;
آرایش و زیباییدنیای مد

ترفندهای آرایشی برای جوان تر شدن: چگونه آرایش کنیم تا زیبا تر و جوان تر به نظر برسیم؟

ترفندهای آرایشی برای جوان تر شدن: در حالی که یک روتین عالی مراقبت از پوست ضد پیری قطعا می ‌تواند خطوط ظریف و چین و چروک‌ها را از بین ببرد. با این حال، بسیاری ها تصور می‌ کنند استفاده از آرایش بیشتر می‌تواند لکه‌های ناشی از نور خورشید و پیری را پنهان کند.

اما متخصصان سلامت و زیبایی پیشنهاد می ‌کنند که هرچه سبک تر آرایش کنید بهتر است.  به‌ خصوص که آرایش باعث می شود ظاهری تمیتر و درخشان‌تر و تفاوت فوق العاده ای روی چهره ایجاد کند. در مطلب امروز دنیای مد ترفندهای آرایشی برای زیباتر به نظر رسیدن بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: مدل موی جوان کننده: این ۸ مدل مو شما را ۱۰ سال جوان تر از سن تان نشان می دهد!  

۱.کانتور را فراموش کنید

ترفندهای آرایشی برای جوان تر شدن، قبلا کانتور در آرایش خیلی رایج بود اما اکنون، چهره درخشان طرفداران بیشتری دارد. قبلاً روند تماماً در مورد کانتور کردن و برجسته کردن استخوان گونه‌ها بود، اما اکنون همه چیز به ظاهر طبیعی تر و همچنین آرایش سبک تر است. به علاوه برای ایجاد سایه، از رژگونه و برنزه کردن استفاده کنید. در نهایت ظاهری برجسته و جوان تر خواهید داشت.

درمان قطعی ریزش مو: ۶ گیاهی که به صورت معجزه آسا از ریزش مو جلوگیری می کند!

ترفندهای آرایشی برای جوان تر شدن

۲.به فرمول های مات بچسبید

ترفندهای آرایشی برای جوان تر شدن، در حالی که فرمول های براق و درخشان ممکن است زیباتر به نظر برسند، اما فرمول های برنزی، اکنون بیشتر کاربردی می باشد. از طرفی هرچه محصول درخشندگی بیشتری داشته باشد، منافذ پوست بزرگ‌تر به نظر می ‌رسند.

احتمالاً بپسندید: روش ساخت ریمل طبیعی و تقویت کننده مژه + دستورالعمل آن

 ۳.ست کردن پرایمر با پودر

ترفندهای آرایشی برای جوان تر شدن، هنگامی که می خواهید از پرایمر استفاده کنید، پودر ست می تواند موهبتی باشد. با این حال، این محصول در واقع می تواند یک لایه سنگین روی پوست ایجاد کند که در نهایت خطوط و چین و چروک های ظریف پوست برجسته می شود. برای استفاده دقیق از این محصول، پیشنهاد می دهیم از آن برای زیر چشم استفاده کنید تا کانسیلر شما چروک نشود. در غیر این صورت، استفاده از آن در سایر نواحی صورت ممنوع می باشد، زیرا شما همیشه می خواهید پوست تان طبیعی و سالم به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: راز زیبایی زنان کره ای: زنان کره ای برای پوست صاف و درخشان خود این ۸ کار رو انجام می دن!

ترفندهای آرایشی برای جوان تر شدن

۴.از فونداسیون زیاد استفاده نکنید

ترفندهای آرایشی برای جوان تر شدن، در حالی که فکر می کنیم که مقدار زیادی از فونداسیون کاملا سنگین استفاده کنیم، اما استفاده بیش از حد از این محصول می تواند خطوط ظریف و چین و چروک را برجسته کند.

بنابراین از فونداسیون زیاد استفاده نکنید، فقط در صورت استفاده مطمئن شوید که به طور یکنواخت اعمال کرده اید و اگر لکه‌های خورشیدی دارید کاور خوبی دارد و کاملا می تواند بپوشاند. درعوض، مطمئن شوید که پوست تان به خوبی مرطوب شده است و کمی درخشش با ته رنگ صورتی به آن اضافه کنید تا جوان تر به نظر برسید.

۵.از رژگونه استفاده کنید

رژگونه کرم می ‌تواند به داشتن ظاهری طبیعی‌تر کمک کند. این ترکیب برای دستیابی به ظاهری جوان‌تر کلیدی است و استفاده از یک برس آرایشی خوب برای اعمال یکنواخت محصول بسیار مهم می باشد. از رژگونه‌ای کرمی – در رنگ‌های صورتی و هلویی – روی سیب‌های گونه‌ها استفاده کنید و از یک برس آرایشی برای کشیدن آن روی پیشانی ‌تان. این کار رنگ بیشتری را به چهره شما می بخشد و آرایش شما را روشن و تازه می کند.

ترفندهای آرایشی برای جوان تر شدن

۶.از استفاده از سایه چشم تیره خودداری کنید

ترفندهای آرایشی برای جوان تر شدن، در حالی که چشم دودی خشن قطعا می تواند توجه زیاد را جلب کند اما از سایه های تیره تر استفاده نکنید، زیرا خطوط اطراف چشم را برجسته می کنند. در عوض، توصیه می کنیم سایه‌های روشن‌تر و ملایم‌تری را انتخاب کنید.  به‌علاوه خط چشم‌های قهوه‌ای و خاکستری به تمیزی ظاهر شما کمک می ‌کند.

۷.لب های خود را با مداد لب برجسته کنید

ترفندهای آرایشی برای جوان تر شدن، استفاده از مداد لب ممکن است یک محصول آرایشی پیچیده به نظر برسد، اما اگر بدانید از کجا شروع کنید، می ‌توانید به راحتی بر آن مسلط شوید. راز استفاده از خط لب دقیق این است که مطمئن شوید سایه مداد تا حد امکان به رنگ لب شما نزدیک است.هنگامی که سایه مداد لب خود را پیدا کردید، ابتدا لب های خود را با مداد خود بیش از حد بکشید و سپس با یک رژ لب براق و روشن ظاهر لب خود را تکمیل کنید. در ضمن فقط درست خط لب خود را بکشید و سپس از رژ لب براق یا سبک در بالا استفاده کنید تا لب ها پرتر به نظر برسند و فوراً جوان تر به نظر برسند.

بیشتر بخوانید: زن زیبا و باکلاس: چگونه یک زن زیبا، باکلاس و خاص باشم؟ + ۱۶ تکنیک ساده

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا