;
زندگیخانواده و زناشویی

مردی که این ۱۰ ویژگی را دارد مناسب برای ازدواج است

هر کس داستان عشق متفاوتی دارد. برای برخی، عشق یک خواستن است. برای برخی عشق شبیه افسانه ها است. برای برخی هم عشق اوج دوست داشتن است. همه عشق ها منحصر به فرد هستند و واقعا شگفت انگیزند. مردی که باید با او ازدواج کنید، فردی است که دیوانه وار عاشق او هستید. او در نظر شما باید فردی خاص و متفاوت با همه مردان باشد. در این مطلب از سری مطالب خانواده و زناشویی به ویژگی های مرد خوب برای ازدواج می پردازیم. زمانی که مرد خاصی را پیدا کردید باید همه یا بیشتر این ویژگی ها را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: ویژگی های مردان بد: مردی با این ۱۴ ویژگی مناسب ازدواج و دوستی نیست!

۱.او به شما احساس آرامش می دهد

شما مجبور نیستید در مقابل او خود را سانسور کنید. شما می توانید خود واقعی تان باشید. راحت جلوی او گریه می کنید، جلوی او فریاد می زنید و لحظات آرامی را سپری می کنید. چنین مردی تمام ویژگی های خوب، بد و درست و نادرست شما را دیده است و هنوز هم شما را دوست دارد.

۲.ویژگی های مرد خوب برای ازدواج، او شما را خوشحال می کند

زمانی که با او هستید، بیشتر از این که اخم کنید باعث می شود لبخند بزنید. وقتی با او هستید، واقعا خوشحال هستید. او با شما مانند یک ملکه رفتار می کند و هر کاری از دستش بر می آید انجام می دهد تا شما را خوشحال کند.

ویژگی های مرد خوب برای ازدواج

۳.شما جذب او شده اید

او برای شما مرد رویاهای تان است. زمانی که او حرف می زند یا راه می رود شما به شدت جذب او می شوید. حتی گاهی اوقات به او نگاه می‌کنید و فکر می‌کنید شاید او از نظر دیگران مرد مناسبی نباشد اما  برای شما، او فوق‌العاده است.

بیشتر بخوانید: ۸ کلید طلایی برای یک ازدواج موفق و سالم

۴.ویژگی های مرد خوب برای ازدواج، او وفادار است

شوهر آینده شما باید وفادار باشد و ۴۰۰ درصد به شما متعهد باشد. او باید فقط برای تو چشم داشته باشد. شما هرگز نباید نگران بی وفایی او باشید، زیرا او همه چیز شماست.

۵.او شنونده خوبی است

مردی که با او ازدواج می کنید باید به حرف شما گوش دهد و به نظرات و تصمیم های شما احترام بگذارد.  او باید به آنچه می گویید توجه کند و به خوبی به آن گوش کند. مردی که واقعاً شما را دوست دارد، به آنچه می خواهید بگویید اهمیت می دهد.

۶.او متفکر و رمانتیک است

مردی که متفکر است نگهبان است. او همیشه مراقب حال شما است. تلاش می کند تا هر کاری کند که لبخند بر لبان شما بیاورد. او می داند که چیزهای کوچک مهم هستند. او هر کاری که از دستش بر می آید انجام می دهد تا شما احساس خاصی کنید.

۷.او شوخ و شیرین است

او مهربان و دوست داشتنی است زیرا به شما و احساسات شما اهمیت می دهد. او مهربان است زیرا نمی تواند جلوی خودش را بگیرد. او در خلوت و البته در جمع با شما شیرین است. او نمی تواند هر روز صبح و شب شما را نبوسد.

بیشتر بخوانید: ترس مردان از ازدواج: به این ۱۰ دلیل مردان از ازدواج فراری اند!

ویژگی های مرد خوب برای ازدواج

۸.او از شما قدردانی می کند

او به شما می گوید که شما زیبا به نظر می رسید. او با دوستانش در مورد شما صحبت می کند زیرا می داند که شما خاص هستید. او می داند که خوش شانس است که شما را در زندگی خود دارد و هرگز اجازه نمی دهد آن را فراموش کنید.

۹.ویژگی های مرد خوب برای ازدواج، او در زندگی شما حضور دارد

او با خانواده شما وقت می گذراند و شما با او احساس راحتی می کنید. او تلاش می کند تا در زندگی شما حضور داشته باشد و افرادی که دوستشان دارید را دوست بدارد. او به دوستان شما اهمیت می دهد و می خواهد که او را دوست داشته باشند. او کاملاً با زندگی شما سازگار است.

۱۰.او حاضر است برای شما هر کاری انجام دهد

او برای شما فداکاری می کند زیرا می داند که شما را خوشحال می کند. او چیزهایی را برنامه ریزی می کند که می داند از آن لذت خواهید برد. او حاضر است برای شما هر کاری انجام دهد، زیرا شما را دوست دارد.

بیشتر بخوانید: مهم ترین سوالات قبل از ازدواج: شریک زندگی خود را بهتر بشناسید

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا