;
دنیای مدآرایش و زیبایی

رازهای زیبایی و آرایش جیجی حدید، جذاب ترین سوپر مدل آمریکایی

 جیجی حدید یکی از زیباترین سوپر مدل های آمریکایی است که در هر فرصتی به سوالات مربوط به زیبایی و آرایش پاسخ می دهد. او دوست دارد در این زمینه دانش خود را با دختران و زنان دیگر به اشتراک بگذارد. به علوه او از آنجایی که در مالیبو زندگی می کند، می توان گفت که او هرگز نیازی به آرایش ندارد. اگر زندگی ای داشتید که بتوانید مدرسه را رها کنید و به ساحل بروید، آیا آرایش می کردید؟ در این مطلب از سری مطالب دنیای مد به رازهای زیبایی و آرایش جیجی حدید مدل آمریکایی می پردازیم. شما با تمام رازهای زیبایی و آرایش طبیعی و جذاب او آشنا می شوید.

بیشتر بخوانید: ۱۲ مهم ترین ترفندهای زیبایی آیشوریا رای که هر کسی می تواند انجام دهد!

جیجی حدید

جیجی حدید وقتی بزرگ می‌شود از آرایش سنگین اجتناب می‌کند، زیرا نیازی به کفش‌های پاشنه بلند یا آرایش سنگین ندارد، رژ لب‌هایی با رنگ طبیعی و کانتورینگ سبک را دوست دارد. با علم به این که او نیاز به خلاقیت در صنعت زیبایی دارد، می توان گفت که او مد را از نزدیک دنبال می کند و به لباس هایی که در مراسم می پوشد اهمیت زیادی می دهد. چون او را بیشتر در زندگی روزمره با کفش های کتانی، تی شرت و شلوار جین می بینیم. او نیز این موضوع را تایید می‌کند و می‌گوید که در واقع هر بار آن را به صورت غیررسمی و معمولی برای دوستانش می‌پوشد.

جیجی حدید که مادرش یک مدل است، زمانی که او کوچک بود جلوی دوربین های عکاسی آمد. او می‌گوید سوپر مدل مورد علاقه‌اش کندیس سوانپول است. وقتی به آنها نگاه می کنید می توانید شباهت بین آنها را ببینید. حتی اگر نگوید که همیشه او را مثال می‌زند، حدید می‌گوید که در ویدیوهایی که می‌گیرد از آثار و سبک او پیروی می‌کند و از جامعه‌ای که در آن کار می‌کند یاد گرفته است که چگونه جذاب باشد.

رازهای زیبایی و آرایش جیجی حدید مدل آمریکایی

 

۱. ورزشکار و دوستدار سلامتی

جیجی حدید با بیان این که در زندگی روزمره زنانه به نظر نمی رسد، در تمام دوران دبیرستان والیبال بازی می کرد و هنوز هم ورزش می کند. این مدل زیبا با بیان این که رقابتی است، دوست دارد تمریناتش را بیرون انجام دهد. علاوه بر این، روز بعد از مصرف فست فود، او با آب سبزیجات تغذیه می کند. او بیان می کند که اگرچه ترجیح می دهد غذای خود را بپزد، اما همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده هم مصرف می کند. ولی پس از آن  دوباره شروع به خوردن غذاهای سالم می کند. همانطور که متوجه شدید، نکته کلیدی این است؛ حتی اگر در این بین بد غذا بخورید، به طور کلی باید بیشتر سالم غذا بخورید.

رازهای زیبایی و آرایش جیجی حدید مدل آمریکایی

۲. رازهای زیبایی و آرایش جیجی حدید مدل آمریکایی، موهای زیبا و درخشان

او هر روز موهایش را نمی شویید زیرا می داند که اگر هر روز این کار را انجام دهد خشک می شود. علاوه بر این، او ترجیح می دهد به جای تغییر کامل رنگ موهایش، درخشش را در این بین اضافه کند. یعنی او زیاد با رنگ کردن موها با فاصله های نزدیک موافق نیست. زیرا رنگ کردن زیاد باعث آسیب به موها و صعیف شدن موها می شود. بنابراین جیجی حدید که مو های حجیم تر و سالم تر دارد، دوست ندارد همیشه به آرایشگاه برود. اگرچه باورش سخت به نظر می رسد، اما او می گوید که تنها یک بار در هر ۶ ماه به آرایشگاه می رود.

او ترجیح می دهد از شامپوهای تهیه شده برای موهای بلوند استفاده کند و همچنین از سرم های مو استفاده می کند. علاوه بر اینها، جیجی حدید پیشنهاد دیگری هم دارد. او می گوید از برس هایی که موهای نوزادان را شانه می کند استفاده کنید. زیرا آن برس ها به شدت نرم است و به پوست سر و ریشه موها آسیب نمی زند!

رازهای زیبایی و آرایش جیجی حدید مدل آمریکایی

بیشتر بخوانید: اسرار زیبایی طبیعی مونیکا بلوچی در ۵۷ سالگی + رژیم غذایی او

۳.به تمیزی پوست و بدن اهمیت می دهد

جیجی حدید از محصولات خیلی گران قیمت برای شستن صورتش استفاده نمی کند. وقتی محصولات آرایشی اش تمام می شود، برندهای دیگری را امتحان می کند. اما این مدل زیبا از کرم های مرطوب کننده قوی برای بدن خود استفاده می کند. او بیشتر محصولات بدون پودر را به عنوان دئودورانت ترجیح می دهد. اگر شما هم از لکه های سفید زیر بغل خود شکایت دارید، باید دئودورانت بدون پودر را انتخاب کنید.

جیجی حدید در مراسم های خاص از عطرهای تند استفاده می کند. ولی در زندگی روزمره خود از عطرهای سبک تری استفاده می کند. او می گوید که در حال حاضر چهره تبلیغاتی یک عطر است و در دعوت نامه ها از آن استفاده می کند.

رازهای زیبایی و آرایش جیجی حدید مدل آمریکایی

۴.رازهای زیبایی و آرایش جیجی حدید مدل آمریکایی، نکات آرایشی او

جیجی حدید برای زیرسازی یا فونداسیون صورتش بیشتر از محصولات مایع استفاده می‌کند. او می‌گوید که از محصولی که مادرش استفاده می‌کرده خوشش آمده و شروع به استفاده از آن ها کرده است. حدید دوست دارد با استفاده از یک برس فونداسیون ساخته شده از بامبو، محصول را به خوبی روی پوست خود بمالد تا کاملا جذب پوستش شود. علاوه بر این، او ترجیح می دهد از محصولاتی با روکش درخشان استفاده کند تا روکش مات. او زیاد از کانسیلر استفاده نمی کند زیرا دوست دارد کک و مک خود را نشان دهد.

اگر تازه جوش یا لک هایی دارد که باید پوشانده شود، فقط از کانسیلر در آن نواحی استفاده می کند و سپس ترجیح می دهد با استفاده از رژگونه آرایش خود را کامل کند. حدید همیشه قبل از استفاده از یک ریمل مشکی زیبا مژه هایش را فر می کند. در صورتی که نیاز به آرایش سنگین داشته باشد و به یک مراسم دعوت شده باشد، از خط چشم و ریمل های حجم دهنده استفاده می کند. در نهایت جیجی حدید ابروهایش را هم رنگ و اصلاح کرده است. زیرا او یکی از کسانی است که فکر می کند فرم دادن به ابروهایش چهره را تغییر می دهد.

او اگر به یک مراسم خاص دعوت شود، خط چشم مشکی و کلاسیک را ترجیح می دهد. ترفند اصلی این است که اگر پوست او شروع به خشک شدن کند و آرایشش بعد از ساعت ها ترک بخورد. او آرایش خود را با یک تونیک مرطوب کننده دلخواه تازه می کند.

بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین رنگ مو براساس رنگ پوست + عکس

رازهای زیبایی و آرایش جیجی حدید مدل آمریکایی

رازهای زیبایی و آرایش جیجی حدید مدل آمریکایی، نکته آخر

اگر می خواهید شبیه جیجی حدید زیبایی طبیعی داشته باشید، چه تغییراتی می توانید در کیف آرایش خود ایجاد کنید؟

 

۱.شما باید فونداسیون های مبتنی بر آب یا مایع را انتخاب کنید. بدون تردید، حدید که پوستش هرگز مات به نظر نمی رسد، ظاهر شاداب خود را مدیون همین فونداسیون هاست.

۲.اگر چشمان رنگارنگی مانند جیجی حدید دارید، می توانید سایه چشم های قهوه ای، سبز زمردی، قرمز و خاکستری را برای برجسته کردن رنگ آن انتخاب کنید.

۳.برای درخشش پوست حتی بدون آرایش، براساس نوع پوست، شما باید با محصولات مناسب، تمیز و مرطوب کنید.

۴.می توانید یک خط چشم مشکی بسیار نازک و روشن مانند جیجی حدید را به مژه های خود بزنید یا ریمل خود را بیشتر در قسمت پایین مژه حرکت دهید و به این ترتیب زیبایی چشم های خود را برجسته کنید.

۵.حتما باید بالم لب، فر مژه و رژگونه با رنگ های طبیعی همراه داشته باشید.

۶.اگر شب به مراسمی دعوت شده اید و قصد دارید به رژ لب های قرمز روی بیاورید، باید مراقب باشید که در آرایش چشم زیاده روی نکنید.

۷. سعی کنید هنگام استفاده از رژ لب بیشتر از رنگ های طبیعی و محصولات کرم رنگ را انتخاب کنید و زیاده روی نکنید.

۸.هنگام انتخاب رژ لب در رنگ های طبیعی، باید رنگ پوست خود را در نظر بگیرید و طبیعی ترین رژ لب را بخرید.

۹.شبیه جیجی حدید، ابروهای طبیعی داشته باشید. باید ابروهای خود را تا حد امکان طبیعی شکل داده و  و آنها را شانه کنید.

بیشتر بخوانید: این ۵ اشتباه ساده آرایشی چهره شما را پیر و سن شما را زیاد نشان می دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا