;
خانواده و زناشوییزندگی

15 نشانه قطعی که همسرتان، یک مرد خوب و کاملاً عاشق شماست؟

به نظر می رسد امروزه بسیاری از مردم کاملاً مطمئن نیستند که یک رابطه سالم چگونه باید باشد و چگونه به نظر برسد. حتی بسیاری از زوجین چه زن و چه مرد هم نمی دانند که واقعا چگونه باید نسبت به شریک زندگی خود رفتار کنند. در این مطلب از سری مطالب خانواده، ما برای خانم ها، فهرستی از نشانه های مرد عاشق و خوب که دوستدار همسرش است و اینکه در رابطه چگونه رفتار می کند را گردآوری کرده ایم. با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: مردی که این ۱۰ ویژگی را دارد مناسب برای ازدواج است

نشانه های مرد عاشق و خوب

نشانه های قطعی شما با یک مرد خوب ازدواج کرده اید، عبارتند از:

او هرگز اجازه نمی دهد فراموش کنید که چقدر شما را دوست دارد

احتمالا با زنانی روبرو شده و صحبت کرده اید که می گویند هیچ محبتی در رابطه آنها وجود ندارد. مردی که در زندگی آنها وجود دارد باعث نمی شود که آنها احساس کنند مورد علاقه، خواسته یا محبت کسی هستند.این یک قطعه بسیار مهم از پازل است: یک مرد خوب همیشه به شما یادآوری می کند که چقدر برای او مهم هستید.

من می‌دانم که مردان می‌توانند کمتر از زنان ارتباط‌پذیر یا مهربان‌تر باشند، اما این کمبود شدید تلاش‌های نسل ما را توجیه نمی‌کند.اگر کسی واقعاً شما را دوست داشته باشد، محبت او را خواهید شناخت و آن را احساس خواهید کرد.

نشانه های مرد عاشق و خوب : او همیشه از شما حمایت می کند

صرف نظر از اینکه می خواهید بعد از 20 سال به مدرسه برگردید تا مدرک کارشناسی ارشد خود را بگیرید، حرفه خوانندگی را شروع کنید یا برای تشکیل خانواده در خانه بمانید، یک مرد خوب همیشه از شما و آنچه از زندگی تان می خواهید حمایت می کند.

نشانه های مرد عاشق و خوب : او همیشه از شما حمایت می کند

مرد خوب هرگز شما را دلسرد نمی کند و باعث نمی شود که احساس کنید نمی توانید کاری را که می خواهید انجام دهید. او در هر مرحله در کنار شما خواهد بود، پیروزی های شما را تشویق می کند و در هنگام شکست شما را دلداری می دهد.

او به شما الهام می بخشد

این یک قدم فراتر از حمایت از شما است که می تواند منفعل تر باشد. برای الهام بخشیدن به کسی، هم در زندگی و هم در تشویق دیگران به زندگی کردن نیاز به تلاش است. انگیزه و جاه طلبی یک مرد خوب در حالی که او به دنبال علایق خود است بر شما تأثیر می گذارد.

از نشانه های مرد عاشق و خوب : او برای جلب اعتماد شما کار می کند

یک مرد خوب از شما می خواهد که در رابطه خود راحت و مطمئن باشید. سنگ بنای این کار این است که بتوانید به کسی اعتماد کنید و او این را متوجه خواهد شد. بدون اعتماد، هیچ پایه ای برای عشق یا احترام وجود ندارد. او می‌فهمد که اعتماد فقط واگذار نمی‌شود، بلکه باید آن را به دست آورد و سپس باید آن را حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: مردان به این ۸ دلیل به همسر خود دروغ می گویند

او همیشه به شما احساس زیبایی می دهد

مرد خوب متوجه خواهد شد که ایجاد احساس زیبایی فقط به معنای گفتن کلمات به شما نیست. بلکه به معنای ایجاد احساس زیبایی در شما است. از طریقی که به شما نگاه می کند، شما را لمس می کند و با شما رفتار می کند. وقتی برای ظاهر خود تلاش می کنید، او متوجه جزئیات می شود و به شما یادآوری می کند که هنوز چقدر شما را جذاب می بیند حتی اگر شما این کار را نکنید. یک مرد خوب می فهمد که چه با شلوار ورزشی روی کاناپه باشید و چه با لباس شب تان که به یک جشن می روید، وقتی کسی را همان طور که واقعاً هستند دوست داشته باشید، همه چیز در مورد او زیبا می شود.

او همیشه به شما احساس زیبایی می دهد

از نشانه های مرد عاشق و خوب : او به شما احساس امنیت می دهد

یکی از بهترین تعریف هایی که یک زن می تواند به یک مرد بکند این است که به او بگوید که در کنار او احساس امنیت می کند. صرف نظر از اینکه چقدر جذب شما می شود یا چقدر فکر می کند که شما چقدر خنده دار هستید یا چقدر پول دارید، اگر زنی نمی تواند شب ها در کنار شما راحت بخوابد، هیچ کدام دیگر مهم نیست.

کارهای کوچک را انجام می دهد

باید تا دیروقت سر کار بماند؟ شما برپایی یک نمایشگاه هنری در شهر را به او یادآور شده اید و او برنامه ریزی می کند که شما را به دیدن آن ببرد؟ صرف نظر از اینکه برخی چیزها چقدر کوچک به نظر می رسند، او متوجه خواهد شد که آنها واقعاً مهمترین چیزها هستند.

از نشانه های مرد عاشق و خوب : او هرگز از خط عبور نمی کند

طبیعی است که در یک رابطه اختلاف نظر و حتی مشاجره وجود داشته باشد، اما دلیلی برای شخصی سازی مسائل، توهین آمیز شدن وجود ندارد. یکی از نشانه‌هایی که او مرد خوبی است به این معنی است که در هنگام اختلاف نظر آرام می‌ماند و روی موضوع مورد اختلاف نظر باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: 29 نشانه هشدار دهنده یک رابطه ناسالم

او همیشه در تلاش است تا خود را بهبود بخشد

چه یادگیری چیزهای جدید، توسعه یک مجموعه مهارت جدید، خواندن یک کتاب جدید یا تماشای یک فیلم مستند، مرد خوبی که به خودسازی مداوم افتخار می کند همیشه از نظر فکری شما را به چالش می کشد و توجه شما را حفظ می کند. او این کارها را برای خودش انجام می دهد، اما مزیت اضافه آن تاثیر مثبتی است که بر رابطه شما می گذارد.

او می فهمد که اعمال بلندتر از کلمات صحبت می کنند

داشتن مرد مناسب در زندگی به شما کمک می کند تا بفهمید افرادی که قول می دهند و عمل نمی کنند، شایسته احترام شما نیستند. افرادی که به وعده های خود عمل می کنند شایسته احترام شما هستند و او یکی از آنها خواهد بود.

نشانه های مرد عاشق و خوب : او با شما بسیار راحت است

ممکن است برای برخی از مردان بیان احساسات، ترس ها و حتی درونی ترین خواسته های خود دشوار باشد، اما داشتن زن مناسب در زندگی ما اغلب به باز کردن این درها کمک می کند.

نشانه های مرد عاشق و خوب : او با شما بسیار راحت است

البته یک مرد خوب، در حالی که درک می کند که برخی چیزها باید محرمانه بماند، اما چیزی را از شما پنهان نمی کند یا احساسات خود را در بطن نمی گذارد، زیرا می داند که باعث تنش و ناامیدی می شود.

او با شما صادق است

هنگامی که پایه ای برای یک رابطه شاد و سالم ایجاد می کند، یک مرد خوب می فهمد که صداقت همیشه بهترین سیاست است.

بیشتر بخوانید: زبان بدن مردان: ۲۳ مهم ترین نشانه که یک مرد عاشق شما شده است  

او باعث می شود که راحت باشید

آسایش در یک رابطه (از نوع خوب، نه آن گونه که باعث می شود دست از تلاش بردارید) از توانایی باز بودن و صادق بودن با شریک زندگی تان ناشی می شود و توانایی انجام این کار از آنجا ناشی می شود که بدانید هرگز مورد قضاوت قرار نخواهید گرفت. یک مرد خوب شما را تشویق می کند که حرف خود را راحت بگوئید و احساسات خود را با او در میان بگذارید.

اگر چیزی را با او در میان بگذارید، هرگز نباید ترسی از واکنش بیش از حد او وجود داشته باشد. این بدان معناست که بتوانید اصیل ترین و بدون سانسورترین نسخه خود را ارائه دهید.

او باعث می شود که راحت باشید

نشانه های مرد عاشق و خوب :او هرگز سوء استفاده نمی کند

شاید مهمترین نکته، چه از نظر روحی، چه از نظر عاطفی و چه از نظر جسمی، یک مرد خوب هرگز حتی به این فکر نمی کند که نسبت به شما سوء استفاده کند یا مضر باشد. اگر این اتفاق برای شما افتاد، لطفاً شجاعت و احترام خود را داشته باشید تا با کسی صحبت کنید یا فوراً چنین فردی را ترک کنید. هیچ آدم خوبی هرگز اینطور رفتار نمی کند و به خودی خود بهتر هم نمی شود.

او در کنار شما می ایستد، مهم نیست.

وقتی مردی عشق و وقتش را به یک زن می‌سپارد، هیچ شرط و شرایطی لازم نیست. زمان های خوبی خواهد بود و زمان های نه چندان خوبی هم وجود خواهد داشت. چالش ها و موقعیت های غیرمنتظره ای پیش خواهند آمد. اما او در کنار شما خواهد ماند و در تمام این مدت هم تیمی شما خواهد بود.

البته این بدان معنا نیست که می توانید به او بی احترامی کنید، دروغ بگویید یا تقلب کنید. این بدان معنا نیست که می توانید به اعتماد او خیانت کنید و از او انتظار داشته باشید که به شما پایبند بماند، زیرا او به شما قول تعهد داده است. این نکته در مورد چیزهایی است که شما دو نفر با هم از سر می گذرانید و او صداقت لازم را دارد تا در مواقع سختی کنار نرود.

هر مردی می تواند در روزهای آفتابی در کنار شما باشد. آزمون واقعی شخصیت این است که آیا او در روزهای طوفانی چتر را بالای سر شما خواهد گرفت یا خیر؟

و خانم ها، اگر مردی که با او هستید تلاش می کند تا بهترین شخص برای شما باشد، لطفاً راحت و بلند به او بگویید که چقدر او را دوست دارید. از او قدردانی کنید. مهم نیست که چقدر انسان مهربان باشد، هیچ احساس پوچ تر از این نیست که قلبت را به کسی بدهی که آن را بدیهی می داند.

بیشتر بخوانید: مردان خوب: با این ۷ کار، زنان دیوانه وار عاشق شما می شوند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا