;
آرایش و زیباییدنیای مد

روغن نارگیل برای مو: ابریشمی کردن موهای خشک با روغن نارگیل

روغن نارگیل برای مو: روغن نارگیل به دلیل محتوای بالای اسیدهای چرب، مواد مغذی و آنتی اکسیدان‌ها، نوشدارویی است که به دلیل استفاده بی‌پایان برای مو، پوست و بدن معروف است. روغن نارگیل برای موها، مخصوصا برای موهای خشک بسیار موثر است. روغن نارگیل استفاده های مختلفی دارد. روغن نارگیل به عنوان مغذی ترین روغن برای موهای خشک یا به عنوان یک روغن مرطوب کننده برای پوست و بدن استفاده کنید. به علاوه حتی می توانید از آن برای پاک کردن آرایش نیز استفاده کنید.

روغن نارگیل برای مو حاوی مقدار زیادی اسید لوریک است که به طور طبیعی در شیر مادر وجود دارد و از سلامت هورمونی و سلولی حمایت می کند. چربی طبیعی با زنجیره متوسط ​​در روغن نارگیل باعث می شود که روغن به گونه ای به مو نفوذ کند که روغن های دیگر قادر به آن نیستند. به همین دلیل برای رفع خشکی موها بسیار موثر است. در این مطلب تاثیر روغن نارگیل برای رفع خشکی موها بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: دلایل ریزش مو: این ۵ عادت اشتباه باعث نازک شدن و ریزش مو می شود

۳ مزیت روغن نارگیل برای مو

۱.روغن نارگیل از دست دادن پروتئین جلوگیری می کند

روغن نارگیل برای مو، روغن نارگیل به دلیل محتوای بالای اسید لوریک و وزن مولکولی کم، قادر است به عمق تارهای مو نفوذ کند و به جلوگیری از ریزش پروتئین کمک کند. بنابراین برای جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر است.

روغن نارگیل برای مو

۲.روغن نارگیل یک مرطوب کننده فوق العاده است

روغن نارگیل برای مو، از آنجایی که روغن نارگیل غنی از اسید لوریک است و به راحتی در موها نفوذ می کند، به عنوان یک تقویت کننده رطوبت روزانه عالی است. به خصوص برای رفع خشکی مو عالی عمل می کند. پس از استفاده مداوم در کوتاه مدت موها را نرم، براق و مرطوب می کند.

۳.نارگیل نتایج سریع دارد

روغن نارگیل برای مو، صرف نظر از نوع پوست یا موی شما، بسیاری از افراد که از روغن نارگیل استفاده می کنند به دلیل ترکیب و ساختار روغن، نتایج سریعتر و کارآمدتری را تجربه می کنند.

روغن نارگیل برای مو

از چه روغن نارگیل برای مو استفاده کنم؟

یک قانون کلی خوب این است که روغن نارگیل بکر ارگانیک را انتخاب کنید تا از روغن های نارگیل تصفیه شده یا فرآوری شده خودداری کنید، زیرا خواص مفید مشابهی برای مو ندارند. روغن نارگیل همچنین ممکن است برای افزایش عمر مفید آن به صورت شیمیایی پردازش شود. بنابراین توصیه می شود روغن نارگیل بکر را استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ماسک موی خانگی برای موهای رنگ شده: ۵ ماسکی که موها را ابریشمی می کند

آیا می توانم از روغن نارگیل خام برای موها استفاده کنیم؟

استفاده از روغن نارگیل خام به همان شکلی که هست امکان پذیر است و سوپرمارکت ها و فروشگاه های بهداشتی روغن نارگیل خام را برای مصارف مختلف می فروشند. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که وقتی از روغن نارگیل خام برای مو استفاده می کنید، موها ممکن است چرب شوند و روغن نارگیل به این شکل باعث کاهش وزن موها می شود. در عین حال موهای شما از ترکیب مواد مختلف سود می برد، به همین دلیل است که می توانید با ترکیب روغن مو با اسیدهای چرب، ویتامین ها و مواد معدنی روغن نارگیل به نتایج بهتری برای موهای خود برسید.

نحوه استفاده از روغن نارگیل برای مو

روغن نارگیل برای مو، از آنجایی که روغن نارگیل برای مو کاربردهای زیادی دارد، ممکن است بخواهید کمی آزمایش کنید تا ببینید شما و موهای تان چه چیزی را ترجیح می دهید. ما روش زیر را برای استفاده از روغن نارگیل برای موهای خشک توصیه می کنیم.

به یاد داشته باشید، با مقدار کمی شروع کنید، هنگام استفاده از روغن نارگیل برای مو، مقدار بیشتر همیشه بهتر نیست. با مقدار کم شروع کنید. در صورت نیاز یا تمایل، همیشه می توانید روغن نارگیل بیشتری اضافه کنید. تا زمانی که متوجه نشدید که موهای تان چگونه به روغن نارگیل واکنش نشان می دهد، فقط مقدار کمی از آن را استفاده کنید و آن را روی موهای خشک خود بمالید و به نوک موها توجه ویژه ای داشته باشید.

روغن نارگیل برای مو

مراقب پوست سر خود باشید

روغن نارگیل برای مو، اگرچه روغن نارگیل بکر می تواند برای پوست سر خشک یا شوره سر مفید باشد، روغن نارگیل خالص و فرآوری نشده اغلب موها را سنگین می کند یا منافذ را مسدود می کند و باعث تحریک انواع پوست می شود. اگر می خواهید از روغن نارگیل برای پوست سر خشک استفاده کنید، مطمئن شوید که از محصولی مناسب برای این منظور استفاده می کنید.

بیشتر بخوانید: پرپشت شدن مو: تاثیر جادویی این ۴ ماسک  تخم مرغ بر پرپشت شدن موها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا