;
دنیای مدآرایش و زیبایی

مدل موی کوتاه شیک و جذاب: ۱۳ مدل موی باب پیکسی برای بهار و تابستان

مدل موی باب پیکسی –  Pixie Bobبهترین مدل مو برای خوشامدگویی به فصل بهار و تابستان است. زیرا این مدل مو در فصل گراما، شیک، جذاب، خاص و به معنای واقعی کلمه خنک است. به علاوه خانم های باکلاسی که عاشق خاص بودن هستند در این فصل های سال موهای کوتاه را بیشتر می پسندند. به ویژه اگر مدل موی باب پیکسی باشد. مدل باب پیکسی، یک مدل موی زنانه کوتاه، جذاب و پر طرف داری است که طول آن بین پیکسی و باب یعنی طول گوش و طول گردن متغیر است. به خصوص اگر صورت گرد پر، بیضی یا قلبی شکل دارید، این مدل مو به چهره شما جذابیت و زیبایی وصف ناپذیری می دهد. بنابراین در این مطلب از سری مطالب آرایش و زیبایی چشمک به انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی پرداخته می شود. شما با انتخاب مدل موی باب پیکسی فوق العاده جذاب و زیبا می شوید.

بیشتر بخوانید: ۴ نکته مهم برای مراقبت از موهای نازک + جلوگیری از ریزش مو

۱۳ مدل موی باب پیکسی برای بهار و تابستان

۱.انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی، مینی چتری

مدل‌های موی باب پیکسی معمولاً هاله‌ای باحال و زیبایی برای زنان و دختران سرسخت و جسور ایجاد می کند.  اگر زنان جسور و مستقلی هستید توصیه می شود که چتری‌های کوتاه را نیز به مدل موهای تان اضافه کنید. این چتری های کوتاه و شیک حتی برای دخترانی با قد پیشانی کوچک‌تر نیز جذاب است. عرض چتری شما کاملاً به خواست شما بستگی دارد. اما توصیه می شود که در این مورد به آرایشگر خود اعتماد کنید. آرایشگر شما ممکن است چتری های کوتاه را به شما توصیه کند که با فرم صورت یا اندازه پیشانی شما مناسب تر باشد.

اگر صورت شما خیلی کوچک است، چتری های پهن تر ممکن است برای شما بهتر به نظر برسد و حتی ممکن است جذابیت و زیبایی فوق العاده به ظاهر شما ببخشد. صورت‌های پهن‌تر بهتر است که از چتری‌های کوتاه با پهنای کمتر استفاده کنند، این چتری ها تا حدودی صورت شما را تغییر می دهد و صورت تان خاص تر می شود.

انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی

بیشتر بخوانید: 9 بهترین ترفند برای فر کردن موها، بدون استفاده از وسایل گرمازای آرایشی!

۲. موج دار و ژولیده

مدل موی موج دار و ژولیده نیز یکی از مدل های جذاب باب است که برای تابستان بسیار شیک است. به خصوص اگر برای تفریح به ساحل و گردش بروید این مدل مو فوق العاده است. به علاوه این مدل برای کسانی که موهای ضخیم و خشکی دارند انتخاب خوبی است. شما می توانید این مدل موی تان را با یک رنگ تازه مانند پلاتینیوم رنگ کنید. موهایی با ظاهر ژولیده و چنین رنگی خیلی جذاب می شود.

انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی

۳.انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی، مدل موی فرنچ

در این مدل لایه ها و پشته های پیکسی خود را به حداقل برسانید و با چتری های حاشیه ای همراه شوید. این مدل موی باب بسیار شیک و امروزی است. در واقع این مدل مو، بیشتر زنان را شاد، جذاب و رمانتیک نشان می دهد. مدل موی فرنچ برای زنان و دختران با موهای صاف که به حجم بیشتری روی تاج خود نیاز ندارند، عالی است. به علاوه این یک مدل موی عالی برای شستشو و مراقبت راحت و آسان موها است.

انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی

بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین رنگ مو براساس رنگ پوست + عکس

۴.مدل موی حجم دهنده باب

برای دخترانی که رویای موهای پرپشت و پر حجم دارند، این مدل انتخاب عالی است. زیرا این مدل به راحتی به موها حجم فوری و خوبی می دهد. به علاوه برای خانم هایی که موهای نازکی دارند، هایلات کردن نیز باعث پرپشت به نظر رسیدن موها می شود.

اگر می خواهید موهای خود را رنگ کنید، سایه شکلاتی با هایلایت های کاراملی را انتخاب کنید. زیرا یک ترکیب رنگ کلاسیک که بر روی مدل موی مدرن گذاشته می شود، واقعا یک استایل بسیار شیک و جذاب را ایجاد می کند.

انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی

بیشتر بخوانید: رشد و تقویت موهای نازک: این ۵ مواد غذایی به رشد موهای شما کمک می کند

۵.انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی، مدل سلایت

موهای خود را با ژل حالت دهید و با یک شانه دندانه دار یا با انگشتان خود آن ها را به عقب شانه کنید. این مدل موی باب بیشتر سبکی غیررسمی، فانتزی و هیجان‌انگیزتر دارد. اما ظاهری صاف موها می‌تواند آن را مرتب و رسمی تر نشان دهد.

انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی

۶.مدل پلاتینیوم باب

موهای خود را با رنگ پلاتینی خنک رنگ کنید تا موهای تان را به موهای براق تبدیل کند. این سایه همچنین به شما کمک می کند تا ظاهری مهربان تر داشته باشید. به خصوص اگر سبزه‌ای با موهای مشکی هستید. به طور مرتب از شامپو بنفش استفاده کنید تا رنگ موهای تان برنجی یا زرد نشود. البته توصیه می شود در هفته چند بار از آن استفاده کنید تا پس از مدتی به هفته یک بار کاهش دهید در غیر این صورت موهایتان بنفش می شود.

انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی

۷. صورتی پاستلی باب

بهتر است این مدل مو را با رنگ صورتی پاستلی در سایه های متضاد قرمز و یاسی رنگ کنید. فوق العاده جذاب و شیک می شود. برس یا مقداری موم را روی موهای مرطوب و خشک شده با حوله بمالید و موهای خود را به پهلو تقسیم کنید. این کار یک موج حجیم در یک طرف ایجاد می کند و می تواند به جلوگیری از صاف شدن موهای شما کمک کند. به خصوص کسانی که موهای صاف و نازک دارند این روش عالی است.

انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی

بیشتر بخوانید: فواید کپسول ویتامین E برای داشتن موهای پرپشت + جلوگیری از ریزش مو

۸.انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی، نامرتب و ژولیده

اگر از آن دسته افرادی هستید که موهای نامرتب و ژولیده را دوست دارید، این مدل باب برای شما مناسب است. موهای خود را در دو طرف کوتاه کنید، اما قسمت میانی را بلند نگه دارید. صبح، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری موم را روی موهای خود بمالید و آن را ول کنید. یا آن طور که دوست دارید حالت دهید. حالت دادن به موهای تان هرگز بیش از ۱۰ دقیقه طول نمی کشد. با این مدل مو هر نوع حالت دادن کار راحتی است.

انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی

۹.مدل موی حجم دهنده باب

می خواهید در یک عروسی شرکت ‌کنید، اما موهای تان آنقدر بلند نشده است که بتوانید آن‌ها را ببندید. پس این مدل انتخاب عالی است. در واقع این ظاهر بسیار زنانه و تند است و ۱۰۰ درصد مورد تایید دختران است. متوجه خواهید شد که وقتی مدل موی باب پیکسی دارید. صرفا یک برس و یک اسپری موی سبک کافی است. جایی که موهای تان را جدا می کنید تغییر دهید، آنها را به گونه ای متفاوت مدل دهید. خودتان متوجه خواهید شد که یک باب پیکسی خیلی بیشتر از یک مدل موی کوتاه است.

انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی

بیشتر بخوانید: 3 بهترین درمان طبیعی برای تقویت و رشد مو که اثرات آن شگفت انگیز است!

۱۰.مدل تمیز برای صورت های کوچک

اگر صورت کوچکی دارید که با اندام کوچک تان مناسب است. توصیه می شود که از کوتاهی مو به سبک موهای پشمالو دوری کنید، به خصوص اگر موهای پرپشت و نامنظم دارید. زیرا یک پیکسی زیبا که با مقداری موم به اندازه نخود جلا داده شده است، ظاهری عالی برای زیبایی صورت کوچک است. صورت را خیلی خوب قاب می کند و از بزرگتر جلوه دادن موهای شما از بدن جلوگیری می کند.

انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی

۱۱.انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی، موج دار

باور کنید یا نه، مدل موی کوتاه مجعد دخترانه بسیار مورد تایید همه است. اگر از تلاش برای نرم نگه داشتن موهای مجعد و وز خسته شده اید، مدل موی پیکسی باب را امتحان کنید. در واقع، این یک مدل مویی است که به دختران مجعدی توصیه می شود. با این مدل مو کار تان بسیار راحت می شود. به علاوه شیک و جذاب دیده می شوید. زیرا موهای شما، بر خلاف پوست شما، نمی توانند به راحتی از آسیب بهبود پیدا کنند. تنها راه برای احیای موهای سالم این است که آنها را جدا کنید و اجازه دهید به طور طبیعی رشد کنند.

انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی

بیشتر بخوانید: اسرار زیبایی طبیعی مونیکا بلوچی در ۵۷ سالگی + رژیم غذایی او

۱۲.مدل موی فر

این یک مدل موی عالی برای کسانی است که موهای فر را دوست دارند. با این مدل مو زیبایی تان خیره کننده می شود. به خصوص با این مدل مو توصیه می شود از رژ لب قرمز استفاده کنید.

انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی

۱۳.مدل موی رمانتیک برای موهای مجعد

در دنیای مد خیلی ها عاشق استایل های دخترانه ساده و فرانسوی هستند.  مدل موی مجعد بسیار بی دردسر و شیک است. به علاوه برای دخترانی با موهای موج دار و مجعد عالی است. اما اگر موهای صافی دارید، می توانید آن را به تنهایی فر کنید. چتری های کوچک یعنی مینی چتری شخصیت جذابی به شما می دهد و جلوه خاصی به شما می دهد.

انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی

بیشتر بخوانید: 6 استفاده نادرست از محصولات آرایشی که احتمالاً تاکنون نمی دانستید!

انواع مدل موی کوتاه باب پیکسی، سخن آخر

مدل موی باب پیکسی به طور شگفت انگیزی همه کاره است و برای همه سنین و انواع مو مناسب است. شما می توانید از مدل پیکسی برای استایل های مختلف استفاده کنید. به علاوه کسانی که موهای نازکی دارند با این مدل های باب می توانند به موهای شان حجم ظاهری ببخشند. با این مدل مو هر سبک لباسی را می توانید استفاده کنید. تردید نداشته باشید و در این بهار و تابستان از این مدل ها استفاده کنید. همیشه یک نواخت بودن جذاب نیست. با این مدل ها متفاوت و شیک باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ موهای جوان کننده: با این ۹ رنگ مو جوان تر و جذاب تر شوید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا