;
خانواده و زناشوییزندگی

خصوصیات همسر خوب: ۱۰ نشانه که همسر خوبی انتخاب کردی

خصوصیات همسر خوب: روابط عاطفی و ازدواج می تواند مشکل ساز باشد. یک رابطه سالم مترادف با یک جعبه شکلات یا یک دسته گل رز نیست. اما برخی از زوج‌ها نیز هستند که برای کنار آمدن با یکدیگر مشکل دارند و اغلب از خود سوال می‌کنند که آیا با فرد مناسبی ازدواج کرده‌اند، به خصوص زمانی که مرحله ماه عسل سپری شده است.

گاهی اوقات، قرار گرفتن در یک رابطه خسته کننده یا نامطلوب برای مدت طولانی نیز می تواند باعث شود فرد آنقدر سازگار شود که یاد بگیرد در آن رابطه خوشبختی پیدا کند. با این حال، زمانی که با فرد مناسب ازدواج کنید و مدتی در یک رابطه شاد باشید، همه چیز متفاوت است. اما چگونه می توانید به روش مخفیانه خود، بفهمید که با فرد مناسبی ازدواج کرده اید؟ در بخش خانواده و زناشویی چشمک به  خصوصیات همسر خوب پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: 15 نشانه قطعی که همسرتان، یک مرد خوب و کاملاً عاشق شماست؟

۱۰ نشانه که همسر خوبی انتخاب کردی

۱.شما و شریک زندگی تان در مورد آینده با هم صحبت می کنید

یک ازدواج یا رابطه شاد همیشه به معنای رفتن به یک سفر خارج هر شش ماه یا صرف شام با نور شمع در رستوران های شیک نیست. بلکه به معنای تصور آینده با هم و بحث در مورد برنامه های آینده است. اگر همسر یا شریک عاطفی تان در مورد آینده مشترک یعنی بچه ها، خریدن خانه یا رسیدن به برخی موفقیت ها با شما صحبت می کند و نظر تان را می  یعنی انتخاب شما درست بوده است. ، خوشحال باش! هر دوی شما در مسیر درستی حرکت می کنید.

۲.شما و شریک زندگی تان بحث های سازنده ای دارید

خصوصیات همسر خوب، عشق به این نیست که همیشه با یکدیگر توافق داشته باشیم. مشاجره حتما اتفاق می افتد. به عنوان یک قانون سرانگشتی، زوج‌های متاهل، بلکه هر کسی که در یک رابطه است، باید به خاطر داشته باشد که مشاجره نشانه‌ای از یک رابطه سالم است تا زمانی که برای برنده شدن یا اثبات حق خود نباشد. بحث های سازنده در مورد یافتن راه حل برای یک مشکل است. اگر شریک عاطفی تان در مورد چیزی برای رسیدن به یک نقطه مشترک و سازش با شما بحث می کند، نشان می دهد که پارتنر تان آدم مناسبی است.

۳.خانواده و دوستان شما شریک زندگی شما را دوست دارند

دوستان نزدیک و خانواده معمولا اشتباه نمی کنند. آنها آنچه را که احساس می کنند، بدون تعصب می گویند. اگر آنها چیزی برای گفتن در مورد شریک زندگی شما دارند، باید به آنها گوش دهید. اگر والدین، دوستان یا یکی از اقوام تان از همسرتان به خاطر کار خوبی که انجام داده است، تعریف می کنند در سکوت خدا را شکر کنید که فرد مناسبی را سر راه شما قرار داده است.

ما می دانیم که اگر همسرتان مورد علاقه و قدردانی خانواده شما باشد، مطمئناً احساس خوشبختی خواهید کرد. به همین ترتیب، اگر یکی از دوستان نزدیک شما پس از یک گفتگوی خوب با شریک زندگی تان برای تان پیامک فرستاد، که او آدم مناسبی است، خوشحال باشید. زیرا وقتی یک دوست صمیمی در مورد چیزی یا کسی خوب صحبت می کند، می دانید که می توانید به او اعتماد کنید.

بیشتر بخوانید: مردان خوب: با این ۷ کار، زنان دیوانه وار عاشق شما می شوند

خصوصیات همسر خوب

۴.شریک زندگی شما اسرار شما را فاش نمی کند

خصوصیات همسر خوب، به اشتراک گذاشتن رازهای معمولی مثل رازهایی که باعث خنده و شروع مکالمه می شوند، کار غلطی نیست. اما افشای اسرار بزرگ این طور نیست. همه ما چند راز عمیق داریم که فقط با چند نفر از نزدیکان خود در میان می گذاریم. انتظار داریم آنها این رازها را برای خودشان نگه دارند، درست است؟ اگر همسرتان به حریم خصوصی شما احترام بگذارد و اسرار شما را برای خودش نگه دارد، نشان می دهد که او شریک عالی است.

۵.شریک زندگی شما از شما انسان بهتری می سازد و بالعکس

اگر شریک زندگی‌تان به شما انگیزه می‌دهد که فرد بهتری باشید و شما هم همین کار را برای او انجام می‌دهید، نشانه‌ی مطمئنی است که در رابطه درستی هستید. به عنوان مثال، اگر شریک زندگی تان به شما انگیزه می دهد که یوگا انجام دهید یا شکر را کنار بگذارید، به این معنی است که او فرد مناسبی است. زیرا برای سلامتی شما ارزش قائل است و شما را دوست دارد.

۶.اهداف مالی تعیین کرده اید

خصوصیات همسر خوب، بحث در مورد مسائل مالی مشکل بزرگی است که بسیاری از زوج ها با آن روبرو هستند. بسیاری وقت ها افراد با واقعیت روبرو نمی شوند و وضعیت مالی واقعی خود را با یکدیگر به اشتراک نمی گذارند. اما زوج‌های قوی مشکلات خود (حتی بار مالی خود را) در بطری نمی‌گذارند. اگر شریک زندگی تان اهداف مالی خود را با شما در میان بگذارد و شما نیز همین کار را با او انجام دهید، هر دوی شما در مسیر درستی قرار دارید و زوج مناسبی برای هم هستید.

بیشتر بخوانید: زن مورد علاقه مردان: ۲۰ ویژگی یک همسر خوب و ایده آل

۷.شما با هم وقت می گذرانید

خصوصیات همسر خوب، زوج هایی که برای یکدیگر وقت می گذارند و در مورد مسائل صحبت می کنند معمولا در درازمدت شادتر هستند. اگر همسرتان شروع به گوش دادن به موسیقی کلاسیک کرده است فقط به این دلیل که شما آن را دوست دارید، این نشان دهنده عشق او به شما و تمایل او برای انجام کارهایی است که شما را خوشحال می کند.

به همین ترتیب، اگر بازی‌های ویدیویی را شروع کرده‌اید زیرا همسرتان آن را دوست دارد و به یک شریک برای بازی کردن نیاز دارد، کار درستی انجام می‌دهید. پس از همه، همه چیز در مورد سازش است. گذراندن وقت با هم برای انجام کارهایی که همسرتان دوست دارد، نشانه ای از داشتن یک رابطه سالم است. اما اگر هر دوی شما کاری را پیدا کرده اید که هر دو از انجام آن لذت می برید، حتی خیلی هم بهتر است.

۸.زمانی را جدا از هم می گذرانید و کارهایی را انجام می دهید که از آنها لذت می برید

خصوصیات همسر خوب، اگر به شما اعتماد داشته باشد، می‌دانید که با فرد مناسبی ازدواج کرده‌اید .همه به «زمان تنهایی» و بودن مدتی با دوستان خود نیاز دارند. اگر شما و همسرتان زمانی را جدا از هم صرف انجام کارهایی کنید که به صورت فردی از آنها لذت می برید، مانند تماشای فیلم با گروه خود یا بازی کریکت با همکارانتان، در این صورت در یک رابطه امن هستید. درک این موضوع که همسرتان برای انجام کارهایی که از آنها لذت می برد به زمان تنهایی نیاز دارد نیز برای یک ازدواج موفق مهم است.

خصوصیات همسر خوب

۹.شما و شریک تان تیم خوبی تشکیل می دهید، اما هویت فردی خود را نیز حفظ می کنید

اگر چند سالی است که با هم هستید، ممکن است چیزهایی وجود داشته باشد که احتمالا نیازی به گفتن آنها به شریک زندگی خود نداشته باشید. برای مثال، بدون نیاز به یادآوری، او قبض ها را پرداخت می کند یا چیزی می خرد. باید کارهای خاصی مانند خریدن مواد غذایی هفتگی وجود دارد که همسرتان می تواند به شما کمک کند. داشتن یک رابطه شاد باید به شما کمک کرده باشد که متوجه شوید که شما دو نفر یک تیم عالی تشکیل می دهید، اما در عین حال شما و شریک زندگی تان هویت فردی خود را نیز حفظ کرده اید.

بیشتر بخوانید: همسر خوب: ۱۰ بهترین ویژگی یک زن خوب و برازنده در زندگی

۱۰.شما و شریک زندگی تان سهم خود را از دوستان و دوستان مشترک نیز دارید

خصوصیات همسر خوب، برای این که یک رابطه قوی باشد، لازم نیست یک زوج همیشه در هر دقیقه از روز با یکدیگر معاشرت داشته باشند. یافتن تعادل سالم مهم است. اکثر زوج های متاهل چند دوست مشترک دارند و با آنها وقت می گذرانند. در عین حال، آنها برای گروه خودشان هم وقت می گذارند و با دوستان یکدیگر روابط صمیمانه دارند. زوج های بالغ می دانند که چگونه بین حلقه اجتماعی خود، حلقه اجتماعی شریک زندگی خود و حلقه مشترک خود تعادل پیدا کنند.

سخن آخر

این موارد برخی از نشانه های آشکار، بودن با شریک مناسب یا در رابطه مناسب هستند. اما این ها تنها چند نشانه هستند که به شما کمک می کند تا متوجه شوید که واقعا چقدر خوشبخت هستید. ممکن است بسیاری از چیزهای دیگر وجود داشته باشد که شریک زندگی شما برای شما انجام می دهد که باعث می شود برای او ارزش بیشتری قائل باشید. اگر تمائل دارید شما هم از خوشبختی ها و کارهایی که برای همسرتان انجام می دهید و او برای شما انجام می هد، زیر این مطلب برای ما کامنت بگذارید.

بیشتر بخوانید: با این ۱۵ تکنیک ساده تبدیل به بهترین دوست همسرتان شوید!  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا