;
دنیای مدگوناگون

در خانه یک کرم دور چشم سه کاره بسازید: این کرم خانگی باعث رفع چین و چروک، خطوط ریز و حلقه های تیره چشم می شود!

کرم دور چشم طبیعی:  کرم دور چشم خانگی برای رفع چین و چروک، خطوط ریز و حلقه های تیره زیر چشم بسیار موثر است. به علاوه می تواند به سفت شدن پوست و کاهش پف کردگی کمک کند. در اصل، به عنوان یک لوسیون ضد پیری صورت عمل می کند.

با افزایش سن، بدن ما کلاژن کمتری تولید می کند. در کنار استرس و کم خوابی، دچار سیاهی و پف زیر چشم و چین و چروک اطراف چشم می شویم. اگر به دنبال بهترین و ساده ترین کرم دور چشم خانگی هستید، پس این دستورالعمل را که در بخش دنیای مد توضیح داده شده، امتحان کنید!

بیشتر بخوانید: ترفندهای آرایشی برای جوان تر شدن: چگونه آرایش کنیم تا زیبا تر و جوان تر به نظر برسیم؟

طرز تهیه کرم های صورت

وقتی صحبت از کرم های صورت خانگی به میان می آید، می توانید هر چقدر که می خواهید فانتزی یا ساده بگیرید. من متوجه شده ام که روغن نارگیل ساده یکی از بهترین محصولات برای استفاده در صورت، به خصوص زیر چشم است. برای بهترین نتیجه به دنبال روغن نارگیل فرابکر باشید که تصفیه نشده و با پرس سرد باشد.

کرم دور چشم طبیعی، همچنین می توانید از کره انبه، کره کاکائو یا کره شی استفاده کنید. افزودن روغن های ضروری به کرم شما فواید زیادی برای ضد پیری می دهد و می تواند به جوانسازی پوست کمک کند. اگر روغن‌های ضروری ندارید، این کرم همچنان با 2 ماده ساده درست می‌شود: روغن نارگیل و روغن ویتامین E.

احتمالاً بپسندید: بوتاکس خانگی: ماسک سفیده تخم مرغ برای سفت کردن پوست را با این روش درست کنید!

کرم زیر چشم طبیعی

همانطور که گفتم، ما فقط به چند ماده برای درست کردن کرم زیر چشم نیاز داریم. پایه این دستور روغن نارگیل است. همچنین می توان روغن ویتامین E و روغنهای ضروری را اضافه کرد. این مواد بسیار مرطوب کننده هستند و می توانند به کاهش چین و چروک، خطوط ریز و سیاهی دور چشم کمک کنند. این ترکیب عالی برای یک کرم ضد پیری خانگی است.

شاید بپسندید: بهترین پاک کننده آرایش صورت: ۶ پاک کننده آرایش خانگی عالی برای پاکسازی و جوانسازی پوست!

آیا می توانید از روغن نارگیل برای صورت استفاده کنید؟

کرم دور چشم طبیعی، روغن نارگیل برای پوست بسیار شگفت انگیز است و تقریباً در تمام محصولات مراقبت از پوست ارگانیک یافت می شود. برای ساخت لوسیون ضد پیری عالی است زیرا وقتی جذب پوست می شود، به قوی نگه داشتن بافت های همبند کمک می کند. این می تواند به کاهش چین و چروک و خطوط ریز به خصوص دور چشم کمک کند.

کرم دور چشم طبیعی، روغن نارگیل یک ضد باکتری طبیعی، ضد قارچ و مرطوب کننده عالی برای پوست های خشک است. همچنین بسیار ملایم است و روی پوست حساس دور چشم و صورت بسیار موثر است.

احتمالاً بپسندید: خانم ها بخوانند: مردها عاشق این ۸ مدل موی زنانه هستند!

کرم دور چشم طبیعی

روغن ویتامین E برای کرم زیر چشم

روغن ویتامین E دارای خواص ضد پیری عالی است. استفاده از یک قطره روغن ویتامین E زیر چشم می تواند به رفع سیاهی دور چشم کمک کند.

مانند روغن نارگیل، روغن ویتامین E به اندازه کافی برای پوست های حساس ملایم است و در کرم زیر چشم و تونر صورت استفاده می شود.

احتمالاً بپسندید: جلوگیری از ریزش مو با آب رزماری: چگونه آب رزماری برای رفع خشکی و ریزش موهای مان درست کنیم؟

روغن های ضروری برای چشم

چندین روغن ضروری را می توان برای کمک به کرم ضد چین و چروک استفاده کرد. البته مطمئن شوید که روغن های ضروری وارد چشم نمی شوند. استفاده از آنها در اطراف چشم تا زمانی که ابتدا به درستی رقیق شده باشند اشکالی ندارد.

برخی از بهترین روغن ها برای رفع چین و چروک، خطوط ریز و کیسه های زیر چشم، کندر، گل رز، اسطوخودوس، سرو و بابونه رومی هستند.

شما می توانید 2 قطره از هر یک از این اسانس ها را در کرم دور چشم تان استفاده کنید. اگر همه آنها را ندارید فقط از آنچه دارید استفاده کنید. این کرم فقط با روغن نارگیل و روغن ویتامین E همچنان عالی عمل می کند!

شاید بپسندید: زندگی خصوصی هانده ارچل: ۱۵ نکته خصوصی در مورد هانده ارچل زیباترین بازیگر ترک که نمی دانستید!

۱.اسانس کندر

کرم دور چشم طبیعی، کندر می تواند ظاهر لکه های ناشی از افزایش سن، تغییر رنگ پوست و لکه های خورشید را کاهش دهد. اگر رنگ پوست ناهموار یا حلقه های تیره زیر چشم دارید، می توانید از اسانس کندر استفاده کنید. همچنین برای سفت کردن پوست عالی است.

۲.اسانس گل رز

اسانس گل رز برای پوست های خشک و چین و چروک باورنکردنی است. گل رز سرشار از ویتامین C است و بدن شما را تشویق می کند تا کلاژن بیشتری تولید کند. کاهش کلاژن یکی از عوامل اصلی پیری پوست است. برای چین و چروک و خطوط ریز اطراف چشم به خوبی عمل می کند.

شاید بپسندید: روش های زدن لاک دو رنگ: ۳ روش ساده برای زدن لاک دو رنگ زیبا و شیک + آموزش تصویری

۳.اسانس اسطوخودوس

اسطوخودوس ظاهر عیوب پوست را کاهش می دهد و می تواند تحریکات گاه به گاه پوست را تسکین دهد. همچنین برای لکه ها، برجستگی ها، بثورات و جای زخم ها عالی است. اسطوخودوس روغنی عالی برای صورت و زیر چشم است زیرا بسیار ملایم است و برای پوست های حساس قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید: کرم دور چشم خانگی: ۶ کرم جادویی برای چشمان زیبا و جوان

کرم دور چشم طبیعی

۴.اسانس سرو

کرم دور چشم طبیعی، سرو اگر به صورت موضعی روی پوست استفاده شود می تواند به گردش خون کمک کند و آن را به روغنی عالی برای سیاهی زیر چشم تبدیل می کند.

۵.بابونه رومی

کرم دور چشم طبیعی، اسانس بابونه رومی دارای خواص فراوانی است، برای پوست مفید است. اغلب می توان در محصولات مراقبت از پوست خود از آن استفاده کرد. به علاوه از آن در لوسیون کودک و شستشوی کودک نیز می توان استفاده کرد. زیرا برای پوست های حساس عالی است. این می تواند به کاهش علائم پیری و کمک به پف زیر چشم کمک کند.

آنچه برای تهیه کرم زیر چشم نیاز دارید

1/8 فنجان روغن نارگیل

10 قطره روغن ویتامین E

10 قطره اسانس از لیست بالا انتخاب کنید.

ظرف نگهداری

طرز تهیه کرم دور چشم

تمام مواد را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید.

برای نگهداری به یک ظرف دربسته از هوا منتقل کنید.

نکات: می‌توانید آن را در دمای اتاق یا در یخچال نگهداری کنید. روغن نارگیل زمانی که دمای آن زیر 76 درجه باشد در حالت جامد باقی می ماند. اگر خانه شما گرمتر از این است، ممکن است بخواهید آن را در یخچال نگهداری کنید.

نحوه استفاده از کرم زیر چشم

کرم دور چشم طبیعی، مقدار کمی از کرم را زیر چشم، پلک ها و اطراف چشم بمالید. به آرامی روی پوست ماساژ دهید. برای بهترین نتیجه، هر شب قبل از خواب استفاده کنید. بهتر است بعد از شستن صورت و استفاده از مرطوب کننده صورت استفاده شود.

بیشتر بخوانید: لیفت و لمینت ابرو در خانه: همه چیز درباره لیفت و لمینت ابرو + آموزش و مراقبت از آن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا