;
دنیای مدآرایش و زیبایی

چشم های جذاب و جادویی با آرایش چشم دودی + عکس

آرایش چشم دودی هیچ وقت از مد نمی افتد. زیرا این نوع آرایش چشم برای هر نوع رنگ چشم و رنگ پوست زیبا و خیره کننده است. چشم ها با آرایش دودی واقعا جذاب و دیوانه کننده می شود. به همین علت در این مطلب از سری مطالب آرایش و زیبایی چشمک آرایش چشم دودی را آموزش می دهیم. چشمان شما با این سبک آرایش جذاب و جادویی می شوند. برای این نوع آرایش ۶ مرحله ساده وجود دارد که مرحله به مرحله با هم مرور می کنیم.

آموزش آرایش چشم دودی، می تواند خیلی ساده و آسان باشد. البته به شرطی که ترکیب مناسب از رنگ ها  را حرفه ای و بی عیب و نقص انجام دهید. بسیار مهم است که رنگ های پایه روشن را با رنگ های تیره به خوبی ترکیب کنید. یک ترکیب مناسب شامل پایه طلایی ملایم با بنفش تیره در بالا زیر ابرو و پایه شامپاین با آبی روشن و پایه هلویی با رنگ سبز در پشت پلک ها می شود. اگر این مرحله را به خوبی یاد بگیرید، بقیه مراحل بسیار ساده و آسان است.

بیشتر بخوانید: آرایش مناسب با سبک لباس: با هر سبک لباس چگونه آرایش کنید؟

۱.آرایش چشم دودی، پرایمر سایه چشم

پایه سایه چشم برای آرایش چشم طولانی مدت و بی عیب و نقص ضروری است. این سلاح مخفی زیبایی باعث می شود سایه چشم شما ثابت بماند. وقتی صحبت از چشم دودی به میان می آید، استفاده از پرایمر بسیار مهم است. زیرا لازم است تا آرایش چشم و سایه هایی که استفاده می کنید باید ثابت بماند. بهتر است پرایمر مناسب را با انگشت یا برس خود در پشت پلک ها بمالید و مطمئن شوید تا به طور مساوی از کرم استفاده کنید و پرایمر خوب جذب شود.

چشم

۲.برجسته کردن چشم ها با مداد چشم

برای این منظور با مداد چشم مشکی خطی در داخل پلک بالایی نزدیک مژه ها بکشید. بهتر است این خط پر رنگ باشد.از این تکنیک برای برجسته کردن چشمان خود استفاده کنید. در واقع برای افزایش حجم مژه های تان، یک مداد مشکی را دقیقاً بین خط مژه و خط پلک بالایی خود بمالید. این خط با وجود این که ساده به نظر می رسد اما برای برجسته کردن چشم ها و افزایش حجم مژه ها بسیار مهم است.

چشم

۳.خط چشم با مداد چشم

چشم‌های تان را برجسته کنید و مژه‌های تان را با خط چشم پرپشت‌تر کنید. در واقع خط چشم برای چشم‌های دودی یک الزام مطلق. در این مرحله یک مداد چشم را در امتداد خط مژه بالا و پایین خود بمالید و آن را با یک برس مخلوط کنید تا ظاهری دودی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: آموزش ساده آرایش چشم دودی جذاب و متفاوت  

آرایش چشم

۴. آرایش چشم دودی، سایه چشم بزنید

الف) یک سایه چشم رنگ روشن را روی پلک بالایی و روی استخوان ابروی خود بزنید و در جهت شقیقه ها ترکیب کنید.

ب) یک سایه چشم تیره را روی پلک خود، در امتداد خط مژه پایینی و گوشه بیرونی چشم خود بزنید.

ج) یک سایه چشم با رنگ متوسط ​​روی چین چشم خود بزنید تا بین سایه چشم روشن و تیره گذر ایجاد شود و رنگ تیره روی خط مژه پایینی شما ملایم تر شود.

د) با استفاده از رنگ سایه چشم براق به بالاترین قسمت ابروها و گوشه های داخلی چشم ها هایلایت اضافه کنید.

آرایش چشم دودی

۵.خط چشم بزنید

با استفاده از خط چشم یک خط زیبا بکشید. طوری خط چشم بزنید که چشمان تان را عمیق و خمار نشان دهد.

آرایش چشم دودی

 

۶.آرایش چشم دودی، ریمل بزنید

برای این که مژه های خود را به بهترین شکل برای ریمل آماده کنید، ابتدا یک ریمل مراقبتی مغذی را روی خطوط مژه پایین و بالایی خود بزنید. در آخر، ریمل بزنید تا آرایش چشم دودی خود را کامل کنید.

آرایش چشم دودی

 

بیشتر بخوانید: ۱۴ جذاب ترین و شیک ترین مدل آرایش موی تابستانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − ده =

دکمه بازگشت به بالا