;
خانواده و زناشوییزندگی

نرسیدن به عشق: ۲۱ نشانه که هرگز عشق خود را پیدا نمی توانید!

نرسیدن به عشق: آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا نمی توانید عشق خود را پیدا کنید؟ احتمالا چندین بار با فرد مورد نظر تان قرار ملاقات داشته اید، اما به نظر می رسد که هیچ چیز مؤثر نیست. او جذب شما نمی شود.  آیا نگران این هستید که هرگز عشق خود را پیدا نکنید؟

می خواهید بدانید چرا نمی توانید عشق خود را پیدا کنید؟ احتمالا به خاطر این ویژگی هایی است که دارید. این ۲۱ ویژگی نشان می دهد که شما نمی توانید عشق خود را پیدا کنید و اگر همین طور ادامه دهید برای همیشه تنها می مانید. در بخش خانواده و زناشویی این نشانه های بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: حقایق روانشناسی عشق و ازدواج که باید بدانید + ۸ حقیقت جالب!

۲۱ نشانه که هرگز عشق خود را پیدا نمی توانید

۱.خودخواهی

نرسیدن به عشق، لطفا بدانید که عشق فقط به دست آوردن چیزی برای خود نیست. یک رابطه باید یک شراکت بده و بستان باشد تا طولانی مدت باشد. بنابراین، اگر علاقه ای به ابراز محبت واقعی به کسی ندارید، انتظار نداشته باشید که همان لطف را دریافت کنید.

۲.شما همیشه خواستار مراقبت هستید

نرسیدن به عشق، اگر خواهان تلاش و محبت و جلب توجه هستید، در یافتن عشق مشکل خواهید داشت. هیچ کس که متعهد به یک رابطه است، دوست ندارد به کسی وابسته باشد و آزادی خود را در آراستگی و مولد بودن از دست بدهد. او نمی توانید همیشه مثل یک مادر مراقبت شما باشد.

۳.شما می خواهید او همیشه به شما خدمت کند

اگر همیشه تقاضای خدمت به شما را داشته باشید، هیچ کس دوست ندارد با شما گیر کند. به علاوه شما انتظار خدمت از او دارید ولی در مقابل برای او کاری نمی کنید. امروزه هیچکس به نام عشق برده کسی نمی شود اگر در مقابل احساس دوست داشتن نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اولین قرار ملاقات ازدواج: با این ۱۲ نکته دل طرف مقابلت را به دست می آوری!

۴.شما همیشه نیازهای خود را در اولویت قرار می دهید

نرسیدن به عشق، عشق واقعی قربانی است. اگر مایل نباشید دیگران را بر خود ترجیح دهید، می دانید که برای عشق آماده نیستید. اگر فقط به نیازهای خود اهمیت می دهید، چگونه می توانید از کسی که قرار است دوستش دارید مراقبت کنید؟

نرسیدن به عشق

۵.شما می خواهید دیگران همیشه با شما سازگار شوند

اگر فکر می کنید مسئولیت دیگران است که دائما با خواسته های شما سازگار شوند، هرگز عشق خود را پیدا نخواهید کرد. برای این که یک رابطه به نتیجه برسد، هر دو طرف باید برای رسیدن به نیمه راه مصالحه کنند. اگر نمی خواهید اصول خود را که دیگران را دچار مشکل می کند تغییر دهید یا کنار بگذارید، هیچکس دوست ندارد با شما باشد.

بیشتر بخوانید: ۱۴ حرکت مردان که شبیه ابراز عشق است اما هدف کنترل شما است

۶.برای عذرخواهی و آشتی بیش از حد سخت گیر هستید

، عشق میخوای؟ ابتدا باید فروتنی را پذیرفت. بسیاری از روابط به دلیل غرور شکست می خورند. اگر نتوانید برای اشتباهات خود عذرخواهی کنید چگونه می توانید سزاوار عشق باشید؟ و اگر هرگز اولین حرکت را در آشتی انجام ندهید، نمی دانید چگونه عشق ورزید.

۷.شما همیشه به ظاهر فیزیکی نگاه می کنید

اگر همیشه ارزش یک فرد را بر اساس جذابیت قرار دهید، نمی توانید آرام بگیرید. به یاد داشته باشید، ظاهر فیزیکی با گذشت سال ها محو می شود. همچنین، همیشه فردی جذاب تر از شریک زندگی شما وجود خواهد داشت. بنابراین، اگر این اساس شما برای عشق است، این باعث می شود از شریکی به شریک دیگر بپرید.

نرسیدن به عشق

۸.شما فردی با تحصیلات عالی را ترجیح می دهید

نرسیدن به عشق، اگر نیازهای عشقی شما شامل داشتن پیشینه تحصیلی برجسته باشد، هرگز عشق خود را پیدا نخواهید کرد. داشتن مدرک فوق لیسانس یا فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر تضمین نمی کند که یک فرد بتواند یک همسر عالی باشد.

۹.رویای ملاقات با یک فرد ثروتمند را دارید

بدیهی است که اگر فقط پول یک نفر را بخواهید عشق نیست. اگر عمدا به دنبال افراد ثروتمند هستید، واقعا به دنبال عشق نیستید. در عوض، حرص شما باعث می شود که بخواهید کسی را پیدا کنید که بتواند تمام هوس های مادی شما را برآورده کند.

۱۰. شما جذب افراد محبوب می شوید

نرسیدن به عشق، آیا محبوبیت یکی دیگر از الزامات استانداردهای شما برای یک شریک است؟ این عشق نیست. شما به دنبال هیجان ارتباط با کسی هستید که سرها  را به سمت شما می چرخاند. به طور خلاصه، شما می خواهید خودتان محبوب باشید و مورد حسادت بسیاری قرار بگیرید.

بیشتر بخوانید: تست تصویری عشق: این تست، نحوه عاشق شدن شما را فاش می کند!

نرسیدن به عشق

۱۱.شما از شریک بالقوه خود می خواهید که ایده آل باشد

دوست داشتن کسی به معنای پذیرفتن او همانگونه که هست، از جمله نقص هایش است. اگر از آن دسته افرادی هستید که از شریک زندگی خود می خواهید که مطابق با معیارهای شما تغییر کند، اصلا نمی دانید چگونه عشق بورزید. شما هرگز نمی توانید یک انسان کامل پیدا کنید، بنابراین هرگز عشق خود را پیدا نخواهید کرد.

۱۲.شما نمی توانید از خشن بودن اجتناب کنید

اگر همیشه گستاخ هستید، فکر می کنید کسی دوست دارد با شما معاشرت کند؟ مهربانی، بردباری و نرمی از صفات محبوبی است که باعث جذب دیگران می شود. بنابراین اگر نتوانید اینها را به فردی که دوست دارید نشان دهید، او شما را پسند نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: علت سرد شدن مرد نسبت به زن: با این ۱۰ رفتار باعث سرد شدن مردتان می شوید!

۱۳.از معاشرت با افراد «فقیر» خوشتان نمی آید

نرسیدن به عشق، آیا از افرادی با وضعیت اجتماعی-اقتصادی پایین تر از خود دوری می کنید؟ اگر فکر می کنید به دلیل شغل، پیشرفت تحصیلی یا شبکه اجتماعی از دیگران بهتر هستید، بسیاری از مردم شما را دوست ندارند. اگر نتوانید دیگران را دوست بدارید لیاقت عشق را ندارید.

۱۴.شما همیشه چیزهای منفی برای گفتن در برابر دیگران دارید

این یکی دیگر از ویژگی های سمی است که می تواند شریک بالقوه شما را دور کند. شما همیشه از دیگران غر می زنید یا شکایت می کنید. به نظر می رسد که شما نمی توانید چیز مثبتی در مورد دیگران ببینید.

۱۵.شما همه را به عنوان یک رقیب، حتی یک شریک بالقوه در نظر می گیرید

رقابتی بودن بیش از حد سالم نیست. این شما را خودخواه نشان می دهد. حتی تا حدی که از هر کسی که فکر می کنید می تواند از دستاوردهای شما پیشی بگیرد متنفر شوید. این شما را از ایجاد یک رابطه سالم با فردی که هدف‌محور نیز هست، باز می‌دارد. هر بار که شریک زندگی شما کاری را انجام می دهد، حسادت و ناامنی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: نشانه های عاشق شدن: اگر این ۱۰ نشانه را دارید، عاشق شده اید!

۱۶.شما پر از عادت های منفی هستید و هیچ برنامه ای برای ترک آنها ندارید

نرسیدن به عشق، آیا ویژگی های بدی دارید که زندگی شما را به هم می زند؟ این می تواند اعتیاد به الکل یا هر نوع اعتیاد باشد. اگر حاضر نیستید آنها را رها کنید، حتی اگر مانع ایجاد روابط معنادار شما شوند، در نهایت تنها خواهید شد.

نرسیدن به عشق

۱۷.شما همیشه فکر می کنید حق با شماست

نرسیدن به عشق، هیچ کس دوست ندارد با یک آدم خودخواه باشد. اگر فکر می کنید همیشه درست می گویید تا جایی که عقاید، احساسات و تجربیات دیگران را باطل می کنید، سمی می شوید. یک فرد عاقل از کسی که نمی تواند به افکار دیگران احترام بگذارد و حتی در مورد همه چیز بحث می کند دوری می کند.

۱۸.شما هرگز آماده نیستید که به یک رابطه متعهد شوید

بله، اگر تعهد را دوست نداشته باشید، هرگز عشق پیدا نخواهید کرد. اگر کسی را می خواهید که در کنار شما بماند باید متعهد باشید. این نیازمند وفاداری، صداقت، شفافیت و امانتداری است که ماندگار باشد.

بیشتر بخوانید: شوهر بد اخلاق: اگر شوهر شما این ۱۸ رفتار را دارد به سرعت از او دوری کنید!

۱۹.دوست دارید با همه معاشقه کنید

نرسیدن به عشق، اگر معاشقه بازی مورد علاقه شماست، هرگز نمی توانید خود را به کسی متعهد کنید. به همین دلیل، عشق هرگز بین شما و شخص دیگری شکل نمی گیرد.

۲۰.به احساسات طرف مقابل خود احترام نمی گذارید

اگر نمی توانید به احساسات دیگران احترام بگذارید، به خصوص احساسات افراد مورد نظر تان، انتظار داشته باشید که در نهایت تنها بمانید. هیچ کس نمی خواهد با کسی باشد که از نظر عاطفی برای او سالم نیست. بنابراین، اگر دوست دارید احساسات شریک بالقوه خود را باطل کنید، نمی توانید انتظار داشته باشید که او عاشق شما شود.

عشق

۲۱.شما نمی خواهید آزادی خود را از دست بدهید

نرسیدن به عشق، هم روابط و هم ازدواج نیاز به تعیین حد و مرز دارند. اینها شامل محدود کردن دوستی با جنس مخالف، شفاف بودن و تغییر اولویت‌های تان است. اگر برای این ها آماده نباشید، برای تعهد هم آماده نخواهید بود. زمانی که فردی که قرار ملاقات دارید متوجه این موضوع شود، احتمال کمی وجود دارد که با شما بماند.

بیشتر بخوانید: عاشق هم هستید اما از سرد شدن رابطه تان می ترسید؟ + ۱۰ راه طلایی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا