;
خانواده و زناشوییزندگی

بهترین زن برای شوهر: چگونه می توانم بهترین همسر دنیا برای شوهرم باشم؟ + ۲۰ ترفند

بهترین زن برای شوهر: برای زن ها مهم ترین سوال در زندگی مشترک این است که چگونه می توان بهترین همسر دنیا شد؟ شاید بگویید که بهترین همسر دنیا بودن دست نیافتنی است اما غافل از این که دانستن و رعایت نکاتی بسیار ریز و ساده شما را به بهترین همسر دنیا تبدیل خواهد کرد.

در واقع برای این که برای شوهرتان بهترین زن و همسر دنیا شوید باید در زندگی فدارکار و مهربان باشید و در مراحل سخت و مشکلات زندگی در کنار همسر خود بوده و از او پشتیبانی کنید. برای این منظور شما می توانید رازهای گفته شده در بخش خانواده و زناشویی، را امتحان کنید و نتیجه آن را ببینید.

بیشتر بخوانید: خصوصیات همسر خوب: ۱۰ نشانه که همسر خوبی انتخاب کردی

۲۰ ترفند طلایی برای تبدیل شدن به بهترین همسر دنیا

۱.محبت، محبت بیشتری می آورد

بهترین زن برای شوهر، هر روز یکدیگر را ببوسید، و تماس های فیزیکی مرتبی داشته باشید. کودکان می توانند استرس زا باشند، اما آن ها هم بزرگ می شوند پس به خاطر آنها تمام زندگی تان را از عشق و توجه به همسرتان خالی نکنید.

درباره حل سختی ها و مشکلات محیط کار با همسرمان مشورت کنیم ؛ زیرا مشورت و هم فکری بار مشکلات را سبک تر میکند. در زندگی مشترک با هم مشورت کنید و پیشنهادات خود را بیان کنید زیرا مشورت موجب رسیدن به زندگی سالم می شود. از همسرمان به خاطر انجام وظایف، مسوولیت ها و همکاری هایش سپاسگذاری و قدر دانی کنیم.

بهترین زن برای شوهر، زمانی را صرف کاری که دوست دارید انجام دهید،کنید. چه چیزی شما را شاد می کند و به شما انرژی می دهد. موفق شدن به عنوان یک زوج تنها در صورتی کار می کنند که هر یک از شما قوی و به عنوان یک فرد عمل کنید.

احتمالاً بپسندید: ابراز عشق شوهر به زن: چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم؟ + ۹ دلیل

بهترین زن برای شوهر

به نیازها و خواسته های همسر خود توجه کنید؛ رفتار دلنشین و توأم با متانت سبب می شود خواسته های خود را راحت بیان کنید. در زندگی خود مسئولانه رفتار کنید یعنی این که در مقابل کاری که برعهده گرفته اید متعهد باشید و از زیر بار آن شانه خالی نکنید.

احتمالاً بپسندید: تأثیر رنگ قرمز بر مردان: آیا رنگ قرمز مردان را تحریک می کند؟

۲.همه چیز را با هم به اشتراک بگذارید

از همه مهم تر، هر چیزی که احساس می کنید. یا هیچ راهی وجود ندارد که روی زمین اشتراکی برای تان وجود نداشته باشد و هر اتفاق بدی که بیفتد، این را به خاطر داشته باشید که باید همه چیز را با هم به اشتراک بگذارید. شریک کردن همه چیز، شادی ها یا دشواری ها به رابطه شما صمیمیت، قدرت و استحکام می دهد.

۳.از سکوت خودداری کنید

بهترین زن برای شوهر، در مورد چیزهایی صحبت کنید که دوست دارید؛ بگذارید احساسات شما بالا رود، چون احتمالاً منفجر خواهید شد.

شاید بپسندید:دوست نداشتن همسر: چگونه بفهمیم که مردی ما را دیگر دوست ندارد + ۱۰ نشانه

۴.فداکاری به اندازه

بهترین زن برای شوهر، صفت همسران فداکار مهربانی با یکدیگر و دوری از قهر و کینه است پس همیشه در زندگی محبت پذیر و قهر گریز باشیم. بهداشت روانی همسر خود را تأمین کنیم. زیرا اگر جسم و روان همسرمان سلامت باشد، می توانیم به هدف های خود برسیم، پس به رفتار او توجه کنید تا بتوانید از افسردگی او پیشگیری کنید.

احتمالاً بپسندید: ۵ ویژگی مهم زوج های خوشبخت

۵.از سازش نترسید

در مورد فشار و کشش یک رابطه سازش کنید. سعی کنید درجه بندی کنید که چقدر می خواهید چیزی در یک مقیاس از یک تا ۱۰ قرار دهید و شریک شما هم همین کار را انجام دهد. بنابراین اگر غذا خوردن برای شما ۵ است، و برای او ۹، پس باید تا شب منتظرش بمانید. برای انجام کارهای روزانه تان برنامه ریزی کنید زیرا برنامه داشتن سبب نظم و سامان زندگی خانوادگی می شود. خانه کانون عشق و محبت است پس هیچگاه در خانه خشونت به کار نبرید و آن را به پادگان تبدیل نکنید.

بیشتر بخوانید: زن مورد علاقه مردان: ۲۰ ویژگی یک همسر خوب و ایده آل

۶.کم توقع باشید

بهترین زن برای شوهر، نکته ی مهمی که شاید این روزها کمتر کسی به آن اهمیت می دهد ؛ بهتر است از همسرتان آن قدر انتظار داشته باشید که توانایی پاسخ به آن را دارد.

احتمالاً بپسندید: نشانه های علاقه مردان: ۸ نشانه واضح که مردی شما را دوست دارد

۷.صداقت داشته باشید

از بهترین سرمایه های زندگی مشترک صداقت و راستی است پس هیچ وقت حتی زمانی که حقیقت به نفع ما نباشد، دروغ نگوییم و به نیرنگ متوسل نشویم زیرا دروغ پایه های زندگی را سست می کند.

شاید بپسندید: ناز کردن برای شوهر: چگونه برای شوهرم ناز و دلبری کنم؟ + ۱۱ راه جالب

بهترین زن

۸.صبور باشید

بهترین زن برای شوهر، هر دوی شما ممکن است در زمان های مختلف و به روش های مختلف با هم فرق کنید، پس باید آن را حل کنید و همیشه آماده باشید. هیچ گاه زندگی خود را با دیگران مقایسه نکنید و از ازدواج خود اظهار پشیمانی نکنید و در تمام امور زندگی میانه رو و متعادل باشیم و اعتدال را رعایت کنیم تا کمتر دچار مشکل شویم.

۹.زمانی که چیزهای خوب اتفاق می افتند، جشن بگیرید

چیزهای جدید پیدا کنید، سرگرمی های جدیدی مثل دوچرخه سواری، کلاس آشپزی و یا شروع باغبانی این کار باعث می شود که هیجان به حرکت در بیاید. به او بگویید که به چه چیزی نیاز دارید. آن ها نمی توانند ذهن شما را بخوانند.

بسیار مهم است که زمانی را تنها باهم بگذرانید، صرف نظر از این که چقدر سرتان شلوغ است، به خصوص زمانی که شما بچه دارید. حتی بدون پول هم می توانید به سادگی به پیاده روی بروید یا شام ساده ای باهم بخورید.

احتمالاً بپسندید: ابراز عشق شوهر به زن: چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم؟ + ۹ دلیل

۱۰.با هم بودجه بندی کنید

یک راه عالی برای صحبت در مورد طرح ها و رویاها برای آینده و این که چطور آن ها را انجام دهید است.

۱۱.امنیت روانی برای همسرتان ایجاد کنید

بهترین زن برای شوهر، محیط خانواده را با صفا و مطلوب و دوست داشتنی نماییم تا همسرمان در آن احساس رضایت کند و از امنیت روانی برخوردار باشد.

احتمالاً بپسندید: بی محلی کردن شوهر به زن: چرا شوهرم بی محلی می کنه؟ چی کار کنم؟ + ۱۰ راهکار

۱۲.به ارزش ها اهمیت دهید

ارزش ها از ستون های اصلی خانواده هستند پس همیشه به ارزش های دینی، اخلاقی و خانوادگی پایبند باشیم؛ زیرا پایبند بودن به ارزش ها سبب دوام و استحکام خانواده می شود و موجب حفظ اصالت او می شود.

۱۳.شاد باشید

بهترین زن برای شوهر، شاد بودن همیشه ارزشمند است، پس سعی کنید خود را خوشحال و سرحال نشان دهید تا خستگی از تن همسرتان دور شود.

بیشتر بخوانید: وظایف شوهر نسبت به همسر: 12 مهمترین ویژگی های یک شوهر خوب و ایده آل!

۱۴.شریک زندگی خود را بزرگ کنید و از او پشتیبانی کنید

بهترین زن برای شوهر، پیش از قضاوت، وقت بگذارید تا خود را جای او قرار دهید. شما باید تا جایی که می توانید از انتقاد غیر ضروری و یا منفی نگری اجتناب کنید.

۱۵.مثبت اندیش و خوش بین باشید

با بیاد آوردن لحظات شیرین زندگی بدبینی را از زندگی مشترک تان دور کنید، داشتن نگاه خوش بینانه به زندگی و اطرافیان باعث ایجاد آرامش و بذل محبت و عاطفه می شود و همین موجب تغییری در شما خواهد شد تا بیشتر به جنبه های مثبت و خوب همسرتان فکر کنید و ایرادات او را فراموش کنید.

۱۶.به روابط زناشویی توجه داشته باشیم

زیرا نداشتن رابطه زناشویی سبب بروز مشکلات مختلف خانوادگی، روحی و روانی برای هر یک از طرفین می شود و زندگی را با خطرهای جدی روبرو می کند.

بیشتر بخوانید: شناخت دنیای مردان: اگر می خواهید ازدواج کنید حتما این ۱۰ راز دنیای مردان را بدانید!

بهترین زن

۱۷.همدیگر را بخندانید :سعی کنید همه چیز را جدی نگیرید

با همسر خود درباره ی مسائل مختلف گفتگو کنیم چرا که با گفتگو می توانیم از افکار و احساسات همسرمان آگاه شویم لازم است هنگام صحبت حد و مرز ارتباط کلامی و عاطفی خود را حفظ کنیم.

مکالمه کلید است. زمانی که ازدواج شما به یک مانع ویژه برخورد می کند، به خودتان یادآوری کنید که زمانی که اگر جای او بودید، باید بهتر و تکامل یافته تر می بودید. وقتی که همسرمان با ما صحبت می کند به او حرف هایش توجه کنیم و شنونده ی خوبی باشیم و گاهی با جملات کوتاه یا تکان دادن سرمان نشان دهیم که به حرف هایش توجه داریم.

بهترین زن برای شوهر، دوستان متاهل داشته باشید، اما هم چنین دوستان خودتان راهم داشته باشید که بدون همسر خود به طور مرتب با آن ها سر و کار داشته باشید.

برای این که آینده بهتری برای همسرمان بسازیم در زمینه های مختلف او را تشویق کنیم و موقعیت ها و پیشرفت هایش را گوشزد کنیم . همچنین برای او و صحبت هایش ارزش قائل شویم و همواره از او حمایت کنیم.

شاید بپسندید: نیازهای پنهانی مردان: مردان در مورد این ۲۴ نیاز خود به زنان شان چیزی نمی گویند!

۱۸.نسبت به زمان و پول بیشتر بخشنده باشید

خودتان را خوشحال کنید. اگر در حالت رکود هستید، تمایل خواهید داشت آن را به همسر خود منتقل کنید یا بخواهید آن را درست کند. شما باید خودتان را تصحیح کنید.

بهترین زن برای شوهر، توجه داشته باشید که اولین کسی که از پیشرفت همسرش سود می برد، شما هستید پس به پیشرفت همسرمان توجه کنیم و اهمیت دهیم و از پیشرفت او خوشحال شویم. در برخی از مسائل تصمیم گیری ها و رفتارها، خود را جای همسرمان بگذاریم و از دریچه ی نگاه او به مسائل نگاه کنیم.

با همسر خود مهربان و صمیمی باشیم و او را جزئی از خود بدانیم و خوبی هایش را بازگو کنیم و همه تلاش مان را برای کمک به همسرمان انجام دهیم . با مهربانی می توانیم مالک قلب های یکدیگر باشیم . حالت دفاعی نگیرید. سعی کنید از جای عشق و محبت به اشیا نزدیک شوید و فرض نکنید که مورد حمله قرار گرفته اید.

زن خوب برای شوهر

۱۹.اعتماد کنید و قابل اعتماد باشید

بهترین زن برای شوهر، سعی کنید همیشه به خاطر داشته باشید که چرا عاشق همسرتان شدید. بگویید:عاشقت هستم.  به شریک تان بگویید که چقدر جذاب به نظر می رسد.

در زندگی برای حرف ها و قول های خود ارزش قائل شویم و خوش قول باشیم زیرا خوش قولی نشانه ی احترام به خود و همسر است. سعی نکنید اعتماد همدیگر را از بین ببرید.

۲۰. به همسر تان احترام بگذارید

برای این که زندگی خوبی در آینده داشته باشیم نزد خانواده و دوستان و دیگران حرمت همسرمان را حفظ کنیم و به شخصیت همسرمان احترام بگذاریم.

بهترین زن برای شوهر، برای دلگرم کردن همسرتان به زندگی به او بگویید به خاطر عشق تو همه ی سختی های زندگی مان را می پذیرم .

آنچه را که دارید تحسین کنید و درک کنید که ازدواج در طول زمان ممکن است شکننده باشند و نیاز به مراقبت دارد.

از زمان حال لذت ببرید. اضافه کردن خانه، بچه و غیره فقط همه چیز را پیچیده تر می کند. در هر جایی که در آن هستید، آن را در آغوش بگیرید و از وی لذت ببرید و بخاطر وجودش و داشتنش خدارا شکر کنید.

بیشتر بخوانید: مرد ایده آل: مرد خوب با این ۸ تکنیک سلطان قلب همسرش می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا