;
آرایش و زیباییدنیای مد

ماسک تخم مرغ برای پوست: ۴ ماسک تخم مرغ برای پوست درخشان و بدون لکه

ماسک تخم مرغ برای پوست: چین و چروک، کدر شدن پوست و لکه های سیاه و قهوه ای که روی پوست صورت ایجاد می شود، به شدت برای زن ها ناراحت کننده است. ممکن است شما روش های مختلفی را امتحان کرده باشید تا پوست جوان، درخشان و بدون لکه داشته باشید.

اما با وجود تلاش زیاد به نتیجه دلخواه خود نرسیده باشید. نگران نباشید، در بخش آرایش و زیبایی ما ۴ ماسک تخم مرغ که عملکرد فوق العاده عالی دارند را برای شما معرفی می کنیم. این ماسک های تخم مرغ کم هزینه، در دست رس و فوق العاده موثر هستند. اگر به صورت مرتب برای چند هفته این ماسک ها را امتحان کنید حتما پوست تان شاداب، درخشان و تمیز می شود.

بیشتر بخوانید: ۳ ماسک صورت خانگی شگفت انگیز برای پوستی شفاف و بدون لک

۴ ماسک تخم مرغ برای پوست درخشان و بدون لکه

۱.ماسک سفیده تخم مرغ

ماسک تخم مرغ برای پوست، سفیده تخم مرغ را از زرده جدا کرده و در ظرفی بریزید. سپس این سفیده تخم مرغ را با کمک پامک روی صورت خود بمالید. این ماسک که برای گردش خون مفید است باعث سفت شدن پوست می شود.

ماسک تخم مرغ برای پوست

۲.ماسک زرده تخم مرغ و عسل

ماسک تخم مرغ برای پوست، یک قاشق چای خوری عسل را به زرده ای که از سفیده تخم مرغ جدا می کنید اضافه کنید. بعد از این که این دو را خوب با هم مخلوط کردید، آن را روی پوست خود بمالید. به طور متوسط ​​بعد از ۱۰-۱۵ دقیقه پوست خود را بشویید. این ماسک پوست خشک را مرطوب می کند.

بیشتر بخوانید: ماسک صورت خانگی برای پوست خشک: ۷ ماسک خانگی با اثر جادویی!

ماسک تخم مرغ برای پوست

۳.ماسک تخم مرغ، شیر و هویج

ماسک تخم مرغ برای پوست، هویج را داخل سفیده تخم مرغ رنده کنید و سپس مقداری شیر اضافه کنید و مخلوط کنید. مخلوط به دست آمده را روی صورت خود ماساژ دهید و بگذارید حدود ۱۵ دقیقه بماند. این ماسک با ایجاد اثر ضد پیری روی پوست شما از پیری جلوگیری می کند.

ماسک تخم مرغ برای پوست

۴.ماسک لیمو و آرد نخودچی

ماسک تخم مرغ برای پوست، مقداری آرد نخودچی به سفیده تخم مرغ اضافه کنید و هم بزنید. سپس مقداری لیمو به این مخلوط اضافه کنید و روی پوست خود بمالید. بعد از این که ماسک حدود ۲۰ دقیقه روی پوست شما ماند، می توانید صورت خود را بشویید.

بیشتر بخوانید: ۱۰ جالب ترین کاربرد آب لیمو برای تمیز کردن آشپزخانه و از بین بردن بوی بد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + ده =

دکمه بازگشت به بالا