;
خانواده و زناشوییزندگی

چیکار کنم همه دنبالم باشن و بهم احترام بذارن؟

ویژگی های فرد محبوب: آیا تا به حال کسانی را دیده‌اید که علی رغم داشتن چهره‌ای زیبا، محبوب و دوست داشتنی هستند؟ چه فاکتورهایی برای دوست داشتنی تر شدن لازم است؟ برای اینکه در بین دوستان و نزدیکان خود محبوب باشید، باید توجه ویژه‌ای به رفتارتان نمایید و تغییراتی را در رفتار خود ایجاد کنید تا فردی جذاب به نظر برسید.

اگر خواهان دوست داشته شدن هستید، پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب خانواده و زناشویی را مطالعه نمایید. عادات رفتاری زیر به شما کمک می کند که در بین دیگران محبوب شده و دل آنها برایتان غنج برود.این رفتارها عبارتند از:

بیشتر بخوانید: بدترین اشتباه مردان ایرانی بعد طلاق

اهل کینه و تلافی نباشید

برخی از افراد هر حرف و مسئله ساده‌ای را به دل می‌گیرند و درصدد تلافی هستند، به همین خاطر زبانشان نیش دار و زهردار است و دیگران را از آنها دور می‌کند. برای محبوب بودن به جای فکر کردن به انتقام، بخشش را در نظر بگیرید و از برخی مسائل ساده عبور کنید.

ویژگی های فرد محبوب

قضاوتگر نباشید

قضاوت کردن دیگران را از شما دور می سازد. افرادی که خوش اخلاق و خوش برخورد هستند، به دیدنی های ظاهری اکتفا نکرده و بر آن اساس زود قضاوت نمی کنند. اگر می‌خواهید محبوب دیگران باشید بهتر است دست از قضاوت کردن دیگران بردارید تا هم ذهن خودتان آرام گیرد و هم دیگران را به خود جذب کنید.

ریا کار نباشید

ویژگی های فرد محبوب، ریا یکی از فرومایگی‌های اخلاقی است و فرد ریاکار تلاش می‌کند با به رخ کشیدن کار خود، مورد تشویق دیگران قرار گیرد اما ریاکاری سبب می شود که دیگران از شما دور شده و نامحبوب باشید.

صبور باشید

برای اینکه محبوب دیگران واقع شوید،نیاز دارید که بتوانید با آدم‌های مختلف کنار بیایید و مدارا کنید. صبور بودن کمک می‌کند رابطه بهتری با دیگران برقرار کرده و سر کوچک‌ترین مسائلی عصبانی نشده و جر و بحث نکنید.

دیگران را تشویق کنید

تشویق کردن باعث بهبود روابط و نزدیک شدن افراد بهم می شود. برای تشویق و انگیزه دادن، کافی است نقاط قوت آن ها را یادآوری کنیم. افراد بابت تشویق شدن از طرف مخاطب، سپاسگذار خواهند بود و در این بین احساسات مثبت و زیبایی آنها شکل می گیرد.

به دیگران کمک کنید

همدلی و کمک کردن به دیگران ارتباط بین فردی، افراد را تقویت می‌کند. شما می توانید با کمک های کوچک و رفتار انسان گونه هم خودتان احساس بهتری داشته و هم در نظر دیگران خوش اخلاق به نظر برسید.شما می توانید با کمک های کوچک و همدلی دیگران را به خود جذب نموده و محبوب تر از همیشه شوید.

ویژگی های فرد محبوب

راز دار باشید

ویژگی های فرد محبوب، برای محبوب و دوست داشتنی بودن راز دیگران را برملا نسازید. دیگران به شما اعتماد کرده و حرف هایی را در میان گذاشته اند، با برملا کردن این رازها و انتقال آنها باعث می شوید که اعتمادشان از شما سلب شده و ذهنیت های منفی درباره تان به وجود آید.

عقل کل نباشید

برای اینکه محبوب جمع باشید،بهتر است که خود را همه چیزدان و عقل کل نشان ندهید و دیگران را با معیارهای بالا در نظر بگیرید و تنها به سوالاتی پاسخ دهید که از شما پرسیده می‌شود و در هر مسئله‌ای اظهار نظر نکنید.

در کار بقیه دخالت نکنید

ویژگی های فرد محبوب، دخالت کردن در زندگی دیگران و یا به عبارتی فضولی یکی از رفتارهای منفی است که باعث دور شدن دیگران از شما خواهد شد. برای محبوب و دوست داشتنی‌تر شدن بر روی زندگی خودتان تمرکز کنید و بی‌خیال تصمیم گرفتن و حرف زدن درباره زندگی دیگران شوید.

بیشتر بخوانید: ملاک هایی که در انتخاب همسر اهمیت ندارند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =

دکمه بازگشت به بالا