;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس: تشخیص دهید، مادر نوزاد چه کسی است!؟

آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس: شاید شما که اکنون این مطلب را می خوانید از جمله طرفداران و علاقمندان به حل سوالات معمایی تصویری هستید. معماها و سوالات هوش می توانند علیرغم درگیر کردن ذهن شما، به گونه ای شگفت انگیز شما را آرام کنند. علاوه بر اینکه توانائیهای شناختی شما را بهبود و توسعه می بخشند، بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت هستند. شما در معمای جدید امروز با یک سوال چالش برانگیز روبرو هستید.

آزمون شناسایی معلم فقیر: اگر این معما را در 5 ثانیه رمزگشایی کنید، یک “نابغه” هستید!

شاید بتوان گفت که اکثر سوالات هوش چالش برانگیز هستند. اما وقتی برای پاسخ باید به دنبال نشانه باشید، کار شما تا اندازه زیادی سخت می شود. شما باید به دقت به تمام زوایای تصویر معمایی دقت کنید تا بتوانید به سوال پاسخ دهید. از مهارتهای تصویری و نیز منطق استفاده کنید تا به پاسخ صحیح دست پیدا کنید. همه این کارها را باید در یک زمان مشخص محدود (5 ثانیه) به انجام برسانید. پس طبیعی است که چالش برانگیز می شوند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه تصویر: اگر باهوشی اشکال تصویر را در 5 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس

آیا می توانید آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس را که بارها و بارها در فضای مجازی همرسانی شده است را حل کنید. با دقت به تصویر آزمون شناسایی مادر نوزاد نگاه کنید.در کلاس درست یک نوزاد پیدا شده است. همه بدنبال یافتن مادر این نوزاد هستند. اما اینکه آن فرد کدام یکی است به نظر ساده نیست. باید شما تمام جزئیات را بررسی کنید. البته یادتان باشد شما زمان زیادی برای شناسایی مادر این نوزاد ندارید. اگر آماده باشید، تصویر را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل عروس:یک ذهن خلاق می‌تواند قاتل را در یک نگاه شناسایی کند!

آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس

 

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش: خون آشام را پیدا کنید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: اگر تیز بین هستید تمام خطاهای تصویر را پیدا کنید

.

پاسخ آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس

امیدوارم پاسخ این آزمون را پیدا کرده باشید. برای انجام این تست تنها کافی است که به جزئیات دقت کند. آیا مادر نوزاد را شناسایی کردید. اگر ناکنون در یافتن پاسخ عاجز هستید می توانید به بالا برگشته و برای 5 ثانیه دیگه به تصویر نگاه کنید.

.

.

.

.

.

احتمالا اکنون مادر نوزاد را پیدا کردید. به نوزاد خوب نگاه کنید. چه چیز متفاوتی در او می بینید؟ بله در پیشانی او یک خال سیاه وجود دارد و دقیقا در پیشانی زن خدمتکار هم شبیه همان خال وجود دارد. بر اساس این نشانه نوزاد کودک این زن است.

شاید بپسندید: تیزبین‌ها: در میان ربات‌های هم شکل، همسر واقعی مرد را شناسایی کنید!

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید فیل را در این مزرعه پیدا کنید؟!

احتمالا این ازمون برای شما بسیار راحت بود. ما در مجله خبری چشمک آزمون های بیشتری را در اختیارتان قرار می دهیم. با چشمک همیشه همراه باشید و این آزمون ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: با توجه به جزئیات کدام مرد به دلیل علاقه به شغل، جذب یک زن نمی شود؟

با ورزش مغز خود را تقویت کنید

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

 

برایتان جالب خواهد بود: با این آزمون علمی،سن واقعی (بیولوژیکی) خود را تشخیص دهید!

آیا معماها برای مغز شما مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود: اولین حیوانی که توجه شما را جلب کند میزان سطحی نگری شما را آشکار می کند

مغز با انجام بازی های فکری چه تغییری می کند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود: پیری پوست: ۵ عادت بد که باعث چین و چروک و پیری پوست می شود!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود:

آزمون شناسایی دزد نوزاد: به کمک مهارت های کارآگاهی خود بگوئید چه کسی نوزاد را ربوده است؟

یک ذهن متمرکز به آسانی در 7 ثانیه عدد 696 را در میان اعداد پیدا می کند!

در آزمون شناسایی پدر واقعی، به دخترک کمک کنید تا از چنگ آدم ربا فرار کند!

تست بینایی حرف A: در عرض 10 ثانیه A را در این تصویر پیدا کنید؟

آزمون شناسایی توستر متفاوت: کدامیک از این توسترها با دیگری متفاوت است!

آزمون شناسایی تفاوت پسرهای شیطون:تفاوت های دو تصویر را در 8 ثانیه پیدا کند!

آزمون شناسایی فرد دروغگو: اگر مهارت کارآگاهی داری در 5 ثانیه دروغگو را تشخیص بده!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. داش سمت راست منظورتون لباس آبیه ست؟؟ ب نظر من ک اشتباهه.. چون اون زنی ک سمت چپه تو کیفش شیشه شیر داشته *_*

    1. هرکی شیشه شیر داشته باشه مامانش نیس، اون زن سمت راستیه و نوزاد هردوشون یه خال کنار ابرو دارن:/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − چهار =

دکمه بازگشت به بالا