;
دنیای مدآرایش و زیبایی

۱۰ تکنیک طلایی برای آرایش طبیعی و درخشان که قبلا نمی دانستید

آرایش طبیعی فقط برای روزهای کاری نیست. یا آرایش طبیعی به معنای آرایش ساده و سبک هم نیست. بلکه شما حتی برای یک مهمانی پر شکوه هم می توانید از یک رژ قرمز یا سایه چشم دودی استفاده کنید اما در عین حال آرایش تان بسیار جلوه طبیعی داشته باشد. یا کسانی که به سایه های خنثی علاقه دارند، می توانند با برخی تکنیک ها با سایه های خنثی و جذاب پوست شاداب و صیقلی را ایجاد کنند تا  طبیعی ترین ظاهر را به نمایش بگذارند.

متاسفانه برخی از خانم ها در آرایش تلاش نمی کنند تا مواد آرایشی را با هم خوب ترکیب کنند. به همین خاطر زمانی که آرایش می کنند، کرم پودر، پنکک، سایه های چشم، ابروها و رژگونه هر کدام همانند جزیره ای جداگانه به نظر می رسند. این مواد آرایشی به دلیل این که خوب روی پوست نخوابیده و جذب پوست نشده از دور پیدا است. چنین آرایشی نه تنها زیبا نیست بکله حتی باعث پیر به نظر رسیدن پوست نیز می شود. بنابراین در این مطلب از سری مطالب آرایش و زیبایی به تکنیک های طلایی برای آرایش طبیعی و درخشان می پردازیم. با این تکنیک ها درخشش و زیبایی صورت تان چند برابر می شود.

۱.پوست خود را با یک پرایمر مناسب آماده کنید

کسانی که پوست خشک دارند بهتر است قبل از استفاده از پرایمر از یک مرطوب کننده بدون چربی استفاده کنند. سپس مقداری پرایمر را بر روی پوست بمالید. پرایمر را خوب در قسمت صورت، گردن و گوش ها ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. بهتر است پرایمری را انتخاب کنید که ترکیباتی مانند جنسینگ و جینکو بیلوبا با مقداری ضد آفتاب داشته باشد. زیرا جنسینگ روشن کننده است و جینکو بیلوبا ضد آلودگی است. پرایمری با این ترکیبات پوست را روشن و یک دست نشان می دهد.

تکنیک های طلایی برای آرایش طبیعی و درخشان

۲.تکنیک های طلایی برای آرایش طبیعی و درخشان، به کرم پودر خود درخشندگی بدهید

مقداری کرم پودر را روی پشت دست خود بریزید و یک قطره از هایلایتر مایع یا هر هایلایتری که داشته باشید با آن ترکیب کنید. مقداری هایلایتر به کرم پودر مات درخشش فوق العاده صیقلی می دهد. سپس از این ترکیب روی وسط صورت خود بزنید، با انگشتان دست یا اسفنج آرایشی آن را ترکیب کنید تا جلوه‌ای درخشان تر و شاداب تر داشته باشید.

تکنیک های طلایی برای آرایش طبیعی و درخشان

۳.استفاده از کانسیلر در نقاط خاص صورت

کسانی که چند لایه کانسیلر روی صورت استفاده می کنند، باعث سنگین شدن آرایش و در نهایت جمع شدن مواد آرایشی می شود. چنین حالتی پوست را پیر و سن شما را بالاتر نشان می دهد. بنابراین به جای این که از کانسیلر بر روی تمام صورت خود استفاده کنید، بهتر است آن را فقط در جایی که واقعا احساس می کنید به آن نیاز دارید، ضربه بزنید، مانند زیر چشم یا روی گونه های قرمز شده. کانسیلر مناسب پوست شما در عرض چند ثانیه علائم خستگی را پنهان می کند و وقتی به آرامی با انگشت حلقه ای و به نرمی روی پوست می کشید، یکپارچه روی پوست می خوابد.

کانسیلر

۴.تکنیک های طلایی برای آرایش طبیعی و درخشان، رژ گونه

وقتی صحبت از طبیعی جلوه دادن رژگونه به میان می‌آید، همه چیز به فرمولی که انتخاب می‌کنید و اطمینان از اعمال آن در محل مناسب مربوط می‌شود. بنابراین، بهتر است رژگونه کرمی انتخاب کنید. رژگونه ای است که به نظر می رسد بیشتر با رنگ پوست هماهنگ می شود. در مرحله بعد، لبخند بزنید و از دو انگشت خود برای ضربه زدن به رژگونه روی گونه های خود استفاده کنید.  قبل از این که در امتداد استخوان گونه ها، رژ بزنید. از یک برنزر مناسب در اطراف لبه بیرونی صورت و کمی زیر استخوان گونه بزنید. با برونزر کمی گرما به پوست شما اضافه می شود. در نهایت با درخشش رژگونه و گرمای برونزر پوست تان بسیار طبیعی و فوق العاده درخشان می شود.

تکنیک های طلایی برای آرایش طبیعی و درخشان

۵.ابروهای خود را برس بزنید

ابروها تاثیر بیشتری بر ظاهر طبیعی شما دارند که انتظارش را دارید. به همین دلیل تلاش کنید بسیار طبیعی به نظر برسند. برای این که قوس‌های ابرو کمی پرتر شوند بدون این که خیلی نمایان باشد با استفاده از برس تعبیه‌شده تارها را به سمت بالا بکشید. با مداد برای ترسیم بهتر شکل ابروها، با حرکت های کوتاه، تیز و شبیه به مو استفاده کنید. سپس یک ریمل ابروی مناسب اضافه کنید تا فرم ابروهای خود را حجیم کرده و حفظ کنید.

تکنیک های طلایی برای آرایش طبیعی و درخشان

 ۶.تکنیک های طلایی برای آرایش طبیعی و درخشان، آرایش چشم دودی ظریف انجام دهید

با پیروی از توصیه های مدیر خلاق جهانی و هنرمند آرایش مکس فاکتور، وندی رو، با آرایش چشم دودی ظریف، زیبایی چشم های تان خیره کننده می شود. او از ترکیبی از پالت کانتورینگ در رنگ های طلایی استفاده می کند. تا ظاهری طبیعی به آرایش چشم بدهد.

برای شروع، از یک برس کوچک و کرکی استفاده کنید تا تیره ترین سایه را در پالت کانتورینگ اعمال کنید و آن را از طریق خط سوکت به جلو و عقب بکشید تا یک شکل پراکنده «C» ایجاد کنید. کرم را با ترکیب  یک سایه قهوه ای گرم روی قسمت بالایی پشت پلک ها قرار دهید. سپس تیره ترین سایه را در امتداد خط مژه بالایی بکشید. دوباره تیره ترین کرم کانتور را بردارید و آن را در امتداد خط مژه پایین بکشید. سپس با انگشت خود حالت لکه ایجاد کنید. تلاش کنید سایه ها را به سمت بالا و پایین مژه ها به خوبی مخلوط کنید. مخلوط حرفه ای سایه ها در آرایش چشم دودی بسیار مهم است. با انجام درست این کار، آرایش چشم تان فوق العاده می شود.

چشم دودی

۷.خط چشم قهوه ای یا کاراملی انتخاب کنید

انتخاب آرایش طبیعی به این معنی نیست که از خط چشم، چشم پوشی کنید. درعوض، به سادگی فرمول مایع مشکی معمولی خود را با رنگ قهوه یا کاراملی که تصویر ظریفی ارائه می دهد، عوض کنید. مداد سرمه در رنگ های قهوه ای یا کاراملی برای کشیدن خط در امتداد خطوط مژه های بالا و پایین ایده آل است. زیرا رنگی تند و چشم نواز را به چشم های شما می دهد.

خط چشم

 ۸.تکنیک های طلایی برای آرایش طبیعی و درخشان، ریمل قهوه ای را امتحان کنید

معتادان به ریمل، توجه داشته باشید، اگر می خواهید آرایش کامل تری داشته باشید که طبیعی به نظر برسد و سفیدی چشمان شما را افزایش دهد، یک ریمل قهوه ای انتخاب کنید. استفاده از رنگ قهوه ای، همچنان تمام قدرت حجیم کنندگی و افزایش طول مورد علاقه شما را به ارمغان می آورد. برای داشتن مژه‌هایی کامل و طبیعی، همانطور که معمولاً می‌کشید، ریمل بزنید، ریمل را به سمت ریشه مژه‌ها فشار دهید، سپس تا نوک‌ها زیگ زاگ کنید تا پوششی براق و یکدست داشته باشید.

ریمل

۹.برای درخشش بیشتر از هایلایتر استفاده کنید

اگر می خواهید کمی درخشندگی اضافی به آرایش خود بدهید، از هایلایتر خود استفاده کنید. با نوک انگشتان  دست خود کمی از هایلایتر برارید و به حالت نقطه‌ ای روی استخوان‌های گونه، ابروها و زیر قوس‌های چشمان خود ضربه بزنید. سپس با یک برس نرم این نقطه ها را با آرایش خود ترکیب کنید.  کار را با ضربه زدن به هایلایتر در مرکز بینی، بالای کمان ابرو و نوک چانه به پایان برسانید تا درخشندگی آنی طبیعی به نظر برسد.

هایلایتر

۱۰.تکنیک های طلایی برای آرایش طبیعی و درخشان، آرایش لب براق

همیشه رژ لب چهره را باز می کند و به چهره شادابی می دهد. بنابراین آرایش طبیعی خود را با آرایش لب براق به پایان برسانید. برای آرایش لب های خود از رژ لب مایع و تا حدی براق استفاده کنید. البته قبل از رژ لب بهتر است برای لب های خشک از نرم کننده های لب استفاده کنید. کمی صبر کنید و سپس رژ لب بزنید. با این کار رنگدانه صورتی- هلویی روی لب ها ایجاد می شود. سپس لب ها را به هم فشار دهید تا رژ لب به گونه ای طبیعی تر با هم ترکیب شوند. در صورت تمایل از یک خط لب کم رنگ روی لب بالایی و پایینی بکشید. البته بهتر است خط لب روی لب پایینی کمی پر رنگ تر کشیده شود. با این کار لب های تان برجسته شده و بیشتر به چشم می آید.

رژ لب

لینک های مرتبط

 

فواید شگفت انگیز آلوئه ورا برای پوست و زیبایی + عوارض جانبی

تاریخ انقضای محصولات آرایشی + نشانه های فاسد شدن آن ها

 درمان فوری انواع آکنه با ماسک های خانگی و روش های پزشکی

۸ درمان خانگی بسیار موثر برای از بین بردن جوش های سر سیاه

۱۱ قوی ترین ماسک ضد پیری که برای جوان سازی پوست معجزه می کنند

دلایل سیاهی دور چشم و روش های درمان خانگی و پزشکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا