;
دنیای مدآرایش و زیبایی

آرایش مناسب با سبک لباس: با هر سبک لباس چگونه آرایش کنید؟

بدون شک هر خانمی سبک آرایشی مناسب با خودش دارد و محصولات آرایشی هم برای این سبک دارد. با این حال، گاهی اوقات آرایش صورت با سبک لباس پوشیدن و فعالیت های روزمره سازگار نباشد. این باعث می شود که یا سبک لباس یا آرایش اشتباه است. یعنی آرایش مناسب سبک لباس نیست. به همین دلیل، آرایش با توجه به سبک لباس و یا انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی با توجه به تنوع استایل از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مطلب از سری مطالب آرایش و زیبایی، به بهترین سبکهای آرایشی مناسب با هر سبک لباس پرداخته می شود. شما با استفاده از این مطلب می توانید سبک آرایش مناسب با استایل خود را کشف کنید.

بیشتر بخوانید: این ۵ اشتباه ساده آرایشی چهره شما را پیر و سن شما را زیاد نشان می دهد!

آرایش مناسب با سبک لباس

۱.آرایش ساده برای لباس های مینیمال

اگر سبکی که بهترین انتخاب لباس شما را توصیف می کند، لباس های مینیمال است که از چند تکه رنگارنگ، بدون جزئیات تشکیل شده است. آرایش شما باید به سادگی لباس های تان باشد. به عنوان مثال، آرایش سنگین پوست که در آن از تمام مواد آرایشی مانند زیرسازی، کانسیلر و پودر با هم استفاده می شود، مناسب شما نیست. در عوض، یک لایه نازک زیرسازی و یک رژگونه صورتی روشن کافی است. به همین ترتیب، هنگام انتخاب رژ لب و آرایش چشم باید انتخاب های ساده ای داشته باشید. یک رژ لب صورتی کم رنگ، یک خط نازک خط چشم و دو لایه ریمل؛ از جمله محصولات آرایشی است که می توانید به صورت عملی از آن استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: فواید شگفت انگیز آلوئه ورا برای پوست و زیبایی + عوارض جانبی

بهترین سبکهای آرایشی مناسب با هر سبک لباس

۲.بهترین سبکهای آرایشی مناسب با هر سبک لباس، آرایش سنگین به سبک زنانه

اگر با لباسی که انتخاب می کنید، زنانگی خود را نشان می دهید، در آرایش به شدت آزاد هستید. البته، کمال در استایل زنانه اهمیت پیدا می‌کند، جایی که یک آرایش سنگین مناسب است. به همین دلیل، محصولات آرایشی که برای آرایش پوست انتخاب می کنید باید تنوع بسیار بالایی داشته باشند. پایه آرایش، فونداسیون، کانسیلر، روشن کننده و پودر باید استفاده کنید. رژگونه شما باید دارای رنگ های هلویی باشد. برای آرایش چشم که از تراکم پوست شما پشتیبانی می کند، می توانید لمس های آمبره را با رنگ های مختلف در پالت سایه چشم خود ایجاد کنید. یا در صورت تمایل می توانید یک خط چشم نازک بکشید. از طرف دیگر، رژ لب شما باید یکی از مواد آرایشی با رنگ های شرابی و قرمز باشد که بهترین نشانگر زنانگی شماست.

۳.آرایش طبیعی برای سبک لباس روزمره

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بعد از کسالت و راحتی بیرون بروید، همین طور یک چیزی بپوشید. آرایش طبیعی بهترین انتخاب برای شماست. محصولات آرایشی مورد نیاز شما برای آرایش طبیعی که به نام آرایش در گذشته وجود نداشته است نیز بسیار کم هستند. کافی است از یک لایه زیرسازی برای آرایش پوست استفاده کنید، زیرا این آرایش روی چشم ها و سایر نواحی برجسته صورت متمرکز می شود. سپس می توانید یک سایه چشم رنگ خاکی روشن روی پلک های خود بزنید و آنها را رنگ کنید و آرایش چشم خود را با یک کت ریمل تمام کنید. یکی از مهم ترین لوازم آرایشی که می توانید در این سبک استفاده کنید، مداد ابرو است. می توانید ابروهای خود را که یکی از برجسته ترین نقاط صورت است، با مداد ابرو برجسته کنید و ظاهری طبیعی داشته باشید.

بهترین سبکهای آرایشی مناسب با هر سبک لباس

بهترین سبکهای آرایشی مناسب با هر سبک لباس، سخن آخر

آرایش و لباس تاثیر زیادی بر زیبا به نظر رسیدن زنان دارد. با یک آرایش زیبا و یک لباس شیک هر زنی احساس شادابی و اعتماد به نفس می کند. به همین دلیل آرایش و لباس برای زنان باید همیشه اهمیت خاصی داشته باشد. اما توجه داشته باشید که هیچ زنی نمی توانید همیشه یک پکیج آماده و آرایش شده باشد. به همین دلیل أصلا مهم نیست که گاهی حوصله ندارید تا آرایش کنید و بیرون بروید. نباید هیچ کسی از چهره واقعی خودش ابراز شرم ساری کند. ما در هر حالتی که هستیم باید خود مان را دوست داشته باشیم و گاهی با چهره واقعی مان ظاهر شویم. با این حال نکته مهم این است که با هر سبک لباسی که می پوشید مناسب با آن آرایش کنید. اگر آرایش و سبک لباس با هم هماهنگی و تناسب نداشته باشد، أصلا جالب به نظر نمی رسد. بلکه در بسیاری از مکان ها ممکن است باعث مضحکه و شوخی بقیه شود. بنابراین آرایش مناسب سبک های لباس تان را کشف کنید.

بیشتر بخوانید: ۶ نوع آرایش چشم فوق العاده زیبا و جذاب که هر کسی می تواند انجام دهد

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا