;
دنیای مدآرایش و زیباییسینما

۱۲ مهم ترین ترفندهای زیبایی آیشوریا رای که هر کسی می تواند انجام دهد!

آیشواریا رای هنرپیشه هندی و دختر شایستهٔ جهان در سال ۱۹۹۴ است. او زاده ۱ نوامبر ۱۹۷۳ است که در حال حاضر ۴۸ سال دارد. او یکی از مشهورترین بازیگران سینمای هند و سینمای جهان است. آیشوریا به دلیل زیبایی طبیعی که دارد در رسانه ها همواره به عنوان زیباترین زن جهان یاد می شود. آیشواریا رای با آبیشک باچان هنرپیشهٔ هندی در سال ۲۰۰۷ ازدواج کرد. در  نوامبر  ۲۰۱۱ میلادی آیشواریا رای دختری به نام آرادیا به دنیا آورد. آیشوریا رای با وجود این که مادر یک فرزند است و در سن ۴۸ سالگی قرار دارد اما هنوز هم به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان شناخته می شود. زیبایی او طبیعی و خیره کننده است. در این مطلب از سری مطالب آرایش و زیبایی به رازها و ترفندهای زیبایی طبیعی آیشوریا رای می پردازیم. ما چگونه می توانیم برای حفظ زیبایی و جوانی مان از او الهام بگیریم.

زیبا به نظر رسیدن یک مهارت نیست یک اراده است

با تحقیق ساده می توان دریافت که رژیم زیبایی آیشواریا رای یک امر محال نیست. بلکه بیشتر نکات و ترفندهای زیبایی او بسیار ساده و قابل اجرا هستند. با این حال، منظم بودن ما الزامی است. زیبایی تصادفی یا شانسی نیست. حتی اگر دارای ویژگی های عالی زیبایی هستید، باید یک رژیم مراقبت از پوست، مو و اندام را حفظ کنید تا ظاهر شما بهم نریزد. هرچه بیشتر به ظاهر خود احترام بگذارید، احترام بیشتری برای ظاهر خود جمع می کنید.

ممکن است بارها با این سوال مواجه شده باشیم که “چگونه می توانم شبیه آیشواریا رای به نظر برسم؟” به یاد داشته باشید، خوب به نظر رسیدن یک مهارت نیست، بلکه یک اراده است. قطعاً قرار نیست در سن ۳۰ سالگی کار جدیدی را در زمینه مدلینگ و مد شروع کنید. با این حال، وقتی می دانید که ظاهر زیبا و جوانی دارید، همیشه احساس بسیار خوبی به شما می دهد. بیشتر احساس شادی و رضایت مندی می کنید. بنابراین بهتر است در هر سن و سالی با هر ظاهری که قرار دارید، از زنان زیبا الهام بگیریم و زیبایی و جوانی مان مراقبت کنیم.

آیشوریا

بیشتر بخوانید: اسرار زیبایی طبیعی مونیکا بلوچی در ۵۷ سالگی + رژیم غذایی او

۱۲ مهم ترین نکات و ترفندهای زیبایی آیشوریا رای که هر کسی می تواند انجام دهد

۱.رازها و ترفندهای زیبایی طبیعی آیشوریا رای، عدم مصرف الکل و سیگار

الکل، تنباکو، نیکوتین و مصرف مواد چیزی است که کم کم جوانی و طراوت و شادابی را از ما می گیرید. آیشوریا رای با وجود شهرت و ثروت فراوان اما الکل و سیگار در روتین او نیست. احتمالاً تربیت سنتی او نقش بزرگی در این مورد داشته است. مصرف الکل و نیکوتین به معنای آزادی نیست. بلکه مصرف آن ها باعث ایجاد عوارض سلامتی و از بین رفتن نشاط و پیری پوست می شود.

۲.اسرار مراقبت از پوست

آیشواریا رای سفیر برند L’oreal است. او احتمالاً بهترین محصولات مراقبت از پوست را در اختیار دارد، با این حال ترجیح می دهد اغلب از روش های خانگی استفاده کند. به عنوان مثال، قاچ های خیار برای او بهترین انتخاب است. برای لایه برداری از آرد گرم همراه با زردچوبه استفاده می کند. شما هم می توانید آن را با گلاب یا شیر خام بسته به نوع پوست خود استفاده کنید. برای پوست های معمولی و خشک از محصولات با پایه کشک و برای پوست های چرب از شیر خام استفاده کنید.

۳.رازها و ترفندهای زیبایی طبیعی آیشوریا رای، رژیم غذایی

او غذای آب پز را به غذای سرخ شده ترجیح می دهد که کاملا  غذای سالمی است. همه ما برده حس چشایی خود هستیم و از این رو همیشه، یا شاید گاهی اوقات، تسلیم وسوسه خوردن غذاهای ناسالم یا سرخ شده می شویم. اما او اولویت های خود را درست نگه می دارد. غذای روغنی چه اهمیتی دارد؟ خوب، جدا از این که به شما کمک می کند آن تکه های چربی را انباشته کنید، همچنین ظرفیت آنزیم ها را برای دفع سموم و حفظ سطح هیدراتاسیون مورد نیاز کاهش می دهد. آیشواریا از غذاهای فرآوری شده دوری می کند. او در مصاحبه هایش با رسانه های تاکید می کند که من هرگز هیچ طعمی برای هیچ نوع غذای فرآوری شده ای نداشتم. به یاد داشته باشید، هر چیزی که بسته بندی می شود و به راحتی خراب نمی شود، معمولاً سالم نیست.

بازیگر هندی

۴.رازها و ترفندهای زیبایی طبیعی آیشوریا رای، آبرسانی

او بسیار آب مصرف می کند. زیرا هیدراتاسیون برای سلامت کلی بدن و به ویژه جوانی و طراوت پوست بسیار مهم است. آب شما را هیدراته نگه می دارد، فشار خون را در حد مطلوب نگه می دارد و سموم را دفع می کند. پوست خود را به عنوان یک قطعه زمین در نظر بگیرید و فکر کنید که آیا می خواهید آن را به یک بیابان تبدیل کنید یا یک اقیانوس زیبا؟

بیشتر بخوانید: رکوردشکنی لباس پنه لوپه کروز در مراسم اسکار امسال!

۵.آیشواریا رای غذای خانگی می خورد

جدا از همه این ها، او غذاهای خانگی را ترجیح می دهد. غذای خانگی بیشتر سالم هستند. این غذاهای سالم،  پوست شما را سالم نگه می‌دارد و هرگز شما را در کاهش چربی ناامید نخواهد کرد. آیشواریا رای برای حفظ هوس خود برنج قهوه ای می خورد. این نوع برنج معده را پر می کند و هیچ سمی نیز تولید نمی کند. به علاوه او هرگز غذاهای پرچرب و با کالری زیاد مصرف نمی کنید.

۶.محصول آرایشی مورد علاقه آیشواریا

وقتی نوبت به آرایش می‌رسد، او همیشه با رژ لب‌هایش جذاب است. بنابراین خانم‌ها، مهم نیست که چه احساسی دارید یا چقدر خسته هستید، همیشه ظاهر خود را با یک رژ لب پر نشاط نشان دهید. توصیه می شود رنگ های مختلف روژ لب را در کشوی میز آرایشی تان داشته باشید و همیشه استفاده کنید.

۷.رازها و ترفندهای زیبایی طبیعی آیشوریا رای، لیمو و عسل

آیشواریا رای  در مصاحبه هایش با مخاطبان که از او در مورد نوشیدنی های مورد علاقه اش می پرسند، تاکید می کند او از فرمول قدیمی که روزتان را با آب گرم مخلوط با عسل و لیمو شروع کنید، استفاده می کند. زیرا لیمو پوست را هیدراته نگه می دارد، گردش خون را بهینه می کند و به کاهش وزن کمک می کند.

آیشوریا رای

۸.محصولات مراقبت از پوست

یک چیز است که میشه از آیشوریا رای الهام گرفت این است که به جای زیبا به نظر رسیدن، روی زیبا شدن تمرکز کنید. اگر در نهایت بدون آرایش مانند یک روح به نظر می رسید، خرج کردن مبلغ هنگفتی برای شما بی معنی است. درعوض، روی برخی از محصولات عالی مراقبت از زیبایی مانند کرم های شب و لوسیون های ضد آفتاب هزینه کنید یا از روش های خانگی استفاده کنید. هم ساده است و هم کم هزینه.

بیشتر بخوانید: ۱۰ زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲

۹.یکی از زیبایی های صورت خود را برجسته کنید

روی داشته های خود خوب کار کنید. به سراغ آرایشی بروید که یکی از ویژگی های صورت شما را برجسته می کند. شما نمی خواهید مانند یک مرکز خرید آرایش به نظر برسید، اینطور نیست؟ چشم‌ها، لب‌ها یا چانه‌تان را برجسته کنید.

۱۰.رازها و ترفندهای زیبایی طبیعی آیشوریا رای، مثبت بودن

آیشوریا رای  همیشه نگاه مثبت دارد. به همه لبخند می زند و همواره حرف های امید بخش می زند. او همیشه پر از شکرگزاری است. چه در مورد  پدر و مادرش، چه شوهر یا دخترش، و حتی همکارانش او همه را ستایش می کند و قدردان همه است. در واقع او فقط چیزهای خوبی برای گفتن در مورد همه دارد.

۱۱.آیشواریا عاشق مدیتیشن است

آیشواریا نیز مدیتیشن می کند. به گفته او، او با درون خود هماهنگی کامل دارد. او از کاری که انجام می دهد لذت می برد و آنچه را که دوست دارد انجام می دهد. اکنون بسیاری از شما فکر خواهید کرد که “به او همه چیز داده شده است، بنابراین او لذت خواهد برد”. نه، حتی شما کاری به سادگی شانه کردن موهایتان را انجام می دهید، فقط از این که موهایتان را خوب شانه کنید خوشحال باشید. منظور این است که همیشه راه بهتری برای نگاه کردن به مسائل وجود دارد. احتمالاً این دیدگاه او را نیز برنده می کند.

رازها و ترفندهای زیبایی طبیعی آیشوریا رای

۱۲.رازها و ترفندهای زیبایی طبیعی آیشوریا رای، آرایش طبیعی و سبک

او به علاوه مراقبت از پوست خود، به طور منظم آرایش صورت طبیعی و سبک دارد. او از کرم پودر بسیار سبک و یک سایه مات، سرمه سیاه و ریمل و رژ لب های روشن استفاده می کند. شاید کسی باور نکند که این همه زیبایی را فقط با همین چند قلم مواد آرایشی ساده برجسته می کند. اما این یک واقعیت است. زیرا او به صورت طبیعی از زیبایی و جوانی پوست خود مراقبت می کند به همین خاطر سعی نمی کند با آرایش های سنگین نقص های صورت خود را پنهان کند.

سخن آخر

در نوشته تلاش شده است که مهم ترین ترفندها و نکات مهم  در مورد رازهای زیبایی طبیعی آیشوریا رای جمع آوری شود. اما طبیعی است که رای چند نکته را با مخاطبان و رسانه ها به اشتراک گذاشته، نه همه چیز. از این رو، بسیار مهم است که نیازهای پوست خود را بفهمید، تحقیق کنید و ببینید چه چیزی با نوع پوست شما مناسب است. هیچ کس نمی تواند مانند کسی باشد، اما شما همیشه می توانید یک یا دو چیز را از انسان های مشهور و در کل جامعه خود الهام بگیرید.

بیشتر بخوانید: ۱۴ محبوب ترین خواننده های جهان در سال 2022

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا