;
فرهنگ و هنرموسیقی

۱۴ محبوب ترین خواننده های جهان در سال 2022

موسیقی یکی از محبوب ترین چیزهایی است که همواره مردم به آن گوش می دهد و لذت می برد. شاید هیچ کسی در دنیا نباشد که موسیقی نشنود و به آن علاقه ای نداشته باشد. همه مان با توجه به سلیقه های مان به موسیقی علاقه داریم. معمولا در شرایط های مختلف، موسیقی های مختلفی می شنویم. وقتی شد و خوشحالیم، دوست داریم موسیقی شاد بشنویم. وقتی غمگین و غصه دار هستیم، موسیقی می شنویم که دردهای مان را فریاد کند. به هر حال همه مان به نوعی درگیر موسیقی هستیم.

از این رو، در این مقاله از سری مقالات فرهنگ و هنر بخش موسیقی چشمک، ۱۴ محبوب ترین خواننده های جهان در سال ۲۰۲۲ را برای تان معرفی می کنیم.  در این لیست، با تعدادی از ستاره های در حال ظهور و برخی خواننده های با سابقه آشنا خواهید شد. با آشنایی بیشتر با این خواننده های محبوب جهان، بیشتر موسیقی بشنوید و خودتان را غرق لذت و آرامش کنید.

۱.جاستین بیبر

جاستین بیبر احتمالاً جوانترین خواننده ای است که به لطف مدیر خود اسکوتر براون در هر گوشه ای از جهان مشهور شده است. اولین آلبوم این خواننده در سن ۱۶ سالگی به نام ,My Life  او را به جوان‌ترین خواننده تبدیل کرد. موفقیت او به مرور زمان روی هم انباشته شده و او را یکی از محبوب ترین های موسقی جهان ساخت. برخی از محبوب ترین آهنگ های پاپ او مانند «آب سرد»، «بگذار دوستت داشته باشم»، «I’m the One» است.

او برنده دو جایزه گرم، رکورد 21 جایزه موسیقی MTV اروپا، 20 جایزه موسیقی بیلبورد، 18 جوایز موسیقی آمریکا است. این خواننده تاکنون 6 آلبوم منتشر کرده است و آخرین آلبوم او Justice در سال 2021 منتشر شده است. جاستین علاوه بر این که یکی از مشهورترین خوانندگان است، یک چهره برجسته مد با خالکوبی های خاص نیز است.

محبوب ترین خواننده های جهان

۲.محبوب ترین خواننده های جهان، آریانا گرانده

آریانا گرانده با 239 میلیون فالوور، پر دنبال‌کننده‌ترین زن در اینستاگرام و سومین فرد پر دنبال‌کننده در جهان است. او هر آهنگی که منتشر می کند، میلیون ها دنبال کننده اش در اینستاگرام آن را تماشا می کنند. به همین خاصر آهنگ های او پر بیننده و موفق محسوب می شوند. این خواننده که کار خود را از سال 2013 شروع کرد، تا کنون 6 آلبوم منتشر کرده است. آخرین آن ها Positions در سال 2022 منتشر شده است. گرانده به دلیل موضع ثابت خود در مسائل اجتماعی، اغلب در فهرست تأثیرگذارترین افراد مجلات مانند تایم و فوربس قرار دارد. بیلبورد، آریانا را زن سال 2018 انتخاب کرد.

محبوب ترین خواننده های جهان

۳.بیلی آیلیش

بیلی آیلیش آخرین نفری است که به فهرست افراد مشهور در صنعت موسیقی اضافه شده است. او تک آهنگ هایی مانند “همه چیزی که می خواستم”، “پس من هستم” را منتشر کرده که میلیاردها بازدید داشته است. او یکی از معدود خواننده های نسل خود است که نزدیک به 100 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. مردم ابتدا بیلی را در Soundcloud شناختند. هنگامی که او با Interscope Records ثبت نام کرد، آهنگ هایی مانند “Bad Guy” میلیون ها و میلیاردها بازدید و پخش در سراسر جهان داشت. خواننده ای که قبل از رسیدن به 20 سالگی جایزه های مختلف دریافت کرده است، مطمئناً روزی به یک موسیقیدان افسانه ای  تبدیل خواهد شد.

محبوب ترین خواننده های جهان

 

۴.محبوب ترین خواننده های جهان، اد شیران

این بریتانیایی مسحور کننده با صدای جادویی خود واقعاً از هر مرزی فراتر می رود. اد، در واقع یکی از آن هنرمندانی است که نیازی به خودنمایی های مجلل، مقاصد عجیب و غریب، دختران جذاب در ویدیوهای خود ندارد. ساده نگه داشتن آن شعار اوست. با گوش دادن به هر یک از آهنگ های او مانند “قلعه روی تپه”، “Thinking Out Loud”، “Perfect” . این را کاملاً روشن می کند که داستان سرایی از طریق یک آهنگ هنوز مهمترین بخش هنر او است. اد، تاکنون چهار آلبوم منتشر کرده است. فهرست بلندبالای جوایز او شامل چهار گرمی، یک MBE از خانواده سلطنتی بریتانیا، و دومین فرد در فهرست پرمخاطب ترین خواننده های اسپاتیفای است.

محبوب ترین خواننده های جهان

 

۵.زین ملک

بعضی ها زین، را به خاطر موسیقی اش دوست دارند. بعضی ها هم فقط به خاطر ظاهرش طرف دار او هستند. این هنوز برای ما یک راز است که چگونه یک نفر می تواند در عین حال اینقدر گرم و جذاب به نظر برسد. با این حال، بیایید روی نوازنده ای تمرکز کنیم که میلیون ها طرفدار را از طریق موسیقی خود جمع کرده است. این عضو سابق وان دایرکشن، تاکنون سه آلبوم منتشر کرده است. او برای آهنگش برنده جایزه موسیقی آمریکا و جایزه موسیقی ویدئویی ام تی وی شده است. حرفه انفرادی زین در سال 2015 زمانی که او گروه پسر را ترک کرد و به RCA رکوردها پیوست، شروع شد. از آن زمان به بعد همیشه منحنی رشد او صعودی بوده است.

محبوب ترین خواننده های جهان

۶.تیلور سویفت

ما دوست داریم تیلور سویفت را شاهزاده خانم موسیقی پاپ بنامیم. گوش دادن به آهنگ های او بسیار لذت بخش است و اجرای او، فوق العاده است. تیلور کار خود را با آزمایش آهنگ های کانتری در آلبوم خود در سال 2006 آغاز کرد. از آن زمان او در آلبوم هایی مانند Fearless, Red, Reputation درخشید. تاکنون 9 آلبوم منتشر کرده است. او برنده 11 جایزه بزرگ است. او دو آلبوم در سال 2022 منتشر کرد، (فولکلور و همیشه). این دو آلبوم بسیار موفق شد و جایزه های بزرگی برای تیلور به ارمغان آورد.

محبوب ترین خواننده های جهان

۷.محبوب ترین خواننده های جهان، سلنا گومز

سلنا گومز با آهنگ های پاپ خود بارها و بارها خود را بازتعریف کرده است. این دختر اهل تگزاس، کار خود را در یک برنامه تلویزیونی به نام The Wizards of the Waverly Place آغاز کرد. سلنا علاوه بر تولید موسیقی عالی و اجرای برنامه های تلویزیونی فعالیت هایی در بازیگری داشته است. او در چندین فیلم از جمله “داستان سیندرلا دیگری”، “مونته کارلو” و “یک روز بارانی در نیویورک” کار کرده است. از سه آلبوم انفرادی او، رقص ستارگان، احیاء، نادر، هر یک او را به اوج رسانده. با این آلبوم ها او به یکی از محبوب ترین خواننده های زن نسل ما تبدیل شده است. این خواننده در سال 2017 به عنوان بهترین زنان بیلبورد، انتخاب شد.

محبوب ترین خواننده های جهان

۸.دوآ لیپا

دوران حرفه ای دوآ، حتی به مرز پنج سال هم نرسیده است. اما این بدان معنا نیست که او نمی تواند یکی از محبوب ترین خواننده های بریتانیا باشد. اولین آلبوم او، در سال 2017 منتشر شد. این آلبوم موفقیت آمیز بود. در جدول آلبوم های بریتانیا به رتبه سوم رسید. در جدول تک آهنگ های بریتانیا در صدر قرار گرفت. حتی چند جایزه بریت دریافت کرد. دوآ، پس از تثبیت نام خود در صنعت موسیقی، تاکنون تنها دو آلبوم منتشر کرده است. آلبوم دوم، Future Nostalgia  به یک موفقیت بین المللی در 15 کشور رسید. دوآ همچنین، برنده جایزه گرمی بهترین آلبوم آواز پاپ برای این آلبوم شد.

محبوب ترین خواننده های جهان

۹.آدام لوین

خواننده گروه Maroon 5 یکی از محبوب ترین ستاره های پاپ زمان ما است. این گره از زمانی که در اوایل دهه 2000 شروع به کار کردند در صدر گروه های پاپ قرار گرفتند. آهنگ‌هایی مانند «دختران مثل تو»، «گوشی تلفن همراه» و «خاطرات» حتی امروز طرف دار دارد. آدام، در این گروه توانمندی عجیبی در حوزه موسیقی پاپ دارد. او علاوه بر خواننده بودن، یک کارآفرین موفق است که یک برند سازهای موسیقی و برخی از مشاغل دیگر را اداره می کند.

محبوب ترین خواننده های جهان

۱۰.محبوب ترین خواننده های جهان، مایلی سایرس

مایلی سایرس در حوزه موسیقی یک اوعجوبه است. بازیگر مشهور «هانا مونتانا» با حفظ موفقیت خود به عنوان یک بازیگر کودک به معنای واقعی کلمه تماشاگران را شوکه کرد. او تاکنون هفت آلبوم منتشر کرده است که تقریباً همه آن ها در لیست پنج برتر بیلبورد 200 قرار دارند. مجله تایم او را در هفت شماره متوالی از رتبه 08 تا 14 فهرست کرده است. بیلبورد همچنین این ستاره بی نظیر را در جدول بهترین هنرمندان تمام دوران خود قرار داد. بنابراین، اگر به مایلی اعتقاد نداشتید، یا با او آشنا نبودید، وقت آن است که آهنگ ها او را گوش کنید و لذت ببرید.

محبوب ترین خواننده های جهان

۱۱.شان مندز

شان مندز نیز یکی دیگر از اعجوبه های موسیقی است. این خواننده  کانادایی با آهنگ ها و اجراهای فوق العاده اش، حال و هوای متفاوتی را در میان طرف دارانش خلق می کند. در واقع توانایی استادانه او در بیان داستان های بسیار متفاوت با کلمات و لحن عجیبش غیرقابل توصیف است. ممکن است او را به خاطر بداخلاقی‌هایش در آهنگ «There Is Nothing Holding Me Back» دوست داشته باشید. ممکن است او را به ‌خاطر ظاهر پر زرق و برق‌اش در «Senorita» دوست داشته باشید. یا شاید برداشت او از خشونت خانگی در «Treat You Better» قلب شما را ذوب کند. در حوزه موسیقی اوغیر قابل توصیف است. او تاکنون چهار آلبوم منتشر کرده است. دارای نشان جوانترین هنرمند مردی است که تا به حال دارای چهار آلبوم بیلبورد 200 است.

محبوب ترین خواننده های جهان

۱۲.پست مالون

چیزهای زیادی در مورد تاریخچه موفقیت و محبوبیت پست مالون وجود دارد. پست، حرفه خوانندگی خود را به طور رسمی در سال 2016 آغاز کرد. او در عرض چند سال، دو آلبوم در بالای بیلبورد 200 داشت. تک آهنگ های اولیه او نیز اغلب در لیست R&B و Hip Hop قرار می گرفتند. پست، بدون شک یک خواننده عالی در زمینه رپ با خوانندگانی مانند دریک و دیگران است. مهم‌ترین دستاوردهای این رپر خالکوبی شده شامل شش نامزدی جایزه گرمی است. رکوردی  که برای اولین بار است که به طور همزمان در بیلبورد رپ ایرپلی و بزرگسالان معاصر رتبه‌بندی شده است.

محبوب ترین خواننده های جهان

۱۳.محبوب ترین خواننده های جهان، خالد

خالد با یک آلبوم دو پلاتینوم آمریکایی، در سن 19 سالگی وارد صنعت موسیقی شد. پروژه بعدی او با Logic  بود که در همان سال تک آهنگ هایش جایزه گرمی دریافت کرد. در عرض یک سال از حضورش در این صنعت، او شروع به همکاری با نوازندگانی مانند Halsey، Benny Blanco، Normani و غیره کرد. او در تک آهنگ “Youth” با Shawn Mendes کار کرد. در این آهنگ موقعیت های آشفته اجتماعی-سیاسی برخی از نقاط داغ را به تصویر می کشید. خالد تا هنوز دو آلبوم دارد. Free Spirit، دومین آلبوم او است که در بالای بیلبورد 200 منتشر شد.

محبوب ترین خواننده های جهان

 

۱۴.دمی لواتو

دمی لواتو کار خود را با بازیگری آغاز کرد. بعد از حضور در چند برنامه تلویزیونی و فیلم، زمان آن رسیده بود که موسیقی را جدی بگیرید. اولین آهنگ او یک تک آهنگ یا یک EP نبود.  بلکه در واقع یک پخش فیلم بود که دمی آن را برای فیلم “Camp Rock” ضبط کرد. در بیلبورد Hot 100 در رتبه نهم قرار گرفت،.در نتیجه، او با هالیوود رکوردز قرارداد بست. اولین آلبوم را در سال 2008 به نام فراموش نکنید منتشر کرد. پس از انتشار این آلبوم او به سرعت محبوبیت پیدا کرد و در بیلبورد 200 به رتبه دوم رسید. از آن زمان، این هنرمند که دو بار نامزد دریافت جایزه گرمی شده بود، هفت آلبوم منتشر کرده است که آخرین آنها Dancing with the Devil… the Art of Starting Over است.

محبوب ترین خواننده های جهان

 

 

 

 

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. لیست مزخرف
    د چیکند بهترین خواننده جهان سال ۲۰۲۱ انیجا نیست
    مایکل جکسون کجاس؟
    کجاست امینم؟هرچند فنش نیستم اما بالاخره باید باشه.
    افتضاح.

  2. اسکلللللللل ها بی تی اسو چرا نزاشتیییییییییددددددددددددددددد بی تی اس بهترین خواننده هسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

  3. شما سلیقه ای لیست ننویس بی تی اس جزو محبوب ترین خواننده های سال هستش در تمامی آمار و سایت های خارجی شماها فقط تغیر لیست بلدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا