;
خانواده و زناشوییزندگی

عاشق کردن مرد: چیکار کنم همسرم عاشقم بشه و عاشقم بمونه؟ + ۷ ترفند فوق العاده

عاشق کردن مرد: حتما زیاد شنیدید که عشق در قلب آدم ها اتفاق می افتد، تا زمانی که قلب درگیر عشق نشود، عشقی در کار نیست. به همین دلیل عاشق شدن و عاشق کردن کار ساده ای نیست. زیرا عشق نه خریدنی است و نه فروختنی. بنابراین برای عاشق کردن همسر هم نیاز به ایجاد محبت و علاقه ی واقعی است.

در واقع رازهای زیادی برای عاشق کردن همسر و بالا بردن محبوبیت تان نزد او وجود دارد که در این بخش از خانواده و زناشویی چشمک به آن پرداخته شده است. با جلب محبت و عشق همسر تان می توانید پایه های زندگی مشترک تان را هرچه بیشتر محکم کنید و زندگی شاد و پر از عشق داشته باشید.

بیشتر بخوانید: زن ایده آل: مردان عاشق زنانی با این ۹ ویژگی می شوند

۱.برایش بهترین باشید

عاشق کردن مرد، برای ارتقای جسمی و روحی و اجتماعی وقت صرف کنید و به ظاهر خودتان برسید. ظاهر زیبا و آراسته جاذبه آفرین و محبوبیت آور است و رسیدگی و توجه دقیق به پوشش، انضباط و آراستگی شما را از دید دیگران خواستنی تر می کند.

احتمالاً بپسندید: نشانه های علاقه مردان: ۸ نشانه واضح که مردی شما را دوست دارد

عاشق کردن مرد

 

۲.سبک بیان احساسی همسرتان را بشناسید

شیوه بیان احساسات در زنان و مردان کاملا متفاوت است. خانم ها احساسات خود را در قالب واژگان اما مردها با سکوت بروز می دهند. عدم درک این تفاوت ها سبب ناامیدی و برآورده نشدن انتظارات همسران از یکدیگر می شود. پس با همسرتان وقت بگذرانید و ببینید چه چیزهایی او را خوشحال می کند و چه مسائلی پریشانی او را به دنبال دارد.

۳.عاشقانه به او نگاه کنید

عاشق کردن مرد، افراد عاشق، هنگام گفتگو با یکدیگر ۷۵ درصد ارتباط چشمی زیادی با یکدیگر برقرار می کنند و زمانی که فرد دیگری میان صحبت شان وارد می شود، آهسته تر روی از یکدیگر برمی گردانند. در صحبت های معمولی، افراد ۳۰ تا ۶۰ درصد از وقت را به نگاه کردن به یکدیگر اختصاص می دهند.

بیشتر بخوانید: چرا مردان زنان را ترک می کنند؟ + رفتارهای زنانه ای که مردان را فراری می دهد

عاشق کردن مرد

۴.دادن حس خوب را فراموش نکنید

اگر می خواهید همسرتان جذب شما شود، از ویژگی های مثبت همسرتان تعریف کنید. زیرا اگر او را نسبت به خودش خوش بین می کنید او به شما نیز خوش بین می شود.

عاشق کردن مرد، هنگامی که از همسرتان انتقاد کنید فقط او را نسبت به خودشان بدبین می کنید و این بدبینی به خود شما باز می گردد و به محبوبیت تان لطمه می زند. او از انتقاد کردن از دیگران، خوشش نمی آید.

۵.برای او امن باشید

همه افراد دوست دارند در زندگی احساس امنیت کنند و جذب افرادی می شوند که این حس را به آنها بدهد و شرایط امنی را برای آنها ایجاد کنند تا از نگرانی ها و استرس رهایی یابند.

عاشق کردن مرد، اگر می خواهید همسرتان را جذب خود کنید هنگامی که سکوت کرده و در لاک خود فرو رفته است، کنارش بنشینید و در مورد إحساسات تان با او حرف بزنید و نشان دهید که می توانید فضای امنی را برایش در آینده مهیا کنید.

عاشق کردن مرد

۶.به او احساس حمایت بدهید

عاشق کردن مرد، همه افراد در زمان سختی نیاز به یک حامی و پشتیبان دارند. داشتن یک پشتیبان در همه موقعیت ها رضایت بخش است و حس خوبی را منتقل می کند. نسبت به همسرتان بی تفاوت نباشید و از هیچ کمکی به او دریغ نکنید و به او برای کسب انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید.

شاید بپسندید: گیر دادن شوهر به زن: آقای شوهر با گیر دادن هایت این ۱۰ بلا را سر همسرت می یاری!

۷.به آزادی اش احترام بگذارید

عاشق کردن مرد، اگر مایل هستید که همسرتان همیشه عاشق شما بماند، او را همان طور که هست، دوست بدارید و برای تغییر دادن شخصیت او تلاش نکنید. شما با این کار به او حس آزادی می دهید. پس هیچ گاه او را محدود نکنید زیرا افراد از محدود شدن متنفر هستند.

مرد عاشق

بیشتر بخوانید: زن ایده آل: مردان عاشق زنانی با این ۹ ویژگی می شوند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + یک =

دکمه بازگشت به بالا