;
آرایش و زیباییدنیای مد

۱۴ جذاب ترین و شیک ترین مدل آرایش موی تابستانی

در این مطلب از سری مطالب آرایش و زیبایی به جذاب ترین مدل آرایش موی تابستانی پرداخته می شود. با این مدل موها در روزهای داغ تابستان شیک و راحت باشید. موضوع نحوه آرایش مو در هوای مرطوب یکی از مشکلاتی است که بسیاری از خانم ها را به خود مشغول کرده است. زیرا در هوای گرم حالت دادن به مو بسیار مشکل است. زیرا حالت مو در مدت کوتاهی خراب می شود. هر خانمی دوست دارد موهایش زیبا به نظر برسد، چه به مدرسه برود، چه سر کار یا بیرون. به همین دلیل دانستن مدل موهای مقاوم در برابر هوای گرم و مرطوب و کاربردی بودن، کار شما را بسیار آسان می کند.

اگر برای زمانی که برای موهای تان می گذارید متاسفید و می خواهید زمان کمتری را صرف کنید، می توانید نگاهی به مدل هایی که برای شما انتخاب کرده ایم، بیاندازید. چه موهای تان کوتاه باشد چه بلند، مطمئناً مدل مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، می توانید این مدل ها را به صورت کاملا کاربردی درست کنید و در تمام طول روز شیک و راحت باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ موهای جوان کننده: با این ۹ رنگ مو جوان تر و جذاب تر شوید

۱.دم اسبی بلند با نسیم دهه ۹۰

یکی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین مدل‌های سلبریتی‌ها، دم اسبی بلند است که نشان‌دهنده استایل دهه ۹۰ است. اگر به دنبال موهایی هستید که هم برای پیروی از مد و هم برای استفاده راحت در روزهای گرم تابستان بتوانید آن را بزنید، چند تار مو در جلوی موهای خود بگذارید و موهای خود را تا حد امکان دم اسبی ببندید.

۲.بافته های کوچک تکمیل کننده ظرافت کلاه

اگر موهای شما در هوای گرم از کنترل شما خارج است و به دلیل رطوبت غیر قابل تحمل می شود، می توانید سعی کنید از کلاه استفاده کنید تا هم از آفتاب محافظت کنید و هم شیک به نظر برسید. در روزهایی که موهای تان بد به نظر می رسد کلاه خود را بپوشید و برای شیک تر شدن موهایتان آن را ببافید.

۳.جذاب ترین مدل آرایش موی تابستانی، دم اسبی بافته

جذاب ترین مدل آرایش موی تابستانی، دم اسبی بافته

حتی اگر موهای خود را دم اسبی ببندید، ممکن است مجبور شوید آنها را صاف کنید. اگر نمی‌خواهید نگران باشید که دم اسبی‌تان مرتب به نظر می‌رسد، می‌توانید به جای صاف کردن آن، بافتن آن را انتخاب کنید. موهایتان را در یک دم اسبی بلند جمع کنید و آن را تا انتها ببافید. هنگامی که آن را با اسپری مو درست می کنید، موهای شما در اثر حرارت آسیب نمی بیند و ظاهری شیک و مرتب خواهید داشت.

۴.موهای موج دار نیمه جمع شده ساحلی

.موهای موج دار نیمه جمع شده ساحلی

شاید دوست نداشته باشید در روزهای گرم موهایتان به صورت تان بیاید. اگر از موهای خود خسته شده اید، اما نمی خواهید آنها را به طور کامل جمع کنید، می توانید این مدل را امتحان کنید که در آن فقط قسمت بالای موهای خود را جمع می کنید. موهای خود را محکم به عقب شانه کنید و آن را در پشت با سنجاق بابی محکم کنید. می توانید با ایجاد موج ساحلی موهای باز خود را متحرک کنید.

بیشتر بخوانید: فواید کپسول ویتامین E برای داشتن موهای پرپشت + جلوگیری از ریزش مو

۵.جذاب ترین مدل آرایش موی تابستانی، مدل آشفته

جذاب ترین مدل آرایش موی تابستانی، مدل آشفته

اگر می خواهید موهای خود را جمع کنید، می توانید این مدل در خور خانواده سلطنتی را امتحان کنید. اول از همه، پس از اسپری کردن موهای خود با اسپری مو، موهای خود را به سمت عقب شانه کنید و موهای خود را در پشت جمع کنید. بعد از این که موهای خود را در حالت کش قرار دادید، با رها کردن چند تار مو از جلو، ظاهر طبیعی و شیک تری خواهید داشت.

۶.مدل های بافته شده برای موهای موج دار

مدل های بافته شده برای موهای موج دار

اگر موهای شما موج دار، متراکم و کرکی است، می توانید این مدل را امتحان کنید. شما می توانید از موهای خود به عنوان بافته شده استفاده کنید. پس از خشک شدن کامل موهایتان که گذاشتید تا خشک شود، چند تار از موهایتان را از بالا ببافید و ثابت نکنید. به این ترتیب می توانید ظاهر تابستانی پر انرژی داشته باشید.

۷.جذاب ترین مدل آرایش موی تابستانی، موهای موج دار جمع شده

جذاب ترین مدل آرایش موی تابستانی، موهای موج دار جمع شده

این مدل که رویه های آن جمع شده و پایین و کناره ها آزاد است، یکی از مدل های مویی است که در تابستان راحتی را به ارمغان می آورد. برای بدست آوردن این مدل باید قسمت های بالایی موهایتان را جمع کنید و یک کش کوچک درست کنید. می توانید از موهای آزاد خود در حالت طبیعی استفاده کنید یا موج ساحلی درست کنید.

۸.موهای خشک مناسب تابستان

موهای خشک مناسب تابستان

اگر موهای شما صاف یا موج دار است، می توانید به راحتی از این مدل قد متوسط ​​استفاده کنید. اگر در گرمای تابستان برایتان سخت است که با ابزارهای آرایش موی خود کنار بیایید، این مدل را امتحان کنید. در حالی که موهای تان در حال خشک شدن هستند، موهای تان را به صورت کش فر کنید. وقتی موهای خود را باز می کنید، می توانید موهای کمی موج دار داشته باشید.

بیشتر بخوانید: مدل موی کوتاه شیک و جذاب: ۱۳ مدل موی باب پیکسی برای بهار و تابستان

۹.موهای نامرتب و جمع شده در پشت گردن

موهای نامرتب و جمع شده در پشت گردن

اگر می‌خواهید موهای تان را جمع کنید و خیلی راحت به نظر برسید، می‌توانید این مدل را امتحان کنید. چند تار مو را از جلو و کناره های موهایتان که باقی گذاشته اید رها کنید و بقیه موهایتان را آزادانه در پشت جمع کنید. برای این که موهایتان خراب نشود، می توانید آنها را با یک حالت دهنده مو درست کنید.

۱۰.موج ساحلی برای موهای کوتاه

موج ساحلی برای موهای کوتاه

هیچ قانونی وجود ندارد که فقط موهای بلند از موج ساحلی استفاده کنند. حتی اگر موهای شما کوتاه باشد، موج ساحلی عالی به نظر می رسد. برای این کار می توانید زمانی که موهای تان مرطوب است اسپری نمک دریایی بپاشید سپس آن را ببافید و بگذارید خودش خشک شود. وقتی موهای خود را باز می کنید، موج های زیبایی خواهید داشت. اگر وقت ندارید، وقتی موهای موج دار خود را با دست به کمک اتو فر می کنید، می توانید همین ظاهر را داشته باشید.

۱۱.جذاب ترین مدل آرایش موی تابستانی، موهای نامرتب در یک بند بالا

جذاب ترین مدل آرایش موی تابستانی، موهای نامرتب در یک بند بالا

اگر نمی خواهید موهایتان ظاهری ظریف داشته باشد، می توانید این مدل را امتحان کنید. هنگام درست کردن این، هدف شما این است که یک مدل گرد کامل درست کنید. اگر می خواهید تصویری که به دست می آورید خراب نشود، می توانید آنها را در تمام روز با اسپری ثابت نگه دارید.

۱۲.موهای کوتاه شانه شده به عقب

موهای کوتاه شانه شده به عقب

اگر به موهای کوتاه علاقه دارید، می توانید این مدل را به خصوص در روزهای گرم امتحان کنید. برای رسیدن به این ظاهر، موهای خود را با کمک یک شانه فاصله دار به سمت عقب شانه کنید. موهای شما که با یک ژل مو یا حالت دهنده خوب درست کنید، تمام روز خراب نمی شود.

۱۳.از جذاب ترین مدل آرایش موی تابستانی موهای آشفته از بالا جمع شده

موهای آشفته از بالا جمع شده

به لطف این مدل، می توانید ظرافت را با یک مدل موی نامرتب جلب کنید. برای ساختن این مدل نیازی به نوارهای لاستیکی ندارید. می توانید موهای خود را با گیره های سیمی که برای کش استفاده می شود بلند کنید و به موهای خود حالت کشی بدهید.

۱۴.بافته های کناری نامرتب

بافته های کناری نامرتب

این مدل که مخصوصا برای دختران جوان مناسب است ظاهری شیک دارد و ساخت آن بسیار آسان است. موهای خود را از هر دو طرف ببافید و سپس انتهای موها را به صورت کشی در طرفین با سنجاق بابی محکم کنید. ممکن است موهای نامنظمی از قیطان بیرون بیاید که در حین بافتن موهایتان نتوانید از عهده آنها برآیید. اما لازم نیست زیاد نگران آنها باشید. زیرا در هوای گرم، موهای هیچکس عالی به نظر نمی رسد.

بیشتر بخوانید: درمان موهای خشک و وز در آشپزخانه شما است + ۱۰ ماسک جادویی خانگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا