;
آرایش و زیباییدنیای مد

پیر به نظر رسیدن: ۸ عادتی که شما را پیر تر از سن واقعی تان نشان می دهد

پیر به نظر رسیدن: همه ما انسان ها به خصوص خانم ها دوست داریم تا همیشه جوان و شاداب به نظر برسیم. به همین خاطر به هر روشی متوسل می شویم تا جوان تر و زیبا تر به نظر برسیم. اما در این میان به برخی عادت ها توجه نمی کنیم. در واقع عادت های بدی وجود دارد که باعث می شود سن ما را بیشتر از سن واقعی مان نشان دهد. اگر شما هم می خواهید همیشه زیبا و جوان به نظر برسید این مطلب را از دست ندهید. با بخش دنیای مد همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اشتباهات آرایشی: ۹ اشتباه آرایشی که سن تان را زیاد و صورت تان را پیر نشان می دهد!

۸ عادتی که شما را پیر تر از سن واقعی تان نشان می دهد

۱.اخم کردن

پیر به نظر رسیدن، اخم کردن و غر زدن هر فردی را پیرتر از آنچه که هست نشان می دهد. بنابراین اگر می خواهید فردی پر نشاط، شادمان و جوان به نظر برسید، لبخند بزنید و اخم کردن و غر زدن را کنار بگذارید.

شاید بپسندید: خواص روشور برای سلامت و زیبایی پوست که از آن بی خبر بودید!

۲.مراقبت نکردن از پوست و مو

پوست سالم و مرطوب به جوانتر دیده شدن شما کمک می کند، نیازی نیست همیشه برای داشتن رژیم های مراقبت از پوست ماهانه هزینه های زیادی را صرف کنید چرا که می توانید با استفاده از پاک کننده ها، لایه بردار ها و مرطوب کننده ها، آکنه یا سایر مشکلات پوستی را رفع کنید.

احتمالاً بپسندید: آرایش چشم پف دار و پلک افتاده: ۹ ترفند حیرت انگیز آرایشگرها برای آرایش پلک افتاده!

پیر به نظر رسیدن

۳.آرایش خیلی حد تیره یا خیلی براق

گرچه ممکن است آرایش تیره یا پر زرق و برق ظاهر زیبایی داشته باشد، اما فقط باعث می شود پیرتر به نظر برسید. اگر احساس می کنید کمی پیرتر از آن چیزی هستید که می خواهید، آرایش را با استفاده از مواد خنثی متناسب با رنگ پوست یا حتی یک برق لب روشن تغییر دهید.

۴.ابروهای نازک

پیر به نظر رسیدن، ابروهای نازک باعث می شود مسن تر به نظر برسید. بنابراین می توانید برای پرتر نشان دادن ابروها از مداد ابرو یا میکروبلیدینگ استفاده کنید.

۵.مدل موهای قدیمی

هیچ چیز به اندازه مدل موهای قدیمی، افراد را پیرتر نشان نمی دهد. اگر ۲۰ سال یا بیشتر است که مدل موهای خود را به روز نکرده اید با یک آرایشگر مشورت کنید.

بیشتر بخوانید: اشتباهات آرایش صورت: این ۵ اشتباه آرایشی سن شما را زیاد نشان می دهد!

پیر به نظر رسیدن

۶.پوشیدن لباس های نامتناسب

پیر به نظر رسیدن، لباس های خیلی گشاد یا خیلی تنگ می تواند افراد را پیرتر از سن واقعی نشان دهد. پس اگر می خواهید ظاهر مناسبی داشته باشید، لباس های زیبا ومتناسب را انتخاب کنید.

۷.پوشیدن لباس های تیره

پیر به نظر رسیدن، در حالی که رنگ سیاه می تواند شیک باشد اما افراد را پیرتر نشان می دهد. اگر خانم ها از رنگ مشکی برای لاغر به نظر رسیدن استفاده می کنند بهتر است رنگ روشن را برای روسری و شال امتحان کنند تا به این ترتیب خود را جوان تر نشان دهند.

۸.استفاده بیش از حد جواهرات

پیر به نظر رسیدن، استفاده بیش از حد از دستبند، گردن بند یا انگشتر در هر یک از انگشتان می تواند شما را پیرتر از سن واقعی نشان دهد. پس سعی کنید زیورآلات را در حد مناسب و به جا بکار ببرید.

بیشتز بخوانید: آرایش صورت مناسب موی مشکی: با موی مشکی چگونه آرایش کنم تا جذاب و باکلاس باشم؟

پیر به نظر رسیدن

۹.سبک زندگی کم تحرک

اگر سبک زندگی بی تحرکی دارید و خیلی تنبل هستید خیلی زودتر از افرادی که فعال هستند پیر به نظر می رسید. ورزش منظم به تناسب اندام شما کمک می کند و باعث می شود جوانتر به نظر برسید.

۱۰.عدم مراقبت از دندان

پیر به نظر رسیدن، دندان های زرد، لکه دار یا شکسته، می تواند سن شما را بالاتر نشان دهد. پس حتما هر شش ماه یک بار به دندانپزشک مراجعه کنید تا دندان های سالم و تمیز داشته باشید. همچنین با زدن مسواک و استفاده از نخ دندان در خانه به سلامت و بهداشت دهان و دندان کمک کنید.

بیشتر بخوانید: ترفندهای آرایشی جوان کننده: با این ۱۲ ترفند خانم های سن بالا ۲۰ سال از سن تان کم کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =

دکمه بازگشت به بالا