;
دنیای مدآرایش و زیبایی

این ۵ اشتباه ساده آرایشی چهره شما را پیر و سن شما را زیاد نشان می دهد!

آرایش می تواند معجزه کند تا ما بهترین و زیبا ترین ظاهر را داشته باشیم. اما برخی از اشتباهات آرایشی نیز وجود دارند که می توانند شما را پیر نشان بدهند. این یک تصور غلط رایج است که با افزایش سن یا رفتن به مهمانی باید آرایش بیشتری داشته باشید. برعکس مهم است که همواره آرایش سبک و با محصولات با کیفیت صورت بگیرد. به علاوه از انجام برخی اشتباهات هنگام آرایش جلوگیری شود. در آن صورت چهره تان زیبا و جوان تر به نظر می رسد. در این مطلب از سری مطالب آرایش و زیبایی به اشتباهات آرایشی که چهره را پیر نشان می دهد، پرداخته می شود. با جلوگیری از این اشتباهات صورت جوان و زیبایی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: 6 مهمترین روش‌های نگهداری از موهای رنگ شده که اکثراً از آنها غافلند!

اشتباهات آرایشی چگونه بوجود می آیند؟

با گسترش صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، مراقبت های شخصی به حوزه مهم در زندگی تبدیل شده است که همه اعم از زن و مرد به آن توجه می کنند. چرا که محصولات و گزینه‌های بی‌شماری در این زمینه وجود دارد. در مراقبت شخصی نمی توان به جزئیات پرداخت. با این حال، برخی از اشتباهات در مراقبت شخصی را می توان به دلیل افزایش اطلاعات نادرست در محیط اینترنت دانست. به منظور به حداقل رساندن این اشتباهات در مراقبت شخصی، ما توضیح داده ایم که چه کاری باید انجام شود.

۱.اشتباهات آرایشی که چهره را پیر نشان می دهد، پایه سنگین و ضخیم

وقتی که می خواهید شروع به آرایش کنید، مهم است که ابتدا پوستتان را آماده کنید تا یک آرایش بی عیب و نقص داشته باشید. روش آماده کردن پوست با توجه به نوع پوست هر کس متفاوت است. اما به طور کلی شستشوی کامل صورت و سپس هیدراته کردن آن با کرم های نرم کننده و آبرسان و استفاده از پرایمر بهترین روتین برای قبل از آرایش است. زیرا پوست تان صاف و یک دست می شود و کرم پودر بهتر جذب پوست تان می شود. برای این کار بهتر است از شوینده مخصوص پوست خود و یک نرم کننده متناسب با وضعیت پوستی خودتان استفاده کنید

حالا پوست تان آماده است. اما به یاد داشته باشید که یک فونداسیون ضخیم و قوی می تواند شما را بسیار پیر نشان بدهد. کرم پودر سنگین می تواند خطوط حتی ریز صورت شما را برجسته کند و با جمع شدن کرم پودر باعث می شود صورت تان پیر به نظر برسد. به یاد داشته باشید، کرم پودر برای یکدست کردن رنگ پوست شما مفید است، نه برای پوشاندن عیوب آن. بهتر است پس از اعمال یک لایه شفاف از یک فونداسیون درخشان، از کانسیلر برای پوشاندن هرگونه عیب استفاده کنید. تا ظاهری طبیعی و بدون عیب داشته باشید.

همچنین، با پوست خشک، یک فونداسیون سنگین می تواند ماسک مانند به نظر برسد و واقعاً سن شما را سال ها زیاد نشان بدهد. به سال ها اضافه کند. حتما باید قبل از استفاده از کرم پودر یک پرایمر مرطوب کننده و آب رسان استفاده کنید.

اشتباهات آرایشی که چهره را پیر نشان می دهد

۲.کانسیلر زیاد با سایه خیلی روشن

استفاده از مقدار درست کانسیلر بسیار دشوار است. اما وقتی مقدار درست را تشخیص دادید، جادویی است و می تواند ساعت ها شب های بی خوابی را از چهره شما بگیرد. نکته کلیدی این است که از کانسیلر هم یک لایه نازک استفاده کنید. آنها را فقط روی گوشه داخلی و ناحیه تیره زیر چشم خود متمرکز کنید. بسیاری از خانم ها آن را تا انتها زیر چشم و گوشه بیرونی قرار می دهند. این می تواند در خطوط ریز نشسته و چین و چروک ها را افزایش دهد. علاوه بر این، ۹۰ درصد از خانم‌ها بیش از حد از محصول استفاده می‌کنند و در خطوط ریز شما قرار می‌گیرد و آنها را تقویت می‌کند.

در نهایت، سایه کانسیلر شما باید با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد و بر خلاف تصور عمومی، نباید روشن تر باشد. کانسیلرهای روشن تر تنها حلقه تیره شما را افزایش می دهد و آنها را خاکستری نشان می دهد و باعث ایجاد چشم های مخوف می شود.

بیشتر بخوانید: ۱۲ مهم ترین ترفندهای زیبایی آیشوریا رای که هر کسی می تواند انجام دهد!

۳.اشتباهات آرایشی که چهره را پیر نشان می دهد، ابروهای خیلی نازک و خیلی تیره

ابروهای واقعا نازک و تیره چهره یک زن را خشن نشان می دهد. به علاوه این گونه ابروها چهره شما را سال ها پیر تر نشان می دهد. اگر از داشتن ابروهای پر برخوردار نیستید، ترفندهایی وجود دارد که آنها را پر کرده و پرتر به نظر برسید. البته باید طوری آن ها را پر کنید که طبیعی به نظر برسند.

اشتباهات آرایشی که چهره را پیر نشان می دهد

۴.اشتباهات آرایشی که چهره را پیر نشان می دهد، خط مشکی خشن دور چشم

بهتر است هیچ گاهی از خط چشم مشکی خشن برای کشیدن دور تا دور چشم تان استفاده نکنید. این در واقع می تواند چشمان شما را کوچکتر نشان دهد و همچنین می تواند به راحتی به اطراف چشم تان پراکنده شود. البته برخی از زنان هستند که آن ظاهر را دوست دارند و اگر از آن راضی هستید و احساس خوبی به شما می دهد، پس حتماً این کار را انجام دهید! با این حال، یک خط نازک در خط مژه برای مشخص کردن و باز کردن چشم ها بسیار جذاب تر است. اگر خط مژه را انتخاب می‌کنید، یک سایه یا مداد قهوه‌ای ملایم برای مشخص کردن خط مژه‌های پایینی داشته باشید. این نباید یک خط تند و برجسته باشد.

۵.رژ لب تیره و مات

براق‌کننده‌ی شفاف و صورتی، جذاب‌ترین انتخاب برای هر زنی، به‌ویژه زنان بالای ۳۰ سال است. مانند ابروها، رژ لب مات و تیره می‌تواند لب‌های شما را نازک‌تر نشان دهد و همچنین می‌تواند در آن خطوط ریز اطراف لب نفوذ کرده و آن ها را برجسته تر کند.

اشتباهات آرایشی که چهره را پیر نشان می دهد

بیشتر بخوانید:۱۰ تکنیک طلایی برای آرایش طبیعی و درخشان که قبلا نمی دانستید

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. خب این که خیلی ساده بود
    فقط 1٠ در 100 دقت میخواست
    یدونه چالشی تر بزارین

  2. خب این که خیلی ساده بود
    فقط 1٠ در 100 دقت میخواست
    یدونه چالشی تر بزارین
    لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 5 =

دکمه بازگشت به بالا