;
تفریح و سرگرمی

تنها یک ذهن خلاق و تیزبین می تواند در یک نگاه خانواده ثروتمند را در این تصویر شناسایی کند!!

آزمون شناسایی خانواده ثروتمند: تیزبینی، دقت، تمرکز و قوه تحلیل بالا رمز موفقیت و پیروزی در سوالات هوش تصویری است. اما متاسفانه نوع سبک زندگی باعث شده است که همه موارد بالا  از سوی افراد نادیده گرفته شود. سطح دقت و تمرکز کاهش یافته و افراد خیای سرسری از توجه به جزئیات اجتناب می کنند. همین مسئله کاهش فعالیت مغزی را به همراه داشته و افراد در سنین کهنسالی به مشکلاتی همچون آلزایمر، فراموشی و … دچار می شوند.

آزمون شناخت نامزد حقیقی: اگر نکته سنج باشی در 5 ثانیه نامزد واقعی این زن را شناسایی می کنید!

سوالات هوش تصویری و آزمون هایی شبیه آزمون شناسایی خانواده ثروتمند می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را درگیر کند. زمان کم برای پاسخگویی به این آزمون برای سخت تر شدن آزمون و همچنین درگیر کردن بیشتر ذهن شماست. با مجله خبری چشمک و جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی بطری های خالی:اگر دقت و تمرکزت عالیه، بطری‌های خالی را در 10 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی خانواده ثروتمند

برای اینکه بتوانید به آزمون امروز پاسخ دهید، باید از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید. سپس با قوه تخیل و منطق خود یک پاسخ درست برای آزمون شناسایی خانواده ثروتمند ارائه دهید. این آزمون مورد استقبال کاربران در فیس بوک قرار گرفت. اما عده کمی توانستند در مدت زمان تعیین شده به آن پاسخ دهند.

در آزمون شناسایی خانواده ثروتمند شما با دوتصویر متفاوت روبرو هستید. در هر دو تصویر شاهد یک خانواده هستید که در حال دادن هدیه سال نو به فرزندشان هستند. همه چیز نرمال و عادی است. یه نظر می رسد همه از آمدن سال نو خوشحال هستند. آنچه از شما در آزمون شناسایی خانواده ثروتمند خواسته می شود، این مسئله است که کدامیک از خانواده های تصویر ثروتمندتر از دیگری است!؟

تست بررسی داشتن زندگی سالم: یکی از چشم ها را انتخاب تا بفهمید آیا سبک زندگی سالمی دارید؟

اگر آماده هستید، تصویر را نگاه کنید. با ارئه پاسخ درست و منطقی به آزمون شناسایی خانواده ثروتمند اثبات کنید یک نابغه هستید و دقت و تمرکز شما بسیار عالی است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی صاحب واقعی سگ: آیا می‌توانید صاحب سگ را در یک نگاه تشخیص دهید!؟

آزمون شناسایی خانواده ثروتمند

.

برایتان جالب خواهد بود: کدامیک از این دو پدر یا مادر نسبت به رفتارهای فرزند خود بی‌خیال تر است!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:تست هوش زن باردار که جانش در خطره کدومه؟ کدوم کارش احمقانه ست؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل در ساختمان: یک باهوش می‌تواند در 3 ثانیه قاتل را در تصویر شناسایی کند!

.

پاسخ آزمون شناسایی خانواده ثروتمند

امیدوارم پاسخ درستی برای آزمون شناسایی خانواده ثروتمند پیدا کرده باشید. اما اگر هنوز به جواب قطعی دست پیدا نکرده اید می توانید بیشتر دقت کنید. در این آزمون شما می توانید به خوبی خود را مورد آزمایش قرار دهید.

.

شاید بپسندید: سوال هوش حمل آب: کدام زن موفق می شود؟!

.

.

.

 

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی:کدامیک از دو تصویر، یک مراسم خواستگاری واقعی است!؟

 

به تصویر دو خانواده نگاه کنید. به کودک هر دو خانواده و واکنش آنها دقت کنید. کودک خانواده سمت راست بسیار خوشحال و هیجانی به نظر می رسد. به پشت سر آنها نگاه کنید. تنها دو جوراب بابانوئل تزئینی دیده می شود. اما در سمت چپ، کودک چند کادو گرفته است. مشخص است که هم مرد خانواده و هم زن خانواده شاغل است و هر کدام جداگانه یک هدیه برای کودک گرفته است. کودک زیاد هیجان زده دیده نمی شود. سه جوراب تزئینی بابانوئل هم دیده می شود که به طور کامل جلو شومینه را تزئین کرده است.

شاید بپسندید: نبوغ و هوش خود را با حل معمای تصویری ریاضی جالب، اثبات کنید!

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی زندانی زرنگ: کدام زندانی،در حال اقدام عملی برای فرار از زندان است!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی اشتباه تصویر پارک: به خودت مطمئنی،در یک نگاه اشتباه تصویر را پیدا کن!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند: کدامیک از این سه پیشخدمت قاتل است!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش موزه:چند نفر واقعا در این موزه وجود دارد؟!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مرد اسیر: یکی از ربایندگان، همسر مرد است، اما کدامیکی!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی خدمتکار قاتل: کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل انجام داده است!؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

امیدوارم از آزمون شناسایی خانواده ثروتمند استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

20 دیدگاه

    1. سلام.احتمالا از روی کفش هاشون معلومه.یکی گیوه پاشه و دیگری یه کفش دیگه بنظرم این میتونه جواب معما باشه

    1. دقیقا منم موافقم این کادو راستیه بزرگتره شاید یچیزه گرون تری توش باشه . پس استدلال سازنده این معما کامل نیست

    2. وقتی هم زن و هم مرد شاغل هستن وضعیت مالی خوبی ندارن که هردو مجبورن برن سرکار

    1. چه ربطی داره، اتفاقاً بعضیا سرپرست همچین درآمد داره که کل فامیل بیکاره و از جیب اون میخورن بعضی خانواده ها هم همشون میرن سرکار تا نهایتاً از پس معمولی ترین هزینه ها بربیان، همچنین کادو ممکنه یکی باشه به ارزش صد میلیون ولی ده تا کادو ارزششون بشه یک میلیون ، جوراب بابانوئلو که دیگه اصلا ربطشو نفهمیدم

  1. اینکه هیجان کودک سمت راست بیشتر است پاسخ غیر واقعی است. چون حالت خنده یا هیجان یا خوشحالی در چهره هر دو یکی است. ۳ جوراب شاید ۳ فرزند منطور است. باز هم نشانه ی ثروت نمی شود

  2. دلیلتون منطقی نیست
    اما بنظر من دلیل منطقی تر شومینه ها هستن
    شومینه سمت چپ امروزی تر و گرون تره اما شومینه سمت راستی قدیمیه اگه یکم دقت کنید مشخصع

  3. پدر سمت چپ با حسذت به کودک نگاه می کنه انگار بعد از کلی تلاش و پس از مدتها تونسته کادو بخرو کودک رو شاد کنه ولی خانواده سمت راست انگار کادو گرفتن در اون عادی هست اونم به این بزرگی

  4. سلام راستش به نظر من خانواده ی سمت چپ ثروتمند هستن ولی زیاد با دلیل سایت قانع نشدم و به نظرم این دلیلی ک الان میگم بنظر منطقی تره تا این دلیل کادو و جورابا
    سمت چپیه شومینه شون آتیشش روشنه ولی سمت راستیه شومینه شون آتیشش خاموشه اگه دقت کنید خیلی هم واضحه

  5. هیچ کدوم از دلایل بالا نیستش
    سمت چپی یه آقای سن بالاس که یه خانم جووون خوشگل گرفته و این نشون میده خیلی پولدار بوده که دختره زنش شده

  6. اولا خانواده سمت راست ۲عدد جوراب جلوی شومینه دارند نه یکی دوم هیچ وقت تعداد هدیه مشخص کننده ثروت نیست سوم شاید داخل کادوی بزرگ پکیج از هدایا باشد

  7. جواب درست هست خانواده سمت چپ ثروتمند است چون هم شومینه خیلی باکلاس تری از خانواده سمت چپ دارن و اینکه سه تا جوراب برای تزئین شومینه گذاشته اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا