;
تفریح و سرگرمی

آزمون قدرت تمرکز: عدد متفاوت را در میان اعداد 09 پیدا کنید!

آزمون تصویری شناسایی عدد 89 : آیا می توانید در کمتر از 8 ثانیه عدد 89 را پیدا کنید؟ مهارت های تصویری خود را با این بازی فکری سرگرم کننده آزمایش کنید و ببینید چقدر سریع می توانید همه آنها را تشخیص دهید! خود را به چالش بکشید و ببینید که آیا می توانید ثانیه ها را شکست دهید یا خیر!؟

بازی امروز یک چالش تصویری است که در آن شما باید در کمتر از 8 ثانیه عدد 89 پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی عدد 89 همراه باشید.

این نوع بازی در شبکه‌های اجتماعی مختلف در کشورهای مختلف محبوبیت زیادی پیدا کرده است! ما نیز در مجله خبری چشمک این نوع چالش ها را به طور مرتب منتشر می کنیم تا همه بتوانند کمی سرگرم شوند و مهارت های خود را آزمایش کنند. آیا فکر می کنید آنچه را که برای پیدا کردن عدد 89 لازم است را دارید؟ چرا مهارت های تصویری خود را با آزمون تصویری شناسایی عدد 89 آزمایش نمی کنید؟

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: خرس مخفی تصویر را پیدا کنید!

آزمون تصویری شناسایی عدد 89

این بازی فکری بصری هیجان انگیز شما را به محدودیت های خود سوق می دهد و به شما کمک می کند تا بفهمید چقدر خوب می توانید تفاوت را تشخیص دهید. این یک راه سرگرم کننده برای به چالش کشیدن خود و شگفت زده شدن از نتیجه است. آزمایش مهارت های بصری شما می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. برای تکمیل آزمون تصویری شناسایی عدد 89 باید تمرکز و با دقت مشاهده کرد.

برای بررسی دقیق هر عدد و مقایسه آنها با اعداد دیگر مجموعه وقت بگذارید. همچنین باید به تصویر کلی نگاه کرد، زیرا ممکن است سرنخ هایی ارائه دهد. همچنین به جستجوی الگوها یا شباهت های بین اعدادی که ممکن است در نگاه اول قابل مشاهده نباشند کمک می کند. با تمرین و حوصله قادر به تکمیل این چالش بصری خواهید بود! مطمئن هستیم که شما می توانید آن را انجام دهید! همانطور که اشاره شد بازی‌های مشاهده‌ای در حال حاضر بسیار محبوب هستند، زیرا روشی سرگرم‌کننده و جذاب برای آزمایش و تیز کردن ذهن ارائه می‌دهند.

شاید بپسندید: کدامیک از افراد تصویر مدیر یک شرکت است!؟ | ثابت کنید که یک متفکر منطقی هستید!

آزمون تصویری شناسایی عدد 89

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که نامزد مرد بیمار، کدام یک از زنان تصویر است!؟  

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: کدام فلز است که اگر برعکسش کنید یک سبزی می شود!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی عدد 89

آیا عدد 89 را در تصویر آزمون که پنهان شده است را پیدا کرده اید؟

احتمالا بپسندید: داستان عشق به پستچی | داستان دختری 14 ساله که عاشق جوان پستچی محل‌شان شد!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت آرزوی دختر فقیر | پادشاهی که قالیچه جهیزیه دختر فقیر را به دوش کشید!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی عدد 89: وقت گذاشتن و داشتن یک رویکرد روشمند به شما کمک می کند تا هیچ چیز مهمی را از دست ندهید. با کمی تمرین و صبر، می توانید مهارت های مشاهده خود را در کمترین زمان ممکن تقویت کنید! تبریک می گوئیم! شما در کمتر از 8 ثانیه عدد 89 پیدا کردید!

شاید بپسندید: با شناسایی انسان تصویر، تیزبینی خود را ارزیابی کنید!

جواب آزمون شناسایی عدد 89

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی نامزد واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:داستان کوتاه یک جفت جوراب زنانه | حکایت جوراب زنانه‌ایی که مرد جوان را به خاک سیاه نشاند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:داستان شنیدنی پیرمرد برزگر و خرس طماع!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با قرار دادن + و × بین عبارت 2، 1، 6، 6=48، یک عبارت ریاضی صحیح ایجاد کنید!

داستان ﺿﺮﺏﺍﻟﻤﺜﻞ دست بریده قدر دست بریده را می داند!

با شناسایی انسان تصویر، تیزبینی خود را ارزیابی کنید!

سوال هوش: آیا زن جوان تصویر از زندان فرار کرده است!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا