;
خانواده و زناشوییزندگی

شناخت دنیای مردان: اگر می خواهید ازدواج کنید حتما این ۱۰ راز دنیای مردان را بدانید!

شناخت دنیای مردان: شناخت دنیای مردان برای دخترانی که در سنین ازدواج قرار دارند و می خواهند ازدواج کنند بسیار مهم است. زیرا مردان با همه اقتدار و ابهتش رازهایی دارد که باید آن ها را بشناسید. شما می توانید با شناخت مردان بدون هیچ زحمتی یک زندگی مشترک ایده آل برای خود و همسرتان بسازید. مطلب امروز بخش خانواده و زناشویی به بررسی رازهای دنیای مردان پرداخته است.

بیشتر بخوانید: نشانه های علاقه مردان: ۸ نشانه واضح که مردی شما را دوست دارد

مردان را بهتر بشناسید + ۱۰ راز دنیای مردان

۱.مردان ازدواج را جدی می گیرند

شناخت دنیای مردان, مردان معمولا نظر خود را سریع بیان نمی کنند و اگر در رابطه ای وارد شوند با این که آن را جدی می دانند اما زمان زیادی طول می کشد تا بتوانند احساسشان را بیان کنند. زیرا باید به درستی کارشان ایمان بیاورند.

تحقیقات نشان می دهد ۹۰ درصد مردان از ازدواج شان راضیند و می گویند اگر قرار باشد دوباره ازدواج کنند، با همین همسرشان ازدواج خواهند کرد. زیرا آنها با اطمینان کامل تصمیم به ازدواج می گیرند، همه جوانب را بررسی می کنند.

۲.مردان در مورد احساسشان صحبت می کنند اما…

شناخت دنیای مردان, مردان در مورد احساسشان غیر مستقیم صحبت می کنند پس با هنسرتان صحبت کنید و از او بخواهید فکر و تصور خود را در مورد شما بگوید تا بتوانید دریابید احساس او چیست و صحبت درباره احساسات شما را به همسرتان نزدیک تر می کند.

شناخت دنیای مردان

۳.او یک شنونده واقعی است

آقایان برخلاف خانم ها وقتی شنونده حرفی هستند، چیزی نمی گویند یا حرکتی از او نمی بینید، آنها ترجیح می دهند ساکت باشند و درمورد آنچه شما می گویید، فکر کنند. اما خانم ها هنگام گوش کردن به حرف دیگران با حرکات اشاره و بدن و گفتن کلماتی مثل بله یا نه یا می دانم به آنها نشان می دهند که به حرف های شان گوش می دهند.

احتمالاً بپسندید: انتظارات نابجای شوهر از زن: به این ۸ خواسته شوهر تان نه بگویید!

۳.مردان زمانی را برای خود می خواهند

شناخت دنیای مردان, اگر چه مردان در فعالیت های خانواده شرکت می کنند اما زمانی را برای تنها بودن احتیاج دارند. زمانی که تنهایی یک گوشه بنشینند و تفکر کنند ویا به کارهای مورد علاقه شان بپردازند. پس گاهی اجازه دهیدهمسرتان تنها باشد و زمان و مکانی را برای تنهایی داشته باشد .

۴.مردان مثل پدران شان عمل می کنند

مردان نقش خود و رابطه با همسرشان را از پدرشان می آموزند پس اگر می خواهید با مردی ازدواج کنید، به رفتارهای پدرش نگاه کنید چون او همانگونه که پدرش با مادرش رفتار می کند با شما رفتار خواهد کرد.

شناخت دنیای مردان

۵.مردان بیشتر عمل می کنند

شناخت دنیای مردان, مردان روابط شان را با عمل تقویت می کنند مانند انجام فعالیت هایی مانند ورزش و پیاده روی همراه همسرشان و یا برقراری رابطه زناشویی به همسرشان نزدیک تر می شوند و روابط شان را تقویت می کنند .

۶.مردان زبان بدن را نمی دانند

مردان کمی وجود دارند که با زبان بدن آشنا باشند و بتوانند ناراحتی همسر خود را از روی تغییر لحن صدا و حرکات صورت درک کنند . پس اگر از دست همسرتان ناراحتید و یا می خواهید پیامی به او بدهید ، آن را مستقیم بیان کنید.

بیشتر بخوانید: جذب کردن مردان: چی کار کنیم که مردی را وابسته و شیفته خود کنیم؟ + ۶ ترفند موثر

۷.واکنش مردان سریع تر است

شناخت دنیای مردان, مردان در مقابل حوادث واکنش سریع تری نشان می دهند اما زنان در واکنش نشان دادن به برخی امور و کارها دیرتر از مردان عمل می کنند و مدت زیادی برای بیان واکنش و تفکر نیاز دارند.

شناخت دنیای مردان

۸.مردان درمورد ظاهر خود دچار اضطراب می شوند

شناخت دنیای مردان, بسیاری از مردان با افزایش سن در برخی موقعیت ها دچار اضطراب می شوند و ممکن است در مورد جسم و توانایی های خود نگران شوند. شما می توانید، همسرتان را آرام سازید و به او اطمینان دهید مانند قبل او را دوست دارید تا او کمتر در روابط زناشویی دچار استرس گردد.

۹.مردان به قدردانی واکنش نشان می دهند

وقتی از زحمات مردان قدردانی و به آنها ارزش گذاشته می شود، تفاوت زیادی در رفتارهای آنها و روابط شان ایجاد می شود و آنها سعی می کنند در انجام کارهای خانه و مراقبت از کودک نیز همسران شان را یاری کنند و نقش تکیه گاه را برای آنان داشته باشند.

۱۰.مردان، لذت بردن همسر خود را دوست دارند

شناخت دنیای مردان, خوشحالی و شادابی یک زن برای همسرش اهمیت فراوانی دارد . بهتر است احساسات و خواسته های تان را صریح بیان کنید زیرا یک مرد تا زمانی که همسرش درمورد احساسش صحبت نکند از آن باخبر نمی شود. اما اگر خواسته خود را صریحا بگویید، نه تنها همسرتان به آن گوش می کند، بلکه از خشنود شدن شما احساس خوبی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: مهم ترین خواسته های زن از مرد: هر زنی از شوهرش این ۱۰ چیز را می خواهد!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا