;
تفریح و سرگرمی

در آزمون شناسایی مادر بی خیال، بگوئید که کدامیک مادر خوبی نیست!؟

آزمون شناسایی مادر بی خیال از جمله معماهایی است که سلول های خاکستری شما را مجبور به فعالیت دو چندان می کند. این آزمون تنها در صورتی که مهارت های ذهنی بالا داشته باشید، قابل حل است. این معمای تصویری می تواند میزان احاطه شما بر حواس های پنج گانه اتان را مشخص کند.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی مادر بزرگ واقعی: کدامیک از دو پیرزن با نوه خود به گردش آمده است!؟

شما با کمک سوالات هوش و تست های مجله خبری چشمک می توانید مهارت های شناختی خود را افزایش دهید. در سوالات هوش به توضیحات باید دقت کنید و براساس توضیخات معقولانه ترین و بهترین پاسخ را ارائه دهید. این سوالات مغز شما را به فعالیت وادار می کند و بهترین ورزش برای مغزتان به شمار می رود. با آزمون شناسایی مادر بی خیال و بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تنها یک چشم تیزبین قادر است در 10 ثانیه تفاوتهای دو گربه را پیدا کند!

آزمون شناسایی مادر بی خیال

تصویر آزمون شناسایی مادر بی خیال  از دو تصویر متفاوت تشکیل شده است. در هر تصویر یک کودک و مادر دیده می شود. در هر دو تصویر، کودکان مشغول بازیگوشی هستند و هر دو مادر نیز مشغول کاری است. مادر سمت راست در حال کتاب خواندن و مادر سمت چپی در حال گفتگوی تلفنی است.

سعی کنید از تمام نبوغ و استعداد خود استفاده کنید تا بتوانید در زمان مشخص این بازی فکری را رمزگشایی کنید. شما برای حل این معمای تصویری یا  آزمون شناسایی مادر بی خیال تنها 10 ثانیه فرصت دارید. این سوال معمایی، تمام حواس و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

شما برای ارائه پاسخ درت تر و منطقی تر باید به جزئیات توجه دقیق داشته باشید. بنابراین، تا آنجا که می توانید فکر کنید و تجزیه و تحلیل کنید. اگر آماده هستید با توجه کامل به تصویر زیر نگاه کنید. فقط یادتان باشد که برای حل و ارائه پاسخ درست و منطقی تر تنها   10 ثانیه وقت دارید.

شاید بپسندید: در آزمون شناسایی مادر نوزاد را پیدا کنید!| ثابت کنید که یک نابغه هستید!

آزمون شناسایی مادر بی خیال

 

شاید برایتان جالب باشد: معمای ریاضیدان ها: نبوغ مریم میرزاخانی رو برای حل این تست داری یا نه؟؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:سوال هوش چاه، نابغه های ریاضی بشتابید!

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:بازی فکری دایره:اگر بگویید تعداد دایره ها چندتاست یعنی آدم زبلی هستید!

.

پاسخ آزمون شناسایی مادر بی خیال

اگر تاکنون نتوانستید پاسخ شایسته ای برای این معما یا آزمون شناسایی مادر بی خیال ارائه دهید، ثانیه های بیشتری برای شما ارائه می دهیم. امیدوارم در 5 ثانیه اضافی بتوانید با توجه به شواهد مادری که بسیار بی خیال است را شناسایی کنید.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: اگر واقعا باهوشی بگو کدام زن مادر کودک است؟

.

.

به نظر می رسد که هر دو مادر در آزمون شناسایی مادر بی خیال، آنچنان که باید به کودکان خود توجه ندارند. اما مادر سمت چپی بسیار بی خیال تر است. او آنقدر مشغول گفتگوی تلفنی است که متوجه نشده است که کودک او بالای درخت رفته است. هر لحظه خطر سقوط برای این کودک وجود دارد و این سقوط ممکن است خطرات جدی برای کودک داشته باشد. اما مادر سمت راستی اگر چه مشغول کتاب خواندن است اما نیم نگاهی هم به کودک دارد و احتمال دارد قبل از خوردن کرم توسط کودک، جلو این کار بگیرد.

 

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی پیتزای مشابه هم را پیدا کنید!

پاسخ آزمون

آزمون شناسایی حرف F: فقط افراد تیزبین در 5ثانیه حرف F را در میان حروف E پیدا می‌کنند!

شناسایی مادر کودک بازیگوش:پلیس در یک نگاه مادر کودک را شناسایی کرد، شما چطور؟

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری تقلب: کدام دانش آموز دارد تقلب می کند؟!

بنابراین برای حل آزمون شناسایی مادر بی خیال، فقط باید از معیارهای درست استفاده می کردید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:براساس شواهد موجود تصویر، چه کسی ممکن است مرده باشد!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود: عکس های وحشتناک: عکاس معروفی که ترس های ما را نشان می دهد!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی شوهر:تیزبین‌ها در یک نگاه شوهر واقعی زن را شناسایی می‌کنند!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید:آزمون تشخیص فرد ثروتمند زندانی: با شناسایی فرد ثروتمند تصویر، هوش بالا و نبوغ شناختی خود را اثبات کنید!

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن عاشق: کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: با توجه به جزئیات کدام مرد به دلیل علاقه به شغل، جذب یک زن نمی شود؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپشندید: آزمون شناسایی دزد فروشگاه: دزد کیست و چه اقلامی را دزدیده است!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: اگر باهوشی در 5 ثانیه، سن برادر را در معمای تصویری تشخیص سن پیدا کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

آزمون شناسایی دو کودک مخفی: فقط افراد باهوش می توانند 2 کودک پنهان را در 7 ثانیه پیدا کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید بپسندید: اگر تیزبین هستی به شناسایی فرد سالم در میان روانی ها اقدام کنید!

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر بی خیال استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

خواهید پسندید: آزمون شناسایی قاتل واقعی: با ذهن منطقی خود قاتل کشاورز را پیدا کنید!

شاید برایتان جالب باشد:

تست هوش پرنده: حاصل چقدر می شود؟

آزمون شناسایی پرستار قلابی: پرستار قلابی این تصویر چه کسی است؟

مهارتهای شناختی خود را با پیدا کردن اشیای متفاوت، محک بزنید!

شخصیت شناسی براساس سبک خوابیدن:سبک خوابیدن، نوع رابطه شما را افشا می‌کند!

آزمون شناسایی قاتل: به نظرتان قاتل در تصویر چه کسی است!؟

اگر باهوش باشی در 8 ثانیه پلیس تقلبی را شناسایی می کنی!

قابل توجه باهوشا: کدام کودک 3 مادر دارد!؟ | مگر ممکن است!؟

اگر باهوشید در 7 ثانیه زامبی کابین خلبان را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی قاتل در ساختمان: یک باهوش می‌تواند در 3 ثانیه قاتل را در تصویر شناسایی کند!

نوشته های مشابه

14 دیدگاه

    1. بنظرم راستی‌ها چون بچش جلوش نشته واضح میبنتش ولی چپی داره تلفن حرف میزنه و سرش کجه پس نمیبینه نباید اونی که میبینه ولی کاری نمیکنه بیخیال تر باشه؟

  1. چرا جواب اکثر سوالات رو اشتباه میذارید؟ مادر سمت چپ خب بچش شلوغه حتما که اون که با تلفن حرف میزنه رفته رو درخت ولی راستیه نمیدونم چیه کرمه یا چیز دیگه رو میخواد بخوره مامانش هم داره بهش نگاه میکنه اگه خوب جهت نگاه کردن مادر رو ببینید میفهمید که به بچش نگاه میکنه یعنی توجه داره ولی چیزی نمیگه این به معنی بی خیالی مادر سمت راست نیست؟

  2. ولی دلیل زیاد درستی نبود هردو مادر بد و بیخیالی هستن که حواس شون به بچشون نیست🚶🏻‍♀️🦋

    1. بله ولی همون‌طور که گفته شده مادر سمت راست نیم نگاهی به بوش می‌کنه اما مادر سمت چپ به بچش یکم نگاه هم نمیکنه و همش داره حرف میزنم در صورتی که بوش میخواد یه سیب نشسته رو بخوره(تلاش می کنه بگیرتش که خیلی خطر ناکه) و روی ساقه نسبتا نازکی هست

  3. به نظر من مادر سمت راستی بیخیال تره چون بچه اش جلو چشمم نشسته اما هیچ تلاشی برای اینکه نزاره اون کرم رو بخوره نمیکنه،نوشته بودید که داره به بچش نگاه میکنه و احتمال داره قبل از خوردن کرم نزاره بچه اش این کارو بکنه اما این فقط یه حدسه چون خودتون گفتین احتمال داره پس قانع کننده نیست، و زن سمت چپ هم بخیاله اما نه اندازه زن سمت راست چون ممکنه توی گوشی راجب مسئله مهمی حرف میزده که بچه اشو فراموش کرده اما مادر سمت راست فقط ‌داره کتاب میخونه پس کتاب انقدر مهم نیست که ذهنش رو درگیر کنه، بعدشم شاید اصلا پسر بچه همیشه از درخت بالا میره و چیز عادی ای هستش منم وقتی بچه بودم همیشه این کار رو میکردم یه بار هم از درخت نیافتادم اگر تابه حال این کار رو نکرده بود اصلا جرات نمیکرده از درخت بالا بره 😐👍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 9 =

دکمه بازگشت به بالا