;
دنیای مدآرایش و زیبایی

آرایش صورت دخترانه: شیک و جذاب با ۱۰ ترفند ساده + عکس

آرایش صورت دخترانه یکی از سبک های آرایشی است که بسیار شیک و پرطرف دار است. زیرا در عین طبیعی بودن صورت بسیار جذاب و زیبا می شود. به علاوه با این نوع آرایش صورت تان جوان تر، شاداب تر و بسیار زیبا تر می شود. حتی این آرایش برای خانم های سن بالا هم بسیار کاربردی است. چرا که چین و چروک ها را نه تنها برجسته نمی کند بلکه صورت را جوان تر و زیباتر نشان می دهد. به یاد داشته باشید که آرایش در جوان یا پیر نشان دادن چهره بسیار نقش دارد. زیرا اگر به درستی انجام نشود، چهره را پیرتر و خسته تر نشان می دهد. بنابراین در بخش آرایش و زیبایی چشمک ۱۰ تکنیک جالب برای انجام آرایش صورت دخترانه را به شما معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: با چند ترفند آرایشی سه سوت جوش ها و قرمزی صورت تان را بپوشانید!

۱.صورت خود را با پاک کننده ملایم بشویید

با یک شوننده ملایم و آب ولرم صورت خود را خوب بشویید. زیرا آرایش زمانی به بهترین وجه انجام می شود که پوست شما تمیز و خشک باشد. سپس صورت خود را با یک حوله نرم به آرامی خشک کنید. از پاک کننده های خشن حاوی الکل خودداری کنید. زیرا می توانند پوست شما را خشک کنند. اگر پوست حساس یا مستعد آکنه دارید، از محصولات بدون عطر و غیر کومدون زا استفاده کنید.

شستن صورت

۲.از کرم مرطوب کننده با SPF 30 استفاده کنید

هیدراتاسیون و محافظت برای پوست بسیار مهم است. بنابراین از محصولی استفاده کنید که هر دو را در خود داشته باشد. پوست مرطوب شده بهترین بوم برای آرایش طبیعی است. یک مرطوب کننده صورت بدون روغن و غیر کومدون زا انتخاب کنید و مقداری به اندازه نخود را روی تمام صورت خود خوب ماساژ دهید. حدود یک دقیقه به پوست خود فرصت دهید تا محصول را جذب کند. به یاد داشته باشید که متخصصان پوست موافقند که مرطوب کننده برای انواع پوست از جمله پوست های چرب مفید است. فقط مطمئن شوید که یک محصول بدون روغن انتخاب کنید. اگر آکنه دارید، آفتاب می تواند آن را بدتر کند. ضد آفتاب از آن جلوگیری می کند. پس مرطوب کننده باید حتما حاوی ضد آفتاب ۳۰ درصد باشد.

مرطوب کننده

۳.از فونداسیون خالص استفاده کنید

آرایش صورت دخترانه، اگر می خواهید رنگ پوست خود را یکدست کنید، از کرم پودری سبک استفاده کنید. فونداسیون های سنگین و پوشاننده کاملاً غیر طبیعی به نظر می رسند و می توانند صورت شما را پیر نشان دهند. زیرسازی شفاف، سبک و مرطوب کننده رنگی همگی گزینه‌های عالی برای ظاهری زیبا و طبیعی هستند. از انگشتان خود یا یک برس فونداسیون برای صاف کردن یک لایه نازک از محصول در سراسر صورت خود استفاده کنید، که از مرکز شروع می شود و تا گونه ها، پیشانی و چانه شما مخلوط می شود.

محصولی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد تا به طور طبیعی ترکیب شود. از فرمول های مایع و کرم استفاده کنید زیرا طبیعی تر از فونداسیون های پودری به نظر می رسند. اگر از انگشتان خود استفاده می کنید، فراموش نکنید که ابتدا دست های خود را بشویید، به خصوص اگر پوست مستعد آکنه دارید.

بیشتر بخوانید: این ۵ اشتباه ساده آرایشی چهره شما را پیر و سن شما را زیاد نشان می دهد!

فندانسیون

۴.لک ها را با یک کانسیلر بپوشانید

کمی کانسیلر می تواند عیوب مانند جوش را پنهان کند. کانسیلری را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد و از یک برس سایه چشم کرکی استفاده کنید تا مقدار کمی را مستقیماً از اپلیکاتور روی هر نقطه تیره یا جوشی که دارید بمالید. سپس، اطراف نقطه را با یک برس آرایشی کوچک به آرامی بمالید تا کانسیلر با هم ترکیب شود و همه چیز آماده است. کانسیلر بیش از حد غیر طبیعی به نظر می رسد، بنابراین از آن فقط در مناطق مشکل دار استفاده کنید.

کانسیلر

۵.فونداسیون خود را با پودر ست کنید

اگر پوست چرب دارید، از یک برس کرکی استفاده کنید تا به آرامی صورت خود را با پودر بپوشانید. از پودری استفاده کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد یا از یک پودر شفاف استفاده کنید. از یک برس کابوکی کرکی استفاده کنید تا کمی پودر روی صورت تان بمالید. این کار در فونداسیون شما ترکیب می شود و از شر هر ناحیه براق خلاص می شود.

اگر پوست چرب ندارید، می‌توانید از پودر استفاده نکنید، زیرا فونداسیون با پوشش سبک، پوشش طبیعی عالی ایجاد می‌کند. پودرها هرگز به اندازه فرمول های مایع/کرم روی پوست طبیعی به نظر نمی رسند. اگر می خواهید ظاهر مات تری داشته باشید، از پف پودری استفاده کنید.

پودر آرایش

۶.از رژگونه گلگون روی گونه های خود استفاده کنید

آرایش صورت دخترانه، فرمول های کرم رژگونه به راحتی ترکیب می شوند و واقعا طبیعی به نظر می رسند. یک سایه رز یا هلویی انتخاب کنید و از نوک انگشتان خود یا برس رژگونه استفاده کنید تا رژگونه را روی سیب های گونه خود صاف کنید. از حرکات دایره‌ای استفاده کنید تا رژگونه را به سمت خط رویش موی خود ترکیب کنید تا ظاهری درخشان و طبیعی داشته باشید.

برای پیدا کردن سیب های گونه هایت، به آینه نگاه کن و لبخند بزن. سیب ها قسمت های جلویی گونه های شما هستند که هنگام لبخند زدن زیر چشمان شما ظاهر می شوند. فرمول های کرم رژگونه طبیعی تر از رژگونه های پودری به نظر می رسند.

بیشتر بخوانید: ترفندها و نکات آرایش چشم: چگونه آرایش چشم بی‌نقص داشته باشیم؟

رژ گونه

۷.مژه های خود را فر کنید و ریمل بزنید

این باعث می شود مژه های شما بلندتر به نظر برسند و چشمان شما باز شود. برای داشتن ظاهری فوق العاده ظریف، مژه های خود را فر کنید و ریمل را کاملا رها کنید. اگر می‌خواهید مژه‌هایتان را کمی حجیم تر کنید، یک تا دو لایه ریمل سبک را فقط به مژه‌های بالایی خود بزنید. اگر موهای بلوند یا قرمز دارید، از ریمل قهوه ای استفاده کنید زیرا مشکی کمی خشن و غیر طبیعی به نظر می رسد. اگر موهای قهوه ای یا مشکی دارید، از ریمل مشکی استفاده کنید.

ریمل زدن

۸.ابروهای کم پشت را با سایه ابرو یا مداد پر کنید

از یک محصول ابرو استفاده کنید که دقیقاً با رنگ موهای طبیعی شما مطابقت داشته باشد. اگر ابروهای شما کمی تکه تکه یا بلوند هستند، پودر ابرو یا مداد می تواند وضوح بیشتری به آنها بدهد. با شانه کردن هر دو ابرو با یک قرقره تمیز شروع کنید. سپس، از حرکات سبک و پردار برای پر کردن قسمت‌های کم پشت یا خالی با مداد یا پودر ابرو استفاده کنید.

پر کردن ابرو

۹.بالم لب یا براق کننده لب بزنید

آرایش صورت دخترانه، از یک براق کننده لب رز شفاف یا کم رنگ برای لب های تان استفاده کنید. لب های هیدراته به خودی خود شگفت انگیز به نظر می رسند، بنابراین ممکن است کمی برق لب تمام چیزی باشد که برای تکمیل ظاهر خود نیاز دارید. برای افزودن کمی درخشش، از یک براق کننده لب شفاف یا طبیعی استفاده کنید. از رنگ های تیره خودداری کنید زیرا غیرطبیعی به نظر می رسند. از فرمول های مات نیز دوری کنید، زیرا آنها بسیار خشک و بی روح می شوند.

آرایش صورت دخترانه

۱۰.از پاک کننده آرایش بدون چربی در شب استفاده کنید

خوابیدن با آرایش می تواند باعث ایجاد جوش و منافذ مسدود شود. همیشه قبل از این خواب باید آرایش تان را خوب پاک کنید. فقط یک دور پنبه ای را با پاک کننده آرایش بدون روغن آغشته کنید و به آرامی روی تمام صورت خود بمالید تا آرایش شما پاک شود. سپس با یک پاک کننده ملایم برای شستن باقی مانده آلودگی ها اقدام کنید.

آرایش صورت دخترانه

بیشتر بخوانید: 6 استفاده نادرست از محصولات آرایشی که احتمالاً تاکنون نمی دانستید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا