;
آرایش و زیباییدنیای مد

رژ لب مناسب مهمانی شبانه: در شب یلدا به دیدن عشقت می ری، این ۱۰ رنگ محشره!

رژ لب مناسب مهمانی شبانه: بسیاری از خانم ها هنگام خریدن لوازم آرایشی به خصوص رژ لب دچار سردرگمی می شوند. زیرا انتخاب رژ لب مناسب پوست شان دشوار است. به علاوه باید مشخص کنیم که رژ لب را برای چه محیط و مراسم هایی لازم داریم؟ آیا رژلب برای استفاده روزانه می خواهیم یا رژ لب مناسب مهمانی های شبانه؟

بنابراین اگر در همان ابتدا هدف مان را مشخص نکنیم ممکن است در پایان خرید، انتخاب اشتباهی داشته باشیم. اگر می خواهید رژ لب مناسب مهمانی های شبانه به خصوص شب یلدا را تهیه کنید، می توانید یکی از این ۱۰رنگ را که در بخش دنیای مد چشمک بررسی شده، انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اشتباهات آرایش صورت: این ۵ اشتباه آرایشی سن شما را زیاد نشان می دهد!

۱۰ رنگ رژ لب مناسب مهمانی های شبانه

۱.رژ لب قرمز آب اناری

رژ لب مناسب مهمانی شبانه، رژ لب قرمز اناری یکی از رنگ های بسیار محبوب و زیبا است. این رنگ واقعا مناسب جشن های شب یلدا است. به خصوص اگر قرار است به دیدن عشق تان بروید حتما از این رنگ در این شب خاص استفاده کنید.زیرا این رنگ چهره شما را بسیار پر انرژی و شاداب نشان می دهد و نگاه ها را به سمت شما جلب می کند.

شاید بپسندید: مهمترین مواد غذایی برای سلامت مو: آنچه برای حفظ سلامت مو باید بخورید

رژلب مناسب مهمانی شبانه

۲.رژ لب قرمز مرجانی

رژ لب مناسب مهمانی شبانه، رژ لب قرمز مرجانی نیز یکی از رنگ های بسیار زیبا است و شما می توانید در شب یلدا از این رنگ رژ استفاده کنید. این رنگی است که از ترکیب دو رنگ قرمز و مرجانی تهیه شده و جزو یکی از رنگ های دوست داشتنی زنان باکلاس است.

۳.رژ لب قرمز آلویی

رژ لب قرمز آلویی نیز یکی از رنگ های بسیار محبوب است. زیرا این رنگ که بسیار نزدیک به رنگ آلوی قرمز است چهره های بی روح و پوست های سفید رنگ پریده را پر شور و نشاط نشان می دهد. اگر پوست سفیدی دارید حتما این رنگ را امتحان کنید.

شاید بپسندید: مهمترین ترفندها برای زیبایی پوست و مو: با انجام این کارهای آسان، زیبایی خود را به رخ دیگران بکشید!

۴.رژ لب قرمز قهوه ای

رژ لب مناسب مهمانی شبانه، رژ لب قرمز قهوه ای هم یکی از رنگ های دلنشین است. این رنگ از ترکیب دو رنگ قرمزو قهوه ای تهیه می شود و رنگی مناسب خانم هایی است که پوست گندمی یا تیره تر دارند.

احتمالاً بپسندید: آرایش چشم پف دار و پلک افتاده: ۹ ترفند حیرت انگیز آرایشگرها برای آرایش پلک افتاده!

رژلب مناسب مهمانی شبانه

۵.رژ لب مرجانی

اگر شما جز خانم هایی هستید که رنگ قرمز را زیاد نمی پسندید، رژ لب مرجانی انتخاب خوبی است. این رنگ ، علاوه بر طبیعی نگه داشتن چهره باعث رنگ و روح دادن به چهره و صورت می شود.

بیشتر بخوانید: آرایش صورت دخترانه: شیک و جذاب با ۱۰ ترفند ساده + عکس

۶.رژ لب مرجانی بژ

رژ لب مرجانی بژ نیز یکی از رنگ های زیبا است. در واقع این رنگی است که بسیار مناسب مهمانی ها و مراسم های شبانه است. شما می توانید از این رنگ رژ در جشن شب یلدا استفاده کنید. صورت شما بسیار درخشان تر نشان می دهد.

۷.رژ لب صورتی گرم

رژ لب مناسب مهمانی شبانه، رژ لب صورتی گرم واقعا یک انتخاب بی نظیر است. این رنگی است که خانم های مدرن و با کلاس استفاده می کنند. به خصوص انتخاب این رنگ بسیار هوشمندانه است. زیرا این رنگی است که لب ها را برجسته تر و بزرگ تر نشان می دهد.

رژلب مناسب مهمانی شبانه

 

۸.رژ لب تمشکی

رژ لب مناسب مهمانی شبانه، رژ لب تمشکی هم بسیار رنگ زیبا و دلبری است. زیرا این رنگی است که چهره های رنگ پریده را سرخ و گلگون نشان می دهد.

۹.رژ لب سرخابی

استفاده از رژ لب سرخانی در شب یلدا انتخاب بی نظیری است. زیرا این رنگ، رنگ سال جدید میلادی است و هم این رنگی است که باعث شاداب نمایان شدن چهره می شود و دارای بافتی بسیار نرم و ملایم است.

رژلب مناسب مهمانی شبانه

۱۰.رژ لب صورتی روشن

رژ لب صورتی روشن جزو زیباترین رنگ های صورتی است و خانم هایی که از این رنگ استفاده می کنند به زیبایی گل زنبق می شوند. در شب یلدا برای عشق تان مثل گل زنبق جلوه کنید.

سخن آخر

بدون تردید همه خانم ها عاشق رژ لب هستند. تمام رژ لب ها زیبا هستند و صورت را شاداب و سرحال نشان می دهد. اما در مهمانی های شبانه و به خصوص در شب های خاصی مثل شب یلدا باید در انتخاب رنگ رژ لب بسیار دقت، حساسیت و وسواس به خرج دهید. شما چه رنگ رژ لب را می پسندید؟ رژ لب های قرمز یا رنگ های تیره و مات؟ می خواهید در شب یلدا از چه رنگ رژی استفاده کنید؟ لطفا نظرات و دیدگاه های تان را در کامنت، زیر این پست با ما شریک کنید تا بقیه خواننده های عزیز ما هم از دیدگاه های شما استفاده کنند.  

بیشتر بخوانید:  رژ لب: ۵ خطر پنهان رژ لب که قبلا نمی دانستید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا