;
دنیای مدآرایش و زیبایی

کوچیک کردن بینی با کانتور + ترفندهای کانتورینگ انواع بینی

کانتور کردن یکی از موارد مهم در آرایش است. زیرا تکنیک کانتور همه کاره است و می تواند ابعاد صورت شما را کاملا تغییر دهد. بسته به ترجیح شما … بینی کوچکتر؟ چشم بزرگتر؟ گونه های برجسته تر؟ هر چیزی امکان پذیر است، فقط باید بدانید که روی کدام قسمت ها کمی کانتور انجام دهید. شما می توانید اندازه یا شکل بینی خود را به طور کامل تغییر دهید، این کاملا به شما بستگی دارد! بنابراین در بخش زیبایی و آرایش چشمک، یک جمع بندی ساده از ترفندهای کانتورینگ أنواع بینی آورده شده است.

بیشتر بخوانید: ترفندها و نکات آرایش چشم: چگونه آرایش چشم بی‌نقص داشته باشیم؟

۱.زیرسازی آرایش خود را انجام دهید

قبل از اینکه حتی به کانتور کردن بینی خود فکر کنید، باید زیرسازی آرایش خود را به صورت بی عیب و نقص آماده کنید. برای زیرسازی از یک پرایمر مات‌کننده و بدون روغن استفاده کنید. بهتر است همیشه پرایمر مات را انتخاب کنید زیرا بینی شما در طول روز ممکن است چرب شود. پس از استفاده از پرایمر، فونداسیون مات را دنبال کنید و سپس با پودر سفت کننده آن را بپوشانید.

۲.کانتور را لایه بندی کنید

ترفندهای کانتورینگ أنواع بینی، اگر کانتور خود را لایه بندی کنید، به افزایش وضوح و متعادل کردن تقارن بینی کمک می کنید.  با کانتور کرم شروع کنید و به دنبال آن پودر بزنید. همیشه می توانید از سایه چشم قهوه ای تیره یا پالت کانتور استفاده کنید، البته هر کدام را خودتان می پسندید، استفاده کنید. رنگ های آشیر طبیعی تر به نظر می رسند، بنابراین سعی کنید از هر چیزی با ته رنگ نارنجی اجتناب کنید. کرم یک سایه پایه ایجاد می کند و پودر به ترکیب سایه ها کمک می کند تا طبیعی تر به نظر برسد. با این حال، اگر می خواهید سایه ظریف تری داشته باشید، فقط از یک پودر استفاده کنید و کانتور کرم را نادیده بگیرید.

۳.ترکیب کردن

قانون شماره یک در مورد کانتور ترکیب کردن است. شما می‌توانید یک بینی کاملاً تراشیده شده داشته باشید، اما نمی‌خواهید به پهلو بچرخید و نمایه‌ای بسیار برجسته داشته باشید. پودرها را به سمت داخل به سمت مرکز بینی خود ترکیب کنید. زیرا این کار باعث می شود بینی شما باریکتر به نظر برسد.

برای داشتن ظاهری طبیعی تر، پس از این که کانتور خود را ترکیب کردید، می توانید یک لایه بسیار سبک دیگر از فونداسیون را اعمال کنید. این باعث ایجاد توهم یک سایه به جای کانتورینگ واضح می شود. اما مراقب باشید، فقط یک لایه نازک بمالید. بهتر است ابتدا رنگ ها را روی دست خود مخلوط کنید و سپس آن را بر روی بینی خود استفاده کنید.

۴.از ابروها شروع کنید

ترفندهای کانتورینگ أنواع بینی، همیشه کانتور خود را از جلوی ابرو شروع کنید و به سمت پایین حرکت کنید. این کمک می کند تا مطمئین شوید که هر دو طرف یکسان هستند. بنابراین در طول روز سایه ها دچار چروک شدن نمی شوند. کانتور خود را تا انتهای بینی، درست بالای جایی که سوراخ های بینی شما شروع می شود، ادامه دهید. این باعث می شود تا بینی باریک تر به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: این ۵ اشتباه ساده آرایشی چهره شما را پیر و سن شما را زیاد نشان می دهد!

۵.ابروهای خود را به سمت بینی نزدیک کنید

این روش هم ساده و هم موثر است. برای این که بینی خود را باریک تر نشان دهید، ابروهای خود را به سمت بینی خود نزدیک کنید. در تصویر بالا، تصویر را به صورت دیجیتالی ویرایش کرده و قسمت داخلی ابرو هم برداشته‌ شده است تا معلوم باشد که ابروهای نزدیک‌تر چگونه می‌توانند بینی شما را باریک‌تر نشان دهند.

ترفندهای کانتورینگ أنواع بینی

 

۶.از کانسیلر استفاده کنید

برای این که بینی خود را نازک‌تر نشان دهید، می‌توانید از کانسیلری که تقریباً دو درجه روشن‌تر از رنگ پوست طبیعی شما است، در دو طرف بینی خود استفاده کنید. با برجسته کردن این دو طرف، بینی شما باریک تر به نظر می رسد. برای افزایش این کنتراست، آن را با یک پودر تنظیم روشن، تنظیم کنید.

ترفندهای کانتورینگ أنواع بینی

۷.برآمدگی بینی خود را صاف کنید

در حالی که تلاش شما برای زیبایی بیشتر چهره تان است، یکی از مسائل مهم در کانتور بینی صاف کردن برآمدگی آن است. برای پنهان کردن برآمدگی می توانید از کمی برنز کننده استفاده کنید. با افزودن یک برنزه مات یا یک سایه خاکستری روی برآمدگی، به صورت بصری برآمدگی را صاف می‌کند تا توهم بینی صاف‌تری ایجاد شود. سپس با کمی هایلایت روی نوک بینی خود پایان دهید، که توجه را از برآمدگی دور می کند.

۸.از هایلایت بگذرید

ترفندهای کانتورینگ أنواع بینی، اگر بینی گرد یا بینی دارید که نوک آن کمی بزرگتر است، بهتر است از هایلایتر استفاده نکنید. هایلایتر برای جلب توجه به مناطق زیباتر صورت استفاده می شود. در عوض، از یک برنز برنزه در مرکز بینی، بالای برآمدگی استفاده کنید. این کار چشم را به باریک ترین قسمت می کشاند تا بزرگترین. بنابراین می‌توانید ببینید که چگونه یک هایلایت کوچک، در مکان مناسب می‌تواند بینی را چقدر زیباتر و باریک تر نشان دهد.

ترفندهای کانتورینگ أنواع بینی

نکات هوشمندانه برای دور کردن توجه از بینی

۱.موهای خود زیبا آماده کنید

مدل موی شما می تواند تفاوت زیادی در ابعاد صورت شما ایجاد کند. قرار دادن هایلایت روی موهایتان توجه را از صورت و بینی دور می کند. به علاوه جدا کردن مو از کناره می تواند باعث کوچکتر نشان دادن بینی بزرگ شود.البته به یاد داشته باشید که اگر بینی بزرگی دارید هیچ وقت مدل چتری را انتخاب نکنید. زیرا چتری ها وسط صورت را برجسته می کنند و بینی شما را بزرگتر نشان می دهند.

۲.برجسته کردن چشم ها

یک چشم دراماتیک توجه را از بینی دور می کند، بنابراین از برجسته کردن چشم خود با یک بال کشیده یا یک جفت مژه نترسید.

بیشتر بخوانید: آموزش ساده آرایش چشم دودی جذاب و متفاوت  

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا