;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: با توجه به روند منطقی، به جای علامت سوال عدد مناسب را پیدا کنید!

سوال هوش ریاضی با عدد مفقود: اگر به تست های هوش علاقه دارید به مطلب تست هوش ریاضی با عدد مفقود خوش آمدید. چالش این است که توانایی ریاضی خود را ارزیابی کنید. این یک تست هوش است که شما را ملزم می کند از استدلال منطقی خود استفاده کنید. برای انجام این کار، از شما دعوت می شود تا کادرهای پر از اعداد ظاهر شده در تصویر را با دقت مشاهده کنید. با مجله خبری چشمک و سوال هوش ریاضی با عدد مفقود همراه باشید.

در نگاه اول خواهید گفت که این فقط یک تست ساده کودکانه است. لطفا توجه داشته باشید که تنها 20 درصد از کاربران اینترنت توانستند این معما را حل کنند.اگر با پازل های ریاضی آشنایی دارید، این تست چیز جدیدی نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیوند بین هر عدد را در هر گروه از جعبه ها رمزگشایی کنید تا بتوانید آن را حل کنید. این چالش نیاز به تمرکز و پشتکار دارد. برای انجام این کار، از هر منبع حواس پرتی دور شوید. شما زمان زیادی دارید تا سعی کنید شماره گم شده را پیدا کنید.

شاید بپسندید: در 3 ثانیه عدد متفاوت را بین اعداد 1528 پیدا کنی، قدرت تمرکزت عالیه!

سوال هوش ریاضی با عدد مفقود

یک نابغه این کار را در کمتر از 10 ثانیه انجام می دهد. آیا شما توانایی آن را دارید؟ پاراگراف بعدی را بخوانید تا بدانید چرا باید این آزمایش را انجام دهید.توالی منطقی بین عناصر ارائه شده را تجزیه و تحلیل کنید. از توانایی های فکری خود برای فهمیدن معنی اعداد موجود در پازل استفاده کنید. مرحله به مرحله پیش بروید و ابتدا به دنبال واضح ترین ارزش ها باشید. هنگامی که یک مقدار را شناسایی کردید، سعی کنید همان استدلال را برای یافتن مقادیر دیگر به کار ببرید. برای حل موثر این معما از صبر و تفکر استفاده کنید.

این تست هوش آسان نیست. برای حل آن باید از مغز خود استفاده کنید. پس از آن، باید به دنبال تکنیکی باشید که به شما امکان می دهد پاسخ را بیابید. این به مغز شما فرصتی می دهد تا خلاق تر و فعال تر شود. به علاوه با انجام این تست می توانید عملکرد خود را بسنجید. به عبارت دیگر، خود را بهتر می شناسید. ناگفته نماند که این تست به شما اجازه می دهد تا آرامش داشته باشید و از استرس دوری کنید. بنابراین، آیا پاسخ درست را پیدا کرده اید؟ می توانید آن را در پایین مطلب بررسی کنید.

شاید بپسندید: اصطلاح از خروس خون تا بوق سگ کار کردن از کجا آمده است+داستان

سوال هوش ریاضی با عدد مفقود

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش ریاضی با عدد مفقود

عجله کن؛ زمان در حال اتمام است. شاید بیشتر شما تا به حال این پاسخ را پیدا کرده باشید.اگر نمی توانید آن را پیدا کنید، می توانید راه حل ارائه شده در پایان مطلب را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

پاسخ صحیح 29 است. عملیاتی که این تست از شما خواسته است انجام دهید پیچیده نیست. باید حاصل ضرب (x) و مجموع (y) اعداد در دو کادر بالا را انجام دهید. مقدار عدد در کادر پایین مجموع آنها (x + y) است. برای درک بهتر: (6 * 4) + (6 + 4) = 34. شما می توانید همان عملیات را برای باقی مانده انجام دهید.

اگر این نتیجه را پیدا کردید، به شما تبریک می گویم! تو یک نابغه ای. در واقع، همه نمی توانند این معما را حل کنند. به لطف هوش خود توانستید آن را روشن کنید.

شاید بپسندید: چیستان | کدام سس است که بخش اول آن نام یک حیوان و بخش دوم نام عضو بدن است!؟

سوال ریاضی با عدد مفقود

امیدوارم از سوال هوش ریاضی با عدد مفقود استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

کدامیک از افراد تصویر، خیلی وقته جان به جان آفرین تسلیم کرده!؟

چیستان | اون چیه که می تونی با دست چپ بگیریش اما با دست راستت نه!؟

تست ریاضی: با پیدا کردن ارزش عددی هر حیوان، مجموع آن ها را در عبارت آخر پیدا کن!

داستان پهلوان پنبه| داستان مردی که الکی الکی پهلوان شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا