;
تفریح و سرگرمی

با اینکه خرگوش جلو چشاته، اما به راحتی نمی تونی تشخیص‌اش بدی!

تست قدرت دید با خرگوش: وقتی صحبت از تصاویر توهم نوری به میان می‌آید، به نظر می‌رسد اینترنت اشتهای سیری ناپذیری برای آنها دارد. توهمات نوری جدید، در واقع نوعی بازی و پازل تصویری است که تلاش می کند در عین سرگرمی سبب افزایش فعالیت و عملکرد مغزی شما شوند. با افزایش فعالیت مغز، قدرت دقت، تمرکز و حتی جزئی نگری افراد افزایش پیدا می کند.

کافی است مدتی انجام بازی ها و تست های معمایی را در برنامه روزانه خود قرار دهید، پس از آن می بینید که تمرکز و دقت شما افزایش یافته است. با تست قدرت دید با خرگوش با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید. آیا می‌توانید در عرض 5 ثانیه خرگوش پنهان را در تصویر ببینید.

خرگوش کوهی (Lepus timidus) که با نام‌های خرگوش آبی، خرگوش تاندرا، خرگوش متغیر، خرگوش سفید، خرگوش برفی، خرگوش آلپ و خرگوش ایرلندی نیز شناخته می‌شود، خرگوشی است که عمدتاً با زیستگاه‌های قطبی و کوهستانی سازگار است. وظیفه شما درتست قدرت دید با خرگوش پیدا کردن این موجود زبل در کمتر از 5 ثانیه است. با کمک تست قدرت دید با خرگوش می توانید میزان قدرت دید و دقت خود را مورد ارزیابی قرار دهید.

بیشتر بخوانید:چیستان: کدام کشور است که دو حرف آخرش اشاره به “خود” است!؟

تست قدرت دید با خرگوش

در این تصویر هزاران سنگ وجود دارد. و یک خرگوش در مرکز صخره پنهان شده است. خرگوش جلوی چشمان شما است. تعداد کمی از افراد این خرگوش را در 5 ثانیه می توانند پیدا کنند. به واقع تنها کسانی که قدرت تمرکز و بینایی عالی دارند می توانند آن را پیدا کنند.

این تصویر معمایی سراسر اینترنت را فرا گرفته است. این تست از ما می خواهد که خرگوش کوهی کوچک پنهان شده در میان تپه های سنگی را پیدا کنیم. البته برای پیدا کردن زمان زیادی نداریم و ما باید بتوانیم در کمتر از 5 ثانیه این خرگوش را بیابیم. پس اگر آماده هستید به تصویر تست قدرت دید با خرگوش نگاه کنیم.

شاید بپسندید: اگه چشات قوی باشه تو 10 ثانیه عدد 569 رو بین اعداد 599 پیدا می کنی!

تست قدرت دید با خرگوش

شاید بپسندید: کدومیکی همسر مدیر کل هست!؟ | فقط نکته سنج ها متوجه میشن!

.

.

 

 

احتمالاً بپسندید: به پلیس کمک کنید تا گردنبند الماس را پیدا کند و دزد شناسایی شود!

 

.

 

 

شاید بپسندید: چیستان جالب: شما می توانید مرا در آب ببینید، اما من هرگز خیس نمی شوم. من چی هستم!؟

پاسخ تست قدرت دید با خرگوش

هنگامی که در نهایت پس از مدتی ناتوانی در دیدن چیزی، چشمان خود را باز می کنید، به شما مکان آن پدیده یا شی به شما گفته می شود حتما بلافاصله از خود می پرسید چرا آن را ندیدید؟ کاملا مشخص بوده! میزان توانائیهای شناختی شما در حد عالی نیست!

شاید بپسندید: حکایت دزد خرمای پررو که صاحب نخلستان حسابی ادبش کرد!

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید: چیستان: جسم ندارد، وزن ندارد، اما اگر آن را نگه نداری به راحتی می شکند! آن چیست!؟

 

 

 

 

شاید بپشندید:3 تفاوت در تصویر اسب و کره اسب هست، در کمتر از 10 ثانیه پیداش کنید!

پاسخ تست قدرت دید با خرگوش: در تصویر مربوط به آزمون دقت ذهن با پیداکردن خرگوش، سنگ های عظیم قهوه ای روشن و خاکستری را می توان مشاهده کرد. خرگوش کوچکی همرنگ این صخره ها در میان آن پنهان شده و یا استتار کرده است. اگر تاکنون خرگوش را ندیدید به تصویر زیر نگاه کنید.

شاید بپسندید: کیک تولدی را انتخاب کن تا این سوال ذهنت رو پاسخ بدی که درباره گذشت زمان احساست چیه!؟

تست قدرت دید با خرگوش

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی ات رو تست کن: با توجه به دیگر عبارات، مجموع عددی حیوانات در معادله آخر چند است؟

امیدوارم از تست قدرت دید با خرگوش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:آیا تفاوتی بین دو تا تصویر دخترک را می بینی! | فقط آدمای تیز متوجه 3 تفاوت میشن!

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: شخصیت های کارتونی دیزنی اگر جنسیت شان فرق داشت، چه شکلی بودند!+ هوش مصنوعی کار را راحت کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگه زبل و تیزی، نکته تصویر خوابگاه دخترانه را پیدا کن!

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: همه آن را دارند و هیچ کس آن را حتی پس از مرگ هم از دست نمی‌دهد. آن چیست!؟

کدومیکی از این سه مرد زندانی، پدر این دختر بچه است!؟

اگه چشات مثل عقابه پس گور خر متفاوت را در تصویر پیدا کن!

مقدار عددی پروانه در این معادله چند است؟ در 7 ثانیه بدست آورید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا