;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی قاتل: به نظرتان قاتل در تصویر چه کسی است!؟

آزمون شناسایی قاتل: بازی ها، تست ها، سوالات هوش، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری.نیست. محققان توانسته اند بخش مهمی ازسمت راست مغز  را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی و چالش‌های فکری است.

آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

همراه مجله خبری چشمک باشید و با پیدا کردن قاتل  در تصویر آزمون شناسایی قاتل همراه باشید. این چالش را در 8  ثانیه حل کنید و اثبات کنید که نابغه هستید. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است.

شاید بپسندید: اگر باهوش باشی در 8 ثانیه پلیس تقلبی را شناسایی می کنی!

آزمون شناسایی قاتل

این پازل تصویری قطعاً مغز شما را به چالش می کشد. چرا که برای انجام این چالش زمان زیادی ندارید. تایمر را بر  روی 8 ثانیه تنظیم کنید. سپس به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در 8 ثانیه قاتل را در آزمون شناسایی قاتل شناسایی کنید.

معمای تصویری یا آزمون شناسایی قاتل، بسیار  ساده به نظر می رسد. درست است؟

احتمالا در دوران دبستان نمونه های فراوانی از این سوالات تصویری به شما ارائه شده است. اما این روزها به علت کاهش فعالیت های مغزی، ذهن ما توجه به بدیهیات را رها کرده است. به این ترتیب ذهن نمیتواند به راحتی تمرکز کند و امنون شما متوجه شده اید که به اسانی نمی توانید این گونه معماها را حل کند.

پس با دقت به تصویر ذیل نگاهی بیندازید. یادتان باشد برای حل این پازل فقط 8 ثانیه فرصت دارید. تنها با پیدا کردن یک نشانه کوچک می توانید این پازل تصویری را حل کنید. با هم تصویر آزمون شناسایی قاتل را مرور می کنیم. شما باید بتوانیددر این تصویر با توجه به برخی نشانه ها شناسایی کند. پلیس این عکس را به کارآموزان پلیس ارائه داد و گفت که یک قاتل در تصویر حضور دارد. کارآموزان باید مشخص می کردند که چه کسی می تواند قاتل باشد؟

 

شاید بپسندید: اگر باهوشید در 7 ثانیه زامبی کابین خلبان را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی قاتل

 

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش تصویری: کدام زن یک قاتل روانی است؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: عکس های وحشتناک: عکاس معروفی که ترس های ما را نشان می دهد!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: سه فیل در نقاشی سالوادور دالی پنهان شده که فقط نابغه ها آن را میبینند!

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل

حتما همه شما توانسته اید این معمای ساده را حل کرده باشید. پاسخ در جزئیات است. اگر شما جزئی نگر باشید می توانید این پازل را حتی در یک نگاه حل کنید. در تصویر زیر ما پاسخ را مشخص کرده ایم.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش: تونی کدام در را انتخاب کند تا سالم از این خانه خارج شود؟

.

.

بله کاملا مشخص است که اسلحه در دست مرد سمت چپی، یک اسباب بازی است و برای پاشیدن رنگ و … استفاده می شود. اما فرد دوم در دستان خود یک بیل دارد. او خاک آلود به نظر می رسد. این فرد می تواند یک قاتل باشد. هیچ فردی با کت و شلوار کار ساختمانی یا فعالیتی که با خاک و … سر و کار داشته باشد، انجام نمی دهد. احتمالا یک موقعیت اضطرار سبب شده که او بدون آنکه کت و شلوار خود را در بیاورد، شروع به کار شده است. احتمالا این فرد تلاش کرده فردی را که کشته است، دفن نماید.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: کدام کودک 3 مادر دارد!؟ | مگر ممکن است!؟

پاسخ آزمون

 

شاید برایتان جالب باشد: هر چی اول ببینی نشان دهنده میزان سخاوت شماست

شما چه فکر می کنید. دیدگاهها و پاسخ های خود را در بخش نظرات ارائه دهید.

ورزش مغز با بازی های فکری

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود:سوال هوش چاه، نابغه های ریاضی بشتابید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی پیتزای مشابه هم را پیدا کنید!

معماها چه فوایدی دارند؟

معماها می توانند سبب بهبود و توسعه مهارت های حل مسئله، منطق و تفکر انتقادی شوند. اگر برای مدتی با یک معما کشتی بگیریم، می تواند به تمرکز، افزایش فعالیت و در نهایت توسعه مهارت مغز ما کمک کند. معماها می توانند چالش فوق العاده ای باشند که به انگیزه دادن به کودکان برای ادامه کار کمک می کند.

برایتان جالب خواهد بود: خطای تصویر دانش آموز و معلم را در 5 ثانیه تعیین کنید

آیا معماها شما را باهوش تر می کنند؟

بازی های فکری مانند پازل، معما، جدول کلمات متقاطع و آزمون ها به عنوان راه های آسان و موثر برای گسترش ذهن و افزایش هوش عرضه می شوند. بسیاری از ما این بازی ها را به امید تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز انجام می دهیم. به باور محققان بازی های فکری نقش مستقیم در افزایش مهارتهای شناختی افراد دارند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن عاشق: کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

تأثیرات سوالات هوش بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تنها باهوش ها می توانند در 5 ثانیه، پلیس واقعی را شناسایی کنند!

اگر باهوشی در کمتر از 5 ثانیه تشخیص بده که نوزاد، فرزند چه کسی است!؟

قابل توجه باهوشا: کدامیک از معلمان برای تابلو عکس، عینک و سبیل کشیده است!؟

اگر تیزبین باشی با یک نگاه فردی که از گذشته به زمان حال آمده را پیدا می‌کنی!

فقط باهوشا در کمتر از 5 ثانیه، خانواده فقیر را در این تصویر شناسایی می‌کنند!

باهوشا بگن که همسر چارلز کدامیک از زنان تصویر است!؟

اگر گربه پنهان شده تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبین هستی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نه =

دکمه بازگشت به بالا