;
دانش

چرا بیشتر دزدان دریایی از چشم بند استفاده می کردند!| آیا همه دزدان دریایی یک چشم بودند!؟

دزدان دریایی و چشم بند: چرا دزدان دریایی از چشم بند چشمی استفاده می کردند؟ فکر می کنید علت چیست؟ در تمام فیلم ها و تصاویر شما دزدان دریایی را با یک چشم می بینید. بواقع استفاده از یک چشم بند به مشخصه اصلی دزدان دریایی تبدیل شده است. اما باید بدانید که این چشم بندها به چشم از دست رفته مربوط نمی‌شود، بلکه برای بهتر دیدن در تاریکی است. با بخش دانش مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: 10 مسخره ترین رژیم غذایی کاهش وزن که باور نمی کنید کسی در گذشته آنها را انجام می داده!

دزدان دریایی و چشم بند

شاید بپسندید: مسکن های طبیعی: کدام مسکن های طبیعی برای کدام دردها استفاده می شوند؟

آیا آنها با دو چشم بهتر نمی دیدند؟

خوب، اکنون به این مسئله خوب فکر کنید. وقتی شما از یک منطقه روشن و خوب به یک منطقه تاریک وارد می شوید، چشمان شما مدتی طول می کشد تا با تاریکی سازگار شود. این مسئله، تطابق چشم نامیده می‌شود که ممکن است ۲۵ دقیقه طول بکشد تا هنگام انتقال از نور شدید به تاریکی شدید، چشمان بتواند بینایی درست خود را بدست آورد.

احتمالاً بپسندید: نحوه پرورش لیمو در گلدان در 4 مرحله عملی

دزدان دریایی و چشم بند

احتمالاً بپسندید: اگر هر صبح ناشتا یک لیوان آبلیمو گرم بنوشید چه اتفاقی می افتد!؟ | فواید نوشیدن آبلیمو در ناشتا

خوب، این مسئله چگونه به دزدان دریایی کمک می کند؟

روی عرشه، پ درخشش نور آفتاب بسیار روشن بود و در زیر عرشه، تاریکی شدیدی حکمفرما بود. وقتی ما از محیط تاریکی وارد محیط روشن می‌شویم، چشم‌هایمان به سرعت با نور زیاد تطابق پیدا می‌کنند، اما وقتی عکس قضیه اتفاق می‌افتد، مدت زیادی طول می‌کشد تا چشم‌های ما به تاریکی عادت کنند.

احتمالاً بپسندید: 9 جالب ترین حقایق در مورد کوکاکولا که قبلا نمی دانستید!

دزدان دریایی اغلب در بالا و پایین عرشه ها حرکت می کردند، بنابراین با پوشیدن یک چشم بند، یک چشم آنها دائماً با تاریکی سازگار می شد. این بدان معناست که وقتی به زیر عرشه می‌رفتند، فقط می‌توانستند چشم بند خود را تغییر داده و باز کنند. این مسئله سبب می شود که بینایی آنها را در تاریکی بسیار بهتر از افرادی می‌کرد که از مناطق روشن به این مناطق می رفتند و بدین علت با تاریکی سازگار نبود. شما می توانید خود این مسئله را امتحان کنید.

شاید بپسندید:میلیاردرهای زاغه‌ نشین، از ایلان ماسک تا بیل گیتس|تبدیل میلیاردرها به افراد فقیر با هوش مصنوعی!

دزدان دریایی

احتمالاً بپسندید: 5 شگفت انگیزترین حقایق جالب در مورد تابلو مونالیزا

اگر باور نمی‌کنید خودتان امتحان کنید

وقتی بعداً به خانه می‌روید، چراغ‌های یکی از اتاق‌های خانه‌تان را خاموش کنید و در حالی که در یک اتاق نورانی ایستاده‌اید، یک چشم خود را با دست بپوشانید. به اتاق تاریک بروید، چشم خود را باز کنید و متوجه خواهید شد که چقدر این کار در مقایسه با راه رفتن به یک اتاق تاریک از یک اتاق روشن به طور معمول تفاوت دارد.

احتمالاً بپسندید: در خانه یک کرم دور چشم سه کاره بسازید: این کرم خانگی باعث رفع چین و چروک، خطوط ریز و حلقه های تیره چشم می شود!

خب! حتما در تمام این سال ها به این فکر بودید که دزدان دریایی از یک چشم کور هستند. اما اکنون متوجه شده اید که واقعا این طور نبوده است.

شاید بپسندید: چرا هیچ کس در عکس های قدیمی لبخند نمی زد و همه جدی بودند!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سه =

دکمه بازگشت به بالا