;
آرایش و زیباییدنیای مد

ماندگاری رژلب در طول روز: ۹ ترفند ساده و جالب برای ماندگاری رژ لب از صبح تا شب!

ماندگاری رژلب در طول روز: رژلب یکی از دوست داشتنی ترین لوازم آرایش خانم ها است که تاثیر زیادی در جذابیت و شادابی چهره دارد. اما مشکلی اصلی که خانم ها با  رژ لب دارند این که است که ماندگاری طولانی ندارد و لازم  است بارها در طول روز تجدید شود. این مساله برای خانم ها خسته کننده است.

بنابراین سوال همه خانم ها این است که چگونه ماندگاری رژ لب را روی لب ها افزایش دهیم؟ برای این که رژلب دوام و ماندگاری بیشتری روی لب های تان داشته باشد چند ترفند به شما معرفی میکنیم که با رعایت آن ها رژلب از صبح تا شب روی لب های تان میماند. از ترفندهای عنوان شده در این بخش از دنیای مد چشمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: رژ لب مناسب مهمانی شبانه: در شب یلدا به دیدن عشقت می ری، این ۱۰ رنگ محشره!

ترفندهای ساده برای دوام رژ لب از زبان میکاپ آرتیست ها

۱.رژ لب با کیفیت استفاده کنید

ماندگاری رژلب در طول روز، برای افزایش دوام رژ لب تان یک برند با کیفیت و با دوام تهیه کنید واز رژ لب های خیلی ارزان قیمت که خیلی زود پاک می شوند، استفاده نکنید.

۲.روی لبتان پودر بزنید

ماندگاری رژلب در طول روز، برای افزایش ماندگاری رژلب باید مقداری پودرهای شفاف یا پودرهای فشرده روی لب هایتان بزنید با این کار خیال تان راحت باشد که رژلب تان تمام طول روز روی لب هایتان خواهد ماند. برای افزایش ماندگاری رژلب می توانید از کانسیلر یا فوندیشن یا لایه بسیار نازکی از پودر پنکیک قبل از مالیدن رژ استفاده کنید.

کانسیلر رنگ طبیعی لب ها را محو می کند تا رنگ واقعی رژ لب نشان داده شود. پودر از جابجایی ماده رژ جلوگیری کرده و آن را سرجای خود نگه میدارد. می توانید برای افزایش ماندگاری رژ لب تان پس از این که رژ لب را زدید یک دستمال یک لا روی لب های خود قرار دهید و بعد یک پودر مات را به آرامی روی آن پخش کنید تا رژ لبتان برای ساعت ها ماندگار شود.

احتمالاً بپسندید: آرایش چشم پف دار و پلک افتاده: ۹ ترفند حیرت انگیز آرایشگرها برای آرایش پلک افتاده!

ماندگاری رژلب در طول روز

۳.رژلب مات استفاده کنید

حالا باید از رژلب مات استفاده کنید، شمایی که دوست دارید رژلب تان ساعات طولانی روی لب تان بماند باید دور رژلب های مایع و براق را خط بکشید زیرا این گونه رژلب ها خیلی زود پاک میشوند. خوبی رژلب های مات این است که در جشن ها و مهمانی ها بعد از خوردن نوشیدنی رد رژلب تان روی لبه لیوان نمی ماند.

۵.دستمال را روی لبان تان بگذارید

ماندگاری رژلب در طول روز، برای افزایش ماندگاری رژ لبتان، ابتدا یک لایه نازک رژ لب بزنید و سپس یک تکه دستمال کاغذی بین لب بالا و پایین خود قرار دهید و به آرامی روی دستمال فشار دهید تا هرگونه ماده اضافی غیر از رژ از روی لب ها پاک شود و دوباره رژ بزنید. اینگونه چربی رژ گرفته شده و رنگدانه ها و موم آن باقی می ماند.

۶.با قلم مو رژ بزنید

ماندگاری رژلب در طول روز، برای افزایش ماندگاری رژ لب تان با استفاده از قلم مو چند لایه نازک رژ بزنید. استفاده از قلم مو برای زدن رژ لب سبب می شود رژ بر روی لب های شما، یکنواخت تر شود.

ماندگاری رژلب

۷.از چند محصول با هم استفاده کنید

برای افزایش ماندگاری رژ لب زیر رژ لب اصلی تان از یک پرایمر لب، خط لب و رژ لب مایع استفاده کنید. اینگونه حتی اگر یکی از این لایه ها پاک شوند، لایه های زیرین رنگ لب را حفظ می کنند. هنگام استفاده از این روش دقت کنید رنگ تمام محصولات باید یکی باشد.

بیشتر بخوانید:  رژ لب: ۵ خطر پنهان رژ لب که قبلا نمی دانستید

۸.خط بی رنگی دور لب تان بکشید

ماندگاری رژلب در طول روز، روی پوست دور لب تان خط لب بی رنگ بکشید. این کار باعث می شود رژلب بیرون نزند واطراف رژ پاک نشود و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

۹.رنگ مناسب را انتخاب کنید

ماندگاری رژلب در طول روز، رژ لب های تیره تر حاوی رنگ دانه های بیشتری هستند و ماندگاری بیشتری دارند اما هر چقدر رژ لب، کم رنگ تر باشد سریع تر پاک می شود پس رنگ رژ لب مورد استفاده ی شما تعیین می کند که ماندگاری آن برای چه مدت خواهد بود.

ماندگاری رژلب در طول روز

سوالات متداول درمورد بهترین راهکارهای افزایش ماندگاری رژ لب

آیا رژ لب مایع سرب دارد؟

رژ لب‌های مایع معمولا ماندگاری بیشتری دارند اما دلیل ماندگاری آن‌ها تنها سرب به کار رفته در آن نیست. توجه داشته باشید که میزان سرب به کار رفته در رژ لب‌های برندهای معتبر، توسط FDA مورد تایید قرار گرفته و بنابراین مصرف آن‌ها خطری سلامتی شما را تهدید نمی‌کند. با این وجود پیشنهاد می‌کنیم حتما رژ لب خود را از برندها و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

ماندگاری رژلب

رژ لب مات بهتره یا براق؟

ماندگاری رژلب در طول روز، انتخاب نوع رژ لب به نوع پوست، اندازه لب‌ها و مهم‌تر از همه سلیقه شما بستگی دارد. برای مثال اگر لب‌های باریکی دارید بهتر است از رژ لب‌های براق استفاده کنید. در مقابل برای کسانی که لب‌های بزرگ و برجسته‌ای دارند، رژ لب‌های مات مناسب‌تر است. اما به طور کلی اگر می‌خواهید ماندگاری رژ لب تان بیشتر باشد، رژ لب‌های مات گزینه بهتری برای شما خواهد بود.

چگونه ماندگاری رژ لب را زیاد کنیم؟

برای افزایش ماندگاری رژ لب ترفندها و نکات مهمی وجود دارد که در صورت رعایت آن‌ها، رژ لب‌تان در تمام طول روز ماندگار خواهد بود. قبل از رژ لب زدن، پرایمر، بالم و لایه برداری از آن را فراموش نکنید. رژ لب را هم طبق مراحلی که در این مطلب گفته شد، بزنید.

ماندگاری رژلب در طول روز، پر کردن کل لب با خط لب، استفاده از پودر پنکک روی لب‌ها با دستمال کاغذی و زدن چندین لایه از رژ لب مهم‌ترین مراحلی هستند که باید برای رژ لب زدن مد نظر داشته باشید. نتیجه شما را شگفت زده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بزرگ کردن لب بدون تزریق: با این ۷ ترفند ساده آرایشی لب های بزرگ و حجیم داشته باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا