;
فرهنگ و هنرسینما

۱۰ زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲

جرج سانتایانا بر این باور است که زیبایی لذتی است که وجود خارجی یافته‌است. در واقع زیبایی یکی از مفاهیم فلسفی، پیچیده، انتزاعی و نسبی است. زیبایی می تواند یکی از ویژگی های وجودی در انسان، حیوان، مکان شی، یا ایده باشد. با توجه به نسبی بودن زیبایی ممکن است معیارهای افراد برای زیبایی فرق داشته باشد و هر کسی چیزی را زیبا یا زشت بداند. در دنیای صنعت مد نیز، زیبایی بر اساس معیارهای مختلف تعیین می شود.

بنابراین، شمار زیادی از زنان زیبا و جذاب  در سراسر جهان وجود دارد و هر کسی نظرات و ترجیحات شخصی خود را برای تحسین زیبایی آن ها دارد. اما زیباترین زنان بر اساس، زیبایی، شهرت و موقعیت آن ها هر ساله توسط نهادها و مجلات معتبر انتخاب می شوند. این بار برای سال ۲۰۲۲، ۱۰ زن به عنوان زیباترین و جذاب ترین زنان جهان معرفی شده است. در این مطلب از سری مطالب فرهنگ و هنر بخش سینما به معرفی  زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲  می پردازیم. با ما همراه باشید تا ببینیم کدام زنان مشهور به عنوان زیباترین زنان جهان انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید: ویژگی های زنان باکلاس و جذاب: با این ۲۳ ویژگی جذاب و باکلاس باشید

۱.زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲، هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر و مدل ۲۷ ساله ترکیه ای در صدر لیست زیباترین زنان سال ۲۰۲۲ قرار گرفته است. این بازیگر زیبا و جوان در سال ۲۰۲۱ نیز در صدر زیباترین زنان جهان قرار داشت. هانده ارچل که از سال ۲۰۱۳ بیشتر سر زبان ها افتاد در لیست زیباترین چهره های TC candler در سال 2020 قرار گرفت. او همچنین یکی از با استعدادترین  و پر طرف دار ترین بازیگران ترکیه است که طرف داران زیادی دارد. زیبایی هانده ارچل بسیار طبیعی و خیره کننده است. او صورت جذاب و مهربانی دارد. به علاوه او یک طراح و مدل است که برای چندین آژانس بین المللی معتبر مدل بوده است.

زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲

 

۲.لیزا سوبرانو

لیزا سویرانو، یک نمونه واقعی از زیبایی و شهرت است. چند سالی است که این بازیگر فیلیپینی-آمریکایی یکی از نام های برتر در لیست زیباترین ها بوده است. او چهره میبلین، شناخته شده ترین شرکت زیبایی است. نه تنها یک ستاره برتر فیلیپین است، بلکه اولین فیلیپینی است که در فهرست سالانه TC Candler از “100 زیباترین چهره جهان” مقام اول را کسب کرده است. او بازیگری را در تعدادی از برنامه های تلویزیونی آغاز کرد و خیلی زود به شهرت رسید.

بازیگر

۳.زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲، نانا

ام جین ها که با نام هنری Nana شناخته می شود نیز در لیست زیباترین های سال قرار دارد. او عضو سابق گروه دخترانه کی پاپ After School است. او در فهرست شگفت‌انگیز «زیباترین زنان» در جایگاه ششم قرار دارد. در ژوئن ۲۰۱۵، نانا بیشتر در چین فعال بود. جایی که او در فیلم هایی مانند “Go Lalal Go 2” با آریل لین، ویک ژو و چن بولین بازی کرد. او در لیست زیباترین ها از ۱۰۰چهره زیبای سال ۲۰۱۴ بود. به علاوه بار دیگر در سال ۲۰۱۵ در جایگاه اول قرار گرفت. همچنین، نانا در رتبه بندی زیباترین دختران کره نیز قرار دارد.

نانا به دنبال موفقیتش در صفحه کوچک، به صفحه نمایش بزرگ می رود. او در کنار همبازی خود در The Good Wife، Yoo Ji-tae در فیلم Ggoon (Conman) کار کرده است. علاوه بر این، او برای اولین نقش اصلی خود برای فیلم هیجان انگیز عاشقانه چهار مرد انتخاب شد.

نانا

۴.دیپیکا پادوکن

دیپیکا پادوکن، پردرآمدترین بازیگر بالیوود، جایگاه پنجم فهرست ۱۰ زن زیبای جهان را به خود اختصاص داده است. او به عنوان نماد جنسی در هند شناخته می شود. به علاوه در فهرست های مختلف زیباترین زنان هند در رتبه های بالایی قرار دارد.

او همیشه زیبا به نظر می رسد. با توجه به هیکل، قد، لبخند و چشمانش به عنوان ویژگی های بدنی متمایزش ذکر شده است که همیشه او را از تمام ملکه های زیبایی بالیوود و هالیوود متمایز می کند. علاوه بر این، او در رتبه بندی زیباترین زنان هند در سال۲۰۲۲ قرار دارد.

اولین پروژه دیپیکا پادوکن در هالیوود با فیلم اکشن xXx: Return of Xander Cage (2017) انجام شد. در آن فیلم نقش اول زن را در مقابل وین دیزل بازی می کند. او در کنار حرفه بازیگری در نمایش های صحنه ای شرکت می کند. همچنین، او ستون هایی برای یک روزنامه هندی نوشته است. به علاوه او یکی از طرفداران فعال افراد مشهور برای چندین برند و محصولات است. از جمله؛ تیسوت، سونی سایبر شات، نسکافه، عینک ووگ، میبلین و پپسی و غیره.

زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲

بیشتر بخوانید: اسرار زیبایی طبیعی مونیکا بلوچی در ۵۷ سالگی + رژیم غذایی او

5. الکساندرا داداریو

الکساندرا داداریو بازیگر و مدل اهل ایالات متحده آمریکا است. این بانوی زیبا با دوانه کننده ترین چشم ها از اجداد انگلیسی، ایتالیایی، چکی و ایرلندی است. این بازیگر ۳۴ ساله که در شهر نیویورک متولد شده است، در فهرست ۱۰ داغ ترین بازیگر زن جهان برای سال ۲۰۲۱ در رتبه هشتم قرار گرفت. او همچنین در لیست ۱۰ زیباترین زن جهان در سال ۲۰۲۲ در رتبه پنجم قرار دارد. او کار حرفه ای خود را از شانزده سالگی آغاز کرد. در فیلم هایی مانند The Layover، Baywatch، Since We First Met، We Have Always Lived in the Castle و Nomisنقش ایفا کرده است.

در فیلم سن آندریاس، او در نقش دختر «راک» جانسون بینندگان را شگفت زده کرد. او دیگر همبازی نیست و در حال ساختن نامی برای خود است. با هنر فوق العاده اش در بازیگری او به همه نشان می دهد که بیش از یک چهره زیباست.

زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲

۶.زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲، پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا بازیگر، خواننده و تهیه کننده فیلم اهل هند است. او همچنین به عنوان یکی از ده زن برتر جهان در سال ۲۰۲۲  انتخاب شد. به علاوه او دریافت کننده لقب Miss World ۲۰۰۰  است که نشان دهنده محبوبیت این بازیگر زن در این صنعت است. پریانکا چوپرا برای بازی در فیلم های مختلف جوایز متعددی دریافت کرده است. او همچنین یک صندوق بهداشت و آموزش را برای اهداف خیریه خود اداره می کند.

زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲

۷.سلنا گومز

سلنا گومز، ستاره سابق دیزنی، مقام سوم را در فهرست «زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲» دارد. او به یک زن جوان بسیار بشر دوست و در کارهای خیریه فعال است. اکنون او ترکیبی عالی از زیبایی چهره و نماد زیبایی جنسی است. همچنین او یکی از زیباترین خواننده های زن است. علاوه بر این، او با موسسات خیریه مختلفی همکاری داشته است.

او مشهورترین و همچنین در سطح جهان بیشترین فالوور در اینستاگرام را دارد. به علاوه، در طول زندگی حرفه ای خود، جوایز متعددی از جمله: جایزه ALMA، یک جایزه موسیقی آمریکایی، یک جایزه موسیقی ویدئویی MTV، یک جایزه انتخاب مردم را در کارنامه خود دارد. همچنین دو جایزه بیلبورد زنان در موسیقی، و شانزده جایزه انتخاب نوجوان را نیز از آن خود کرده است.

زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲

 

۸.اما واتسون

موفقیت اما واتسون در سریال هری پاتر طرفداران زیادی برای او به همراه داشت. در نتیجه، تصویر او از هرمیون گرنجر شوخ، برای همیشه زنده خواهد ماند. با این حال، زیبایی خداگونه و توانایی های بازیگری بی عیب و نقص او به این فرنچایز محدود نمی شود. او همچنین با صداپیشگی شخصیت های شناخته شده شناخته شده است. بنابراین، برای مثال، او در دختر خوشگل از Beauty and the Beast، مگ مارچ از Little Women در سال ۲۰۱۹، به شهرت زیادی رسید.

بازیگر

بیشتر بخوانید: رکوردشکنی لباس پنه لوپه کروز در مراسم اسکار امسال!

۹.امیلیا کلارک

دوستانه و خشن! خواهر بچه و قاتل! ستاره سینما و دختر همسایه او در این فیلم ها می درخشد. امیلیا کلارک در سال ۲۰۲۱ نیز در لیست زیباترین زنان رتبه ۱۰ را به دست أورد. او اکنون ۳۲ ساله است، یکی از ستارگان بازی تاج و تخت، مادر اژدهاها، مادر جان کانر در آخرین فیلم Terminator Genisys. همچنین، او جذاب ترین زن زنده Esquire  است.

علاوه بر این، او توسط مجله اسکرین اینترنشنال به عنوان “ستارگان فردای بریتانیا” معرفی شد. همچنین، عکس او در جلد رولینگ استون نسخه ژوئیه ۲۰۱۷ قرار گرفت. کلارک علاوه بر بازیگری به خاطر فعالیت های بشردوستانه اش نیز شناخته شده است. او همچنین به خاطر کارش برای پرستاران در بریتانیا معروف است.

Emilia Clarke

۱۰.زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲، لین یون

لین یون بازیگر چینی است. وی در ۱۶ آوریل در فی شیا به دنیا آمد. او را با نام انگلیسی Jelly Lin می شناسند. لین یون در سال ۱۳۹۵ در فیلم پری دریایی نقش اصلی را بازی کرد.او از خانواده ای متوسط ​​است. پدرش باربر و مادرش خانه دار است. او اولین فیلمش را زمانی که فقط ۱۸ سال داشت ساخت. در بالای لیستی از ۱۰ زن زیبا در سال ۲۰۲۲ آمده است.

زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲

بیشتر بخوانید: ۱۴ محبوب ترین خواننده های جهان در سال 2022

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا