;
خانواده و زناشوییزندگی

نشانه های علاقه مردان: ۸ نشانه واضح که مردی شما را دوست دارد

نشانه های علاقه مردان: عشق و دوست داشتن یک هدیه الهی در درون هر انسانی است. همه انسان ها عاشق می شوند و نسبت به فردی علاقه مند می شوند. مردان بر خلاف ظاهر کمی خشن و مقتدر خود، قلب مهربان و پر از عشقی دارند. آن ها هم در زندگی خود به زنی علاقمند می شوند. بنابراین در بخش خانواده و زناشویی نشانه هایی را بررسی کرده ایم که اگر مردی شما را دوست داشته باشد، این نشانه ها در گفتار و رفتار او دیده می شود.

بیشتر بخوانید: همسر خوب: ۱۰ بهترین ویژگی یک زن خوب و برازنده در زندگی

۸ نشانه علاقه مردان

۱. به تو احترام می‌گذارد

نشانه های علاقه مردان، وقتی مردی در روابط عاشقانه قرار می گیرد و کسی را واقعاً دوست دارد، بیشتر به او احترام می گذارد. به افکار، احساسات و نظرات او احترام می‌گذارد و در تصمیم گیری‌های مهم زندگی با او مشورت می‌کند.

نشانه های علاقه مردان

۲.به نیازهایت توجه دارد

نشانه های علاقه مردان، یکی دیگر از رفتارهای مرد عاشق این است که توجهی بیشتر از آنچه به دوستانش دارد، به همسر خود دارد؛ عشق ورزی به همسر برای او در اولویت است و برای رفع نیازهای همسرش تلاش زیادی می‌کند.

شاید بپسندید: بهترین زن برای شوهر: چگونه می توانم بهترین همسر دنیا برای شوهرم باشم؟ + ۲۰ ترفند

۳. خوشبختی تو خوشبختی من است

رابرت ای. هایلاین می‌گوید، «عشق وضعیتی است که در آن خوشبختی طرف مقابل برای تان لازم و ضروری می‌شود». یعنی اگر نامزد یا همسر خود را دوست دارید با خوشحالی او خوشحال و با درد و غصه اش ناراحت می‌شوید. برای اینکه عشق شما بتواند با ناراحتی خود کنار آید شما در کنار او باشید و از او حمایت کنید.

۴.از هیچ تلاشی به خاطر تو فروگذار نمی‌کند

نشانه های علاقه مردان، عشق فقط یک کلمه نیست و برای اینکه واقعاً وجود داشته باشد باید عملی شود، بنابراین نیاز به تلاش و پشتکار دارد.

بیشتر بخوانید: زن مورد علاقه مردان: ۲۰ ویژگی یک همسر خوب و ایده آل

نشانه های علاقه مردان

۵.هر اتفاقی هم که بیفتد، او کنار شما است

نشانه های علاقه مردان، وقتی مردی همسرش را دوست دارد نه تنها در خوشی و شادی در کنار اوست بلکه در مشکلات و ناراحتی‌ها نیز از همسرش حمایت می‌کند، مثلا زمانی که همسرش مریض می‌شود مراقب اوست. او وقت نیاز به عشق خود کمک می‌کند و مشکلات زندگی را با او حل می‌کند.

احتمالاً بپسندید: انتظارات نابجای شوهر از زن: به این ۸ خواسته شوهر تان نه بگویید!

۶.او همیشه شما را فرد ایده آل می بیند

وقتی مردی همسرش را دوست دارد با اینکه می‌داند هیچ انسانی کامل نیست اما همه چیز همسرش مانند رفتار و زیبایی ظاهری او برایش جذاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: شناخت دنیای مردان: اگر می خواهید ازدواج کنید حتما این ۱۰ راز دنیای مردان را بدانید!

نشانه های علاقه مردان

۷.او آینده را همیشه با شما می بیند

هنگامی که مرد عاشق همسر خود باشد، من و تو دیگر تبدیل به ما می‌شود و زندگی او دیگر به صورت فردی نیست و همسرش را در هر لحظه کنار خود می‌بیند.

۸.او حرف هایش را با عمل به تو ثابت می کند

نشانه های علاقه مردان، وقتی مردی عاشق همسرش باشدد فقط به گفتن جمله دوستت دارم اکتفا نمی‌کند بلکه با رفتار خود این جمله را ثابت می‌کند و به وعده‌ها و قول هایش عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: وظایف شوهر نسبت به همسر: 12 مهمترین ویژگی های یک شوهر خوب و ایده آل!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. دقیقا درسته .مردی که دوست داشته باشه در هر شرایطی هواتو داره ،نمیزاره چندین روز بگذره و هیچ تماسی باهات نداشته باشه بعد یهو تماس بگیره بعد توقع داشته باشه با شوق و ذوق جواب بدی ،شمارتو مسدود نمی کنه ،توی آب نمک نمیزاره .تماس می گیری جوابتو میده،میفهمه از چیزی ترسیدی یا نگرانی ازت سراغ نمی گیره ،روزبه روز دورتر نمیشه ،شاید گاهی هدیه ای حتی کوچیک بعنوان ابراز عشق بده ،اینایی که گفتم توی حرف سخته و زیاد امااااا عشق اگه عشق باشه با جون و دل انجام میدی وفقط به نفع خودت کار نمی کنی ….آخ که چقدر آدم بیزار میشه با دیدن بعضی از رفتارها از هر چی که فقط اسمش عشقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا