر نگاه بیندازید.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی فرد بیگانه: کدامیک از افراد مراسم ازدواج، یک انسان واقعی نیستند!؟

 

.

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد:اگر فکر می کنی خیلی تیزبینی، در یک نگاه زن و شوهر واقعی را شناسایی کن!

 

برای یافتن پاسخ کافی است به دستان و دستبند پارچه ای سبز رنگ استاد دقت کنید. یکی از دختران نیز دقیقا شبیه همین دست بند برای بستن موهای خود استفاده است. لذا به نظر می رسد که دختر اول از سمت راست، نامزد استاد می باشد.

شاید بپسندید: کدام کودک یک پسر نیست!؟| اگر باهوشی در 5 ثانیه تشخیص بده!

پاسخ آزمون

شماچه حدسی زدید؟

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون خطای دوقلوها: اگر فکر می کنی تیزبنی اشتباه مربوط به دوقلوها را شناسایی کن!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: کدام زن زندانی ماریا است و به زودی می خواهد ازدواج کند؟

سوالات هوش تصویری

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند: کدامیک از این سه پیشخدمت قاتل است!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی صاحبخانه از دزد:به پلیس در شناسایی دزد واقعی تصویر کمک کنید!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پدر واقعی نوزاد: کدامیک از این دو مرد، نوزاد را از بیمارستان ربوده است!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید:سوال هوش سیب: دکتر استرنج کدام را باید انتخاب کند؟!

امیدوارم از معمای شناسایی زندانی فراری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: معمای مرد بدجنس: همسر مرد کیست؟ پاسخ به آن کاربران را گیج کرد!

 

برایتان جالب خواهد بود

گروه خونی و شخصیت افراد: گروه خونی‌تان، ویژگی‌های کلی شخصیتی شما را افشا می‌کند!

آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی: کدامیک از پرستارها یک زن نیست!؟

با توجه به جزئیات کدام مرد به دلیل علاقه به شغل، جذب یک زن نمی شود؟

آزمون شناسایی والدین کودک:باهوشی، والدین کودک را شناسایی کن!

با توجه به جزئیات تصویر، چه کسی باید هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کند!؟

قابل توجه باهوشا: چوپان، گرگ و گوسفندان را بدون خطر از رودخانه عبور دهید!

آزمون شناسایی پسر فقیر: یک نابغه می تواند در 5 ثانیه پسر فقیر را شناسایی کند!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. به جز کِش مو و دستبند استاد ،
    ریلکسی طرز ایستادن خانم دانشجو میشد تشخیص داد که دوست استاد شده 😬

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا