;
خانواده و زناشوییزندگی

چرا مردان زنان را ترک می کنند؟ + رفتارهای زنانه ای که مردان را فراری می دهد

چرا مردان زنان را ترک می کنند: دنیای مردان و زنان تفاوت های زیادی دارد و این تفاوت ها کاملا یک امر طبیعی است. از این تفاوت ها نباید ترسید زیرا قرار نیست سبب اختلافات شود. اما برای داشتن یک زندگی شاد و آرام ، به درک و به رسمیت شناختن این تفاوت ها نیاز است.

گاهی زنان در شرایط مختلف خواسته یا نخواسته، رفتارهایی از خود نشان می دهند که موجب ناراحتی و عصبانیت شدید مردها می شود. در صورت تکرار این رفتارها در نهایت باعث دلزدگی و سرد شدن مردان از محیط خانه می شود. در این بخش از خانواده و زناشویی، برخی از رفتارهای نا مناسب زنان را معرفی می کنیم که باعث سرد شدن و دلزدگی مردان می شود.

بیشتر بخوانید: زن مورد علاقه مردان: ۲۰ ویژگی یک همسر خوب و ایده آل

کدام رفتار زنان مردان را فراری می دهد؟

با تمام شدن یک رابطه احساسی و رمانتیک ، اغلب افراد احساس قربانی شدن دارند و به این فکر نمی کنند که شاید خود آنها مقصر اصلی به هم خوردن ارتباط شان شده باشند . با این که بسیاری از زنان در مقایسه با مردان به سراغ کتاب های روانشناسی مربوط به روابط انسان ها می روند اما همین خانم ها زودتر از مردان برای جدایی و تمام شدن رابطه فکر می کنند.

چرا مردان زنان را ترک می کنند، مهم ترین مسئله ای که زنان از آن شکایت دارند طفره رفتن مردان از حل مسائل زناشویی است. در مقابل مردان نیز با آرامش شرایط را تحمل می کنند و خود را قربانی یک انتخاب نامناسب می دانند. اما بالاخره زمانی فرا می رسد که مردان دستان خود را به نشانه تسلیم بالا می برند ، در این لحظه بهترین زنان نیز نمی توانند مردان را وادار به ادامه رابطه و تغییر تصمیم کنند.

شاید بپسندید: مرد بی تعهد: مردانی با این ۱۲ نشانه هیچ وقت به شما متعهد نمی شوند!

چرا مردان زنان را ترک می کنند

زمانی که مردان دیگر تحمل نمی کنند

اگر خانمی هستید که اخیرا رابطه ای را تمام کرده اید بهتر است به جای این که خود را قربانی بدانید ، کمی با منطق بیشتر به رابطه خود و همسر یا شریک عاطفی تان دقت کنید. به همین دلیل قبل از هر چیز بهتر است با ذهن و احساس درونی مردان نسبت به زنان بیشتر آشنا شوید. بیشتر مردان این دیدگاه را در مورد شریک زندگی خود دارند که چرا با وجود تمام تلاش آنها برای تحکیمم روابط زناشویی شان ، همچنان مورد انتقاد و سرزنش خانم ها قرار می گیرند.

چرا مردان زنان را ترک می کنند، به اعتقاد مردان، زنان فقط برای شکایت کردن  خلق شده اند ، حال چه سرزنش و شکایت ها شما به جا باشد و چه به ناحق . در هر حالتی شکایت کردن زنان می تواند حتی بهترین و رمانتیک ترین روابط را نیز از هم بپاشد.

مردها از مورد انتقاد قرار گرفته شدن بیزار هستند و از این که خانمی درصدد تغییر آنها برآید بیزاری می جویند. حتی اگر به آن خانم عشق زیادی داشته باشند .مردان دوست دارند که همان طور که هستند ، توسط زنان پذیرفته شوند.

چرا مردان زنان را ترک می کنند، اگر در یک رابطه پر شور و رمانتیک هستید اما عادت به شکایت و غر زدن دارید ، خیلی زود شاهد فراری شدن همسرتان می باشید . بنابراین تا دیر نشده این عادت ناپسند خود را کنار بگذارید و مرد مورد علاقه خود را همانگونه که هست دوست داشته باشید.

شاید بپسندید: عاشق کردن مرد: چیکار کنم همسرم عاشقم بشه و عاشقم بمونه؟ + ۷ ترفند فوق العاده

رفتاری که باعث فراری دادن مردان می شود

خانم هایی که دوست دارند مردان را تحت کنترل داشته باشند هرگز قادر به تجربه ارتباط پایداری نخواهند بود .برخی از مردان آنقدر توسط خانم ها در ارتباط شان محدود می شوند که حتی نمی توانند فضایی برای صحبت و ارتباط با دوستان و همکاران خود داشته باشند .این شرایط زنگ خطری برای خانم ها است زیرا اگر آزادی مناسب را از مردان سلب کنید دیر یا زود شما را ترک خواهد کرد.

زنان مستقل بیشتر توجه کنند

چرا مردان زنان را ترک می کنند، حس استقلال و روی پای خود ایستادن بسیار خوب است اما در صورتی که این ویژگی را مانند پتک بر سر مرد خود نکوبید . مردان دوست دارند که خانم ها کمی وابسته آنها باشند و از این که تمام کارهای خود را به تنهایی انجام دهند بیزار هستند.

چرا مردان زنان را ترک می کنند، اغلب مردان دوست دارند که خانم ها روی قدرت و حمایت مردان حساب کنند و در حقیقت برای شما تکیه گاه باشند. البته توجه داشته باشید که زیاده روی در وابستگی به مردان ، باعث دور شدن آنها می شود. مثلا از زنانی که حتی برای خرید وسیله کوچک، به مردان نیاز دارند بیزار می شوند . بنابراین باید میان یک رابطه پایدار و ناپایدار یکی را انتخاب کنید.

احتمالاً بپسندید: نشانه های علاقه مردان: ۸ نشانه واضح که مردی شما را دوست دارد

چرا مردان زنان را ترک می کنند

مهمترین دلیلی که مردان، خانمها را ترک می کنند

دلایل مردان برای ترک خانم ها بسیار بیشتر از دلایل خان مها برای پایان دادن به رابطه است .نکته جالب توجه این است که خانم ها دو برابر بیشتر به فکر راه حل مشکل هستند و مردان اغلب به جدایی فکر می کنند و با وجود یکی از شارایط ذکر شده ، جدایی را آسانترین راه می دانند. بی توجهی مردان به زنان آسیب بیشتری از کتک زدن و آزارهای فیزیکی وارد می کند.

چرا مردان زنان را ترک می کنند، بیشترین رفتاری که خانم ها از آن گله دارند این است که چرا مردها نظر آنها را در تصمیم گیری های شان نمی پرسند. اغلب مردانی که بی تفاوت نسبت به کارهای خانم ها هستند و آنها را به کارهای مورد علاقه شان تشویق نمی کنند ، به مرور باعث دلسرد شدن خانم ها می شوند.

زنان، مردان ساکت و تودار را زیاد نمی پسندند و دوست دارند که در مورد عواطف و احساسات خود با مردها صحبت کنند . مردانی که عادت به معذرتخواهی ندارند اغلب باعث آزار همسرشان می شوند که تکرار آن در دراز مدت باعث جدایی و پایان ارتباط می شود. زنانی که محبت و توجه کافی را دریافت می کنند نسبت به شرایط سخت ، تحمل بیشتری دارند و این همان رفتاری است که باید مردان انجام دهند.

بیشتر بخوانید: ویژگی های زن جذاب از نظر مردان: چگونه یک زن جذاب برای شوهرم باشم ؟

۱.بر هم زدن آرامش و جیغ زدن

چرا مردان زنان را ترک می کنند، همیشه نیازی نیست که با صدای بلند و جیغ مانند صحبت کنید زیرا مردها مدام به این فکر می کنند که چه زمانی صحبت شما تمام می شود و یا ممکن است مردانی را در جمع دیده باشید که به یکدیگر می گویند :فلانی چطور زن جیغ جیغوی خود را تحمل می کند؟

چرا مردان زنان را ترک می کنند، در حقیقت بلند صحبت کردن و حرف زدن در مورد مسائل بی اهمیت برای همه خوشایند نیست و برخی از مردان از این موضوع گریزان هستند.

۲.جاسوس نباشید

بدترین اتفاقی که ممکن است مردان ببینند، دین شما در حال واررسی وسایل شخصی اشان مانند گشتن جیب لباس ، چک کردن موبایل و یا ایمیل است . این رفتار کاملا غیر منطقی و غیر اخلاقی است.

چرا مردان زنان را ترک می کنند، چنینی رفتارهایی او را پنهان کارتر می کند. علاوه بر این کمتر از مسائل خود با شما سخن می گوید و نسبت به شما بی اعتماد می شود . بنابراین حفظ احترام به حریم شخصی، در حفظ روابط بسیار تاثیر گذار است.

شاید بپسندید: گیر دادن شوهر به زن: آقای شوهر با گیر دادن هایت این ۱۰ بلا را سر همسرت می یاری!

۳.مردها پر حرفی و وراج بودن زنان را دوست ندارند

بسیاری از مردان دوست ندارند در قبال سوالی که از زنان می پرسند، سخنرانی طولانی مدت را بشنوند. زنان عاشق صحبت کردن هستند اما مردان تمایل دارند که فقط پاسخ سوال خود را گوش کنند و از شنیدن سخنان بیهوده و اضافی بیزار هستند.

چرا مردان زنان را ترک می کنند

۴.مردان، زنانی که کمبود اعتماد به نفس دارند را نمی پسندند

چرا مردان زنان را ترک می کنند، زنانی که اعتماد به نفس کمی دارند باعث فراری دادن مردان می شوند . مردان از زنان محکم و کم دردسر تر و با اعتماد به نفس تر خوش شان می آید و از زنان ضعیف بیزار هستند.

مردان از کدام خصوصیت زنان بیزارند ؟

۱.حسادت زنان

حسادت داشتن در رابطه تا اندازه ای می تواند سالم باشد اما اگر این حسادت به اندازه ای باشد که روابط مردان با اجتماع را با مشکل روبه رو سازد، باعث دوری مردان خواهد شد.

شاید بپسندید: وظایف شوهر نسبت به همسر: 12 مهمترین ویژگی های یک شوهر خوب و ایده آل!

۲.میل زیاد به تغییر دادن مردها

بسیاری از خانم ها با این تصور وارد رابطه می شوند که می توانند مردها را تغییر دهند و نقایص رفتاری آنها را برطرف کنند . با این که در بعضی شرایط این رفتار درست می باشد، اما برای مردان چیزی بدتر از آن نیست که خصوصیات رفتاری آنها توسط زنان پذیرفته نشود.

۳.زن هایی که فکر می کنند همه چیز را می دانند

چرا مردان زنان را ترک می کنند، مانند مورد حسادت، همه چیز باید در حد تعادل باشد و زیاده روی در برخی رفتار ها باعث دوری بیشتر زن و مرد از همدیگر می شود.

بیشتر بخوانید: وظایف زن نسبت به شوهر: ۱۲ مهم ترین وظیفه زن در قبال شوهر!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 7 =

دکمه بازگشت به بالا