;
دنیای مدگوناگون

جلوگیری از ریزش مو با آب رزماری: چگونه آب رزماری برای رفع خشکی و ریزش موهای مان درست کنیم؟

جلوگیری از ریزش مو با آب رزماری: مطمئنا همه ما گیاه زیبایی به نام رزماری را می شناسیم؟ این یک گیاه بسیار زیبا برای باغ است و در تمام طول سال عالی به نظر می رسد!

از آن در آشپزی و لوازم آرایشی مراقبت از پوست به طور یکسان استفاده می شود، اما آیا می دانستید که رزماری یک گیاه قوی برای استفاده در محصولات مو نیز هست؟ آب رزماری برای مو یک مقوی فوق‌العاده است که رشد موهای جدید را تحریک می‌کند و بهتر از بسیاری از محصولاتی که می‌توانید در فروشگاه بخرید از پوست سر مراقبت می‌کند.

فقط با شاخه های رزماری و آب و می توانید همین الان آب رزماری مخصوص مو را خودتان درست کنید. به همین راحتی است! برای موهای خشک، تسکین خارش سر و تقویت رشد موهای جدید بسیار مفید است.

بنابراین در این مطلب دنیای مد، نحوه درست کردن آب رزماری برای مو و همچنین نحوه استفاده از آن و چند نکته بیشتر در مورد اینکه چرا اینقدر خوب عمل می کند را با شما به اشتراک می گذارم.

بیشتر بخوانید: درمان قطعی ریزش مو: ۶ گیاهی که به صورت معجزه آسا از ریزش مو جلوگیری می کند!

فواید آب رزماری

جلوگیری از ریزش مو با آب رزماری، استفاده از اسپری آب رزماری برای مو فواید زیادی دارد. شناخته شده ترین مزیت آن این است که رزماری به تحریک رشد مو کمک می کند.

برخی مطالعات نشان می دهد که میزان رشد مو و سرعت رشد مو ممکن است با استفاده منظم از آب رزماری افزایش یابد.

آب رزماری قرن هاست که برای کمک به درمان ریزش مو به طور طبیعی، مانند موارد ریزش مو در اثر استرس یا پیری، محبوب بوده است.

به طور کلی، نتایج واقعاً خوش بینانه است، زیرا بسیاری از افراد شاهد رشد موهای قوی تر و سریع تر و همچنین پوست سر سالم تر هستند.

جلوگیری از ریزش مو با آب رزماری، آب رزماری همچنین به هیدراتاسیون پوست سر کمک می کند. با افزودن خواص ضد باکتریایی بسیار مورد نیاز برای از بین بردن خارش و خشکی پوست.

بهترین چیز این است که آب رزماری برای انواع موها مناسب است و می توانید هر چند وقت یکبار که بخواهید به عنوان آبکشی موی پاک کننده از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ترفند زیبایی زنان مصر باستان + راز جوانی زنانی که در ۵۰ سالگی پوست ۲۵ ساله دارند!

جلوگیری از ریزش مو با آب رزماری

احتمالاً بپسندید: بوتاکس خانگی: ماسک سفیده تخم مرغ برای سفت کردن پوست را با این روش درست کنید!

طرز تهیه اسپری رزماری برای مو

جلوگیری از ریزش مو با آب رزماری، این به معنای واقعی کلمه فقط آب است و شاخه های رزماری مستقیماً از باغ بریده می شوند. من هم به این فکر می‌کردم که ممکن است نیاز به پیچیده‌تر بودن داشته باشد، اما در واقع، این فقط دو ماده است. اگر درختچه رزماری در دست ندارید، می توانید رزماری تازه را از فروشگاه مواد غذایی خریداری کنید.

دستور العمل تهیه آب رزماری

عناصر:

۳ فنجان آب

۲ شاخه رزماری

احتمالاً بپسندید: خانم ها بخوانند: مردها عاشق این ۸ مدل موی زنانه هستند!

آب را به جوش بیاورید

جلوگیری از ریزش مو با آب رزماری، شاخه های رزماری تازه را اضافه کنید، از روی حرارت بردارید، روی آن را بپوشانید و حداقل یک ساعت یا تا زمانی که خنک شود صبر کنید.

سپس این آب را به یک بطری اسپری انتقال دهید.

روزانه روی موهای خشک یا 2 تا 3 بار در هفته برای موهای معمولی اسپری کنید.

بیشتر بخوانید: مراقبت از مو در مردان: ۱۰ نکته کاربردی برای جلوگیری از ریزش مو در مردان

آب رزماری برای موهای شما چه می کند؟

جلوگیری از ریزش مو با آب رزماری، من دوست دارم به شما بگویم که آب رزماری پاسخ جام مقدس به ریزش مو است – تنها راه حل برای پوشاندن لکه های طاس یا افزایش اعتماد به نفس افراد مبتلا به ریزش مو است.

علم اثرات اسپری آب رزماری برای رشد مو را بررسی کرده و دریافته است که روغن‌های موجود در این گیاه ممکن است مستقیماً روی پوست سر تأثیر بگذارند و در نتیجه سلامت مو را بهبود بخشند.

به هر حال، مو از پوست سر رشد می کند، بنابراین اگر وضعیت پوست سر را بهبود بخشید، وضعیت موهای خود را بهبود می بخشید.

شخصاً، پس از استفاده از آب رزماری، موهای من نرم تر، قوی تر و براق تر می شوند و این دقیقاً نتیجه ای است که من دنبال آن هستم.

فکر من این است که این یک محصول فوق العاده طبیعی با سموم صفر است، بنابراین فقط می تواند خوب باشد! پس آن را امتحان کنید و ببینید برای موهای شما چگونه عمل می کند.

شاید بپسندید: زندگی خصوصی هانده ارچل: ۱۵ نکته خصوصی در مورد هانده ارچل زیباترین بازیگر ترک که نمی دانستید!

جلوگیری از ریزش مو با آب رزماری

نحوه استفاده

بهترین راه برای استفاده از آب رزماری این است که آن را به آرامی روی موهای خشک بپاشید، سپس با یک برس ملایم موهای تان را شانه بزنید تا به همه موها پخش شود.

جلوگیری از ریزش مو با آب رزماری، می توانید آن را پس از شستن روی موهای خیس بمالید و سپس به طور معمول آنها را شانه و خشک کنید – این کاملا انتخاب شماست.

من به موهایم “آبکشی رزماری” می دهم، جایی که مقداری بیشتر به عنوان خیس کردن موها می زنم و می گذارم چند دقیقه بماند. سپس آن را بشویید.

شاید بپسندید: بهترین پاک کننده آرایش صورت: ۶ پاک کننده آرایش خانگی عالی برای پاکسازی و جوانسازی پوست!

نکات مهم

جلوگیری از ریزش مو با آب رزماری، نکته اصلی در مورد آب رزماری استفاده منظم از آن است. برخی می گویند تا 6 ماه طول می کشد تا متوجه وضعیت مو یا بهبود سلامت پوست سر شوید.

آب رزماری در بطری آن در یخچال تا 4 هفته دوام می آورد، تا آن زمان احتمالاً به هر حال از آن استفاده کرده اید!

آب رزماری در تئوری باید برای همه انواع مو مناسب باشد، اما مطمئناً تا زمانی که آن را امتحان نکنید متوجه نخواهید شد.

شاید بپسندید: روش های زدن لاک دو رنگ: ۳ روش ساده برای زدن لاک دو رنگ زیبا و شیک + آموزش تصویری

بنابراین توصیه این است که در اولین تلاش مقدار کمی از آن را بمالید و سپس اگر می خواهید مقدار بیشتری اضافه کنید (و موهایتان آن را دوست دارد)، انجام دهید!

در آخر، ممکن است بپرسید که آیا می توانید روزانه آب رزماری روی موهای خود اسپری کنید. پاسخ من این است که چرا که نه؟

این برای موهای شما بسیار سالم تر از هر چیزی است که می توانید از فروشگاه بخرید. طبیعی بودن، عاری از مواد شیمیایی و سرشار از خوبی های زمینی.

بیشتر بخوانید: جلوگیری از ریزش موها: بررسی باورهای غلط در مورد شامپوها که باعث ریزش مو می شوند

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا