;
زندگی

با دلیل بگوئید کدامیک از این 3 فرد بزرگسال، می تواند یک کودک ربا باشد!؟

آزمون تصویری با شناخت کودک ربا: به باور سازنده آزمون شناخت کودک ربا تنها 16 درصد از مشارکت کنندگان این آزمون توانسته اند در یک نگاه آن را رمزگشایی کنند. این تصویر برای بررسی سطح تیزبینی دانش آموزان یک دبیرستان متوسطه در دانمارک ارائه شد. از میان 34 دانش آموز شرکت کننده در این آزمون، تنها 7 نفر توانستند در یک نگاه آزمون شناخت کودک ربا را حل کنند. 38 درصد از دانش آموزان نیز در امتحان دوم موفق به شناسایی کودک ربا شدند و بقیه دانش آموزان علاقه ای برای ادامه معما نداشتند.

در واقع بسیاری از افراد علاقه ای ندارند خود را با بازی های فکری خود را به چالش بکشند. در واقع بسیاری از افراد علاقه ای چندانی به دقت و تمرکز ندارند و همین مسئله سبب می شود تا این افراد در سنین میانسالی و کهنسالی به مشکلاتی همچون فراموش و آلزایمر دچار شوند. به باور محققان، مشکلات مربوط به مغز ناشی از عدم فعالیت این عضو مهم از بدن است. بازی های فکری می توانند مغز را به درستی به فعالیت وادار کنند. آزمون تصویری با شناخت کودک ربا به خوبی ذهن شما را تمرین خواهد داد. لذا با چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تست هوش: با توجه به روند منطقی، به جای علامت سوال عدد مناسب را پیدا کنید!

آزمون تصویری با شناخت کودک ربا

اگر مدعی داشتن ذهنی قوی و آرام هستید و همچنین احساس می کنید که بسیار دقیق و تیزبین هستید آزمون شناخت کودک ربا را از دست ندهد. مجله خبری چشمک با ارائه جدیدترین و بهترین سوالات و معماهای تصویری زمینه مساعد و خوبی را برای تمرین ورزشی مغز شما فراهم کرده است.

در آزمون تصویری با شناخت کودک ربا شما با دو زن، یک مرد و سه کودک روبرو خواهید بود. در نگاه اول به نظر می رسد که نکته خاصی در این تصاویر دیده نمی شود.اما اگر خوب دقت کنید متوجه خواهید شد که یکی از کودکان در حال ربوده شدن هستند. یکی از زنان تصمیم دارد، کودکی را برباید. به نظر شما کدام کودک در حال ربوده شدن است. با مجله خبری چشمک و ؤ همراه باشید.

با چشمک همراه باشید و تلاش کنید با یک نگاه آزمون شناخت کودک ربا را رمزگشایی کنید. اگر اماده هستید تصویر آزمون تصویری با شناخت کودک ربا را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: در 3 ثانیه عدد متفاوت را بین اعداد 1528 پیدا کنی، قدرت تمرکزت عالیه!

آزمون تصویری با شناخت کودک ربا

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناخت کودک ربا

زمان شما برای یافتن پاسخ گذشته است. یا راه حل را پیدا کردید یا مانند اکثر کاربران شکست خوردید. می توانید برای بار دو آزمون تصویری با شناخت کودک ربا را برای 5 ثانیه بررسی کنید.

 

.

.

.

.

.

.

بسیاری زنی که به دستان خود و کودک چیزی شبیه دستبند زده است اشاره کرده اند. اما اگر خوب دقت کنید زن سمت راست کودک رباست. به چشمان کودک نگاه کنید. گویا به او داروی خواب آور داده شده است.

شاید بپسندید: اصطلاح از خروس خون تا بوق سگ کار کردن از کجا آمده است+داستان

آزمون با شناخت کودک ربا

امیدوارم از آزمون تصویری با شناخت کودک ربا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان | کدام سس است که بخش اول آن نام یک حیوان و بخش دوم نام عضو بدن است!؟

کدامیک از افراد تصویر، خیلی وقته جان به جان آفرین تسلیم کرده!؟

چیستان | اون چیه که می تونی با دست چپ بگیریش اما با دست راستت نه!؟

تست ریاضی: با پیدا کردن ارزش عددی هر حیوان، مجموع آن ها را در عبارت آخر پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا