;
خانواده و زناشوییزندگی

ناز کردن برای شوهر: چگونه برای شوهرم ناز و دلبری کنم؟ + ۱۱ راه جالب

ناز کردن برای شوهر: طبیعی است که هر زنی تمام توجه همسرش را می خواهد. در واقع او می خواهد همیشه مرکز توجه همسرش باشد. برای رسیدن به این هدف خانم ها شیوه های زیادی را امتحان می کنند، به خصوص بیشتر به ظاهر خود توجه می کنند و حتی عملیات های زیبایی زیادی را انجام می دهند. با این حال ممکن است نتیجه مطلوبی نداشته باشد.

به علاوه مردان عاشق زنانی هستند که دارای مجموعه ای از ویژگی ها هستند. به خصوص یکی از ویژگی هایی که همواره مردی را می تواند وابسته و عاشق یک زن نگه دارد، ناز کردن و دلبری کردن زن است. اگر زنی راه های درست دلبری کردن را بلد باشد، تا آخر عمر همسرش او را دوست خواهد داشت. در بخش خانواده و زناشویی ۱۱ راه ساده ناز کردن برای شوهر بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین زن برای شوهر: چگونه می توانم بهترین همسر دنیا برای شوهرم باشم؟ + ۲۰ ترفند

۱۱ راه ساده و کاربردی ناز کردن برای شوهر

۱.همیشه راحت و زیبا لبخند بزنید

ناز کردن برای شوهر، در مورد تاثیرات فوق العاده ی لبخند حتما چیزهای زیادی می دانید، لبخند صمیمی و ملایم همراه با کلمات عاشقانه قلب شوهرتان را به تسحیر می کشد. او در جستجوی لطافت زنانگی در شماست پس متناسب با خودتان و از جنس خودتان این را برایش همیشه داشته باشید تا شما را صاحب دوست داشتنی ترین نازها بداند.

احتمالاً بپسندید: بی محلی کردن شوهر به زن: چرا شوهرم بی محلی می کنه؟ چی کار کنم؟ + ۱۰ راهکار

۲.گاهی برایش خجالتی شوید

گاهی نگاهی بچه گانه و درآوردن ادای خجالتی ها در یک رابطه عاشقانه بسیار جذاب است و اگر شما ایفا گر این نقش باشید و اینگونه برای همسرتان ناز کنید او قطعا ناز شما را خریدار خواهد بود. بعضی از مردان دوست دارند همسرشان هرچند وقت یکبار بچه گانه حرف بزنند و صدای شان را تغییر دهند، اگر شوهر شما این چنین است پس از این راه برایش ناز کنید.

احتمالاً بپسندید: ابراز عشق شوهر به زن: چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم؟ + ۹ دلیل

ناز کردن برای شوهر

احتمالاً بپسندید: ابراز عشق شوهر به زن: چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم؟ + ۹ دلیل

۳.رومانتیک مصنوعی نباشید

ناز کردن برای شوهر، هیچ مردی دوست ندارد شاهد فیلم بازی کردن همسرش برای جلب توجه او باشد، شوهر شما دوست دارد چهره ی واقعی و میزان حقیقی رومانتیک بودنتان را ببیند و این برایش از هر جنس رومانتیک بازی دیگر جذاب تر است.

احتمالاً بپسندید: ۵ ویژگی مهم زوج های خوشبخت

۴.خاله زنک نباشید

صحبت در مورد برخی مسائل دیگران یکی از فعالیت های مورد علاقه ی خانم هاست در حالی که این رفتار به شدت مردان را آزار می دهد. مردی که مجبور است مدام به این دسته حرفهای همسرش گوش دهد حتی اگر بخواهد هم نمیتواند آنطور که همسرش دوست دارد به او توجه کند. یک بانوی آزاد و رها از هرنوع غیبت و خاله زنگ بازی باشید تا شوهرتان درست مثل یک ملکه ی خوش قلب به شما نگاه کند.

احتمالاً بپسندید: تأثیر رنگ قرمز بر مردان: آیا رنگ قرمز مردان را تحریک می کند؟

۵.گاهی خودتان را به او بچسبانید

ناز کردن برای شوهر، این که همیشه به همسرتان بچسبید به هیچ وجه توصیه نمیشود چرا که به مرور برایش حال و هوایی که باید را نخواهید داشت. حد وسط را رعایت کنید، یعنی هم برای همسرتان دست نیافتنی باشید و هم در مواقع نیاز همیشه آماده. این دقیقا سیاست زنانی است که ناز کردن برای شوهر را خوب بلندند.

احتمالاً بپسندید: نشانه های علاقه مردان: ۸ نشانه واضح که مردی شما را دوست دارد

ناز کردن برای شوهر

۶.او را لمس کنید

ناز کردن برای شوهر، از هر فرصت مناسبی و البته نه بیش از حد، همسرتان را لمس کنید. گرفتن دست او حین رانندگی و یا نوازش شانه اش در حالی که به او تکیه داده اید و باهم در حال تماشای فیلم و… هستید قطعا یکی از نازکردن های محبوب شوهرتان است.

بیشتر بخوانید: دوست نداشتن همسر: چگونه بفهمیم که مردی ما را دیگر دوست ندارد + ۱۰ نشانه

۷.شوخی های بیجا و نامناسب نکنید

ناز کردن برای شوهر، وقار و خانومانه بودن رفتارشما چیزی است که شوهرتان آن را دوست دارد. اما شاید هرگز به زبان نمی آورد پس شوخی هایی که می کنید از جنس لطیف زنانه باشد حتی اگر قرار شد او را بترسانید یا سرکارش بگذارید بازهم زنانه عمل کنید. چراکه او شوخی های جنس مردانه را از صبح تا شب در محل کار و .. میبیند. شما متفاوت باشید تا رنگ و بوی شوخی های تان برای شوهرتان با همه فرق داشته باشد.

۸.بازیگوش و شوخ طبع باشید

ناز کردن برای شوهر، تمام نظر سنجی ها این را ثابت می کند که مردان دوست دارند همسری شاد و شوخ طبع البته در درجه های مختلف داشته باشند. همسرتان وقتی شیطنت و شوخ طبعی شما را میبیند ناخودآگاه جذبتان شده و این گونه راحت تر می توانید از او دلبری کنید.

۹.گاهی منتظرش بگذارید

ناز کردن برای شوهر، نه این که با انجام این کار باعث عصبانیت و ناراحتی همسرتان شوید اما بد نیست بعضی وقت ها البته با سنجیدن شرایط و به موقع کمی در جواب دادن به پیامک یا .. او را منتظر بگذارید.

بیشتر بخوانید: شناخت دنیای مردان: اگر می خواهید ازدواج کنید حتما این ۱۰ راز دنیای مردان را بدانید!

ناز کردن برای شوهر

۱۰. احترام بگذارید اما رسمی نباشید

اقتدار خود را در رفتارتان حفظ کنید اما بیش از حد با همسرتان رسمی و خشک رفتار نکنید. شوهر شما در طول روز با رفتارهای رسمی بارها روبرو میشود و برایش این نوع رفتار تازگی ندارد اما رفتار مهربان و محترمانه ی شما که حتما همراه بودنش با رومانتیک بودن برایش جذاب تر است را از شما می خواهد پس اینگونه باشید تا برایش دلبرترین باشید

۱۱.آراسته باشید اما به اندازه

ناز کردن برای شوهر، خوب میدانید که مردتان عاشق رنگ و لعاب چهره ی شماست پس آنها را از این لذت بی نصیب نگذارید. به خودتان برسید و این که چگونه و با چه سبک آرایش ملایمی زیباتر می شوید را پیدا کنید. لباس های تان را درست انتخاب کنید و از عطرهای جذاب غافل نشوید تا وقتی در کنار همسرتان هستید او را سراسر غرق در خود بسازید.

زن خوب بودن

بیشتر بخوانید: ابراز نکردن عشق به همسر: چرا نمی توانم به همسرم ابراز عشق کنم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا