;
آشپزی

دستور العمل های خوشمزه و آسان که خمیر پیتزا را به یک شاهکار تبدیل می کند!

دستورالعمل های خاص برای تهیه پیتزا: آیا می خواهید خمیر پیتزا را به دستور العمل های خوشمزه و آسان تبدیل کنید که شاهکار میز شام شما باشد؟ این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه از خمیر پیتزا نهایت استفاده را ببرید و مهمانان خود را تحت تاثیر قرار دهید! با دستورالعمل های خاص برای تهیه پیتزا و بخش آشپزی مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: طرز تهیه کتلت خانگی مامان پز برای همه کسانی که عاشق کتلت های خانگی هستند!

دستورالعمل های خاص برای تهیه پیتزا

آیا عاشق پیتزا هستید اما می خواهید چیزی متفاوت را امتحان کنید؟ شما می توانید خمیر پیتزا خود را تنها با چند ماده ساده به یک شاهکار تبدیل کنید. بگذارید غذاهای ایتالیایی به شما الهام بخشد!

دستورالعمل های خاص برای تهیه پیتزا زیادی وجود دارد که می توان با خمیر پیتزا درست کرد. در ادامه بخوانید تا یاد بگیرید چگونه خلاقیت های منحصر به فرد خود را ایجاد کنید! دستورالعمل های خاص برای تهیه پیتزا عبارتند از:

 طرز تهیه نان زیتونی با بافتی نرم و سبک برای داشتن یک افطار دلپذیر!

دستورالعمل های خاص برای تهیه پیتزا

شاید بپسندید: طرز تهیه کاپ کیک کاکائویی: یک میان وعده خوشمزه برای پذیرایی ایام عید!

پیتزای سبزیجات کبابی

از خمیر پیتزا به عنوان پایه استفاده کنید و روی آن از مارچوبه کبابی، قارچ، فلفل، پیاز و سس گوجه فرنگی استفاده کنید. روی آن پنیر پارمزان رنده شده بپاشید و بپزید تا طلایی شود.

شاید بپسندید: طرز تهیه نان پیده خوشرنگ و خوشمزه برای سفره های افطار به روش اصیل ترکیه ای!

پیتزای مدیترانه ای

یک پیتزا سفید با خمیر پیتزا درست کنید و روی آن پنیر ریکوتا، کنگر فرنگی، زیتون کالاماتا، گوجه فرنگی خشک شده و پونه کوهی تازه روی آن قرار دهید. با کمی پنیر فتا به پایان برسانید و تا زمانی که طلایی شود بپزید.

احتمالاً بپسندید: طرز تهیه کیک راوانی خیس با طعمی شیرین و خاص برای سفره های افطار+تصاویر مراحل تهیه

پیتزای مرغ باربیکیو

خمیر پیتزا را با سس باربیکیو پخش کنید. سپس مرغ کبابی، ورقه های پیاز قرمز و گشنیز را روی آن قرار دهید. روی آن پنیر موزارلای رنده شده بپاشید و در فر بپزید تا طلایی شود.

پیتزا بیکن سیب

خمیر پیتزا را با کره سیر بمالید. سپس سیب های نازک برش خورده، بیکن کرامبل و رزماری را روی آن بمالید. روی آن را با پنیر چدار رنده شده بپوشانید و بپزید تا طلایی شود.

احتمالاً بپسندید: طرز تهیه شکرپاره به شیوه آسان در زمان بسیار کم!

پیتزا تخم مرغ

خمیر را با تخم مرغ آب پز شده ، مارچوبه خرد شده، پیاز سبز و پنیر موزارلای رنده شده آماده کنید. تا زمانی که قهوه ای طلایی شود بپزید و سپس با پنیر پارمزان تازه رنده شده برای یک غذای خاص پایان دهید!

احتمالاً بپسندید: طرز تهیه پیتزا گیاهی به شیوه آسان و کاربردی برای عاشقان غذاهای ترکیه ای!

دستورالعمل های خاص تهیه پیتزا

احتمالاً بپسندید: طرز تهیه بسما کادایف به شیوه ای آسان، زینت بخش سفره های افطار+تصاویر مراحل تهیه

نکات جالب در مورد خمیر پیتزا

هنگام تهیه خمیر پیتزا، مهم است که از نوع درست آرد استفاده کنید. آرد همه منظوره برای پوسته نازک به خوبی کار می کند، در حالی که آرد نان بافت جویدنی تری می دهد.

برای ایجاد یک پوسته ترد، از آرد سمولینا استفاده کنید یا مقداری روغن زیتون به آن اضافه کنید. هنگام ورز دادن خمیر، دقت کنید که خیلی چسبناک یا خیلی خشک نباشد. برای داشتن خمیر پیتزای عالی، ترکیبی از هر سه نوع آرد را در نظر بگیرید. برای خوش طعم تر کردن آن، سعی کنید گیاهان و ادویه جات مانند پونه کوهی و پودر سیر را اضافه کنید. در نهایت، از آزمایش با اشکال و اندازه های مختلف نترسید. از ایجاد پیتزاهای جالب با ظاهر لذت ببرید!

شاید بپسندید:  طرز تهیه خمیر پیتزا به روش فست فودهای ایتالیایی | با این خمیر پیتزا، پیتزاهای عالی خواهید داشت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا